eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa placu zabaw przy świetlicy w Żernikach Małych w Gminie Kobierzyce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-05

Ogłoszenie nr 500239511-N-2018 z dnia 05-10-2018 r.

Gmina Kobierzyce: Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa placu zabaw przy świetlicy w Żernikach Małych w Gminie Kobierzyce

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599691-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500198966-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kobierzyce, Krajowy numer identyfikacyjny 93193507500000, ul. Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 111 215, e-mail info@ugk.pl, faks 713 111 252.
Adres strony internetowej (url): www.ugk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa placu zabaw przy świetlicy w Żernikach Małych w Gminie Kobierzyce

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RŚZiZP.271.0060.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa placu zabaw przy świetlicy w miejscowości Żerniki Małe w Gminie Kobierzyce. 2. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ (Załącznik nr 8). 3. W skład dokumentacji technicznej wchodzi projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacja materiałowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz badania geotechniczne. A. Określenie przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI I 1. Przedmiotem zamówienia Części I jest: budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Żerniki Małe w Gminie Kobierzyce oraz wykonanie na rzecz Zamawiającego wymaganych czynności i uzyskanie wszelkich dokumentów koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie budowanych obiektów i jego uzyskanie. 2. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ (Załącznik nr 8). 3. W skład dokumentacji technicznej wchodzi projekt budowlany, projekt wykonawczy, badania geotechniczne, specyfikacja materiałowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz badania geotechniczne. 4. Parametry budynku świetlicy: Powierzchnia zabudowy 334,29 m2 Powierzchnia użytkowa 265,59 m2 Powierzchnia netto 282,87 m2 Kubatura 2 385,60 m3 5. Warunki związane z realizacją zamówienia 5.1. Wykonawca w imieniu Zamawiającego zarejestruje dziennik budowy, zgłosi w PINB rozpoczęcie robót oraz zrealizuje postanowienia innych decyzji i uzgodnień załączonych do dokumentacji projektowej. 5.2. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych dla zajęcia pasa drogowego, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia terenu budowy. 5.3. Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego w czynnościach związanych z włączeniem obiektu do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i energetycznej, gazowej, a w tym wykonania czynności technicznych i formalnych w tym do odbierania i dostarczania Zamawiającemu niezbędnych dokumentów. 5.4. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wszelkie wymagane zezwolenia związane z użytkowaniem obiektu w tym od Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, z pozwoleniem na użytkowanie włącznie oraz poniesie wszystkie koszty badań koniecznych do uzyskania ww. dokumentów. W przypadku, gdy Wykonawca zakończy roboty szybciej niż Wykonawca Części II, wówczas będzie on zobowiązany uzyskać częściowe pozwolenie na użytkowanie wybudowanej świetlicy. 5.5. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje instrukcję przeciwpożarową, dokona wyposażenia i oznakowania w tym zakresie. 5.6. W ramach zamówienia Wykonawca w razie konieczności opracuje świadectwo charakterystyki energetycznej budowanego obiektu oraz przygotuje projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. 5.7. W ramach zamówienie Wykonawca dostarczy instrukcje w zakresie serwisu, eksploatacji i konserwacji obiektu oraz dokona przeszkolenia użytkownika w zakresie obsługi sprzętu, urządzeń wyposażenia itp. Z przeszkolenia zostanie sporządzony stosowany protokół podpisany przez Wykonawcę oraz osobę reprezentującą użytkownika. 5.8. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania na terenie budowy minimum raz na dwa tygodnie narad roboczych z udziałem Zamawiającego, nadzoru inwestorskiego, a w razie zaistnienia potrzeby również z udziałem (odpowiednio w zależności od potrzeby) nadzoru autorskiego. Rada budowy będzie prowadzona przez kierownika budowy, którego obowiązkiem będzie również przygotowanie odpowiedniego protokołu z ustaleń na niej podjętych. Na radach budowy przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową. Zaproszenie na spotkanie przedstawicieli nadzoru autorskiego wymaga zgody Zamawiający. Ponadto na żądanie Zamawiającego Wykonawca raz w miesiącu przekaże informację o zakresie wykonanych robót w formie opisu technicznego. 5.9. Wszelkie roboty dodatkowe, podobne, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi, a następnie Zamawiającemu. Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie do akceptacji protokołów, a następnie uzyskanie niezbędnych podpisów od inspektorów nadzoru. Protokół wraz z podpisanym przez Inspektorów nadzoru i Wykonawcę kosztorysem Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 5.10. Wykonawca opracuje 2 egz. dokumentacji powykonawczej opisanej i zawierającej spis treści w skład której wejdą m.in.: ? dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą ze zostały wbudowane na prezentowanej budowie, ? protokoły badań i prób, ? świadectwo charakterystyki energetycznej (jeśli jest wymagane), ? oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu budowy, ? geodezyjna mapa powykonawcza z potwierdzeniem złożenia jej w Powiatowym Zakładzie Katastralnym we Wrocławiu, ? komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, ? trzy egzemplarze kompletnej instrukcji w zakresie serwisu, eksploatacji i konserwacji sporządzonej zgodnie z instrukcją stanowiącą załącznik nr 7 do niniejszej umowy, ? protokół z przeprowadzenia przeszkolenia osób obsługujących po stronie użytkownika. 5.11. Wykonawca w terminie wykonania przedmiotu umowy winien uzyskać od inspektorów nadzoru pisemne potwierdzenia kompletności dokumentacji powykonawczej. 5.12. Wykonawca zorganizuje biuro budowy, w którym odbywać się będą rady budowy. 5.13. Należy ująć w wycenie koszty towarzyszące realizacji prac budowlanych jak np. naprawy i odbudowy uszkodzonych dróg, prowadzenia ew. odwodnienia wykopów, warunków uzgodnień i decyzji. 5.14. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z inspektorami nadzoru inwestorskiego, autorskiego i przedstawicielami użytkownika. 5.15. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 5.16. Proponuje się wywóz gruntu i gruzu na składowisko w Tyńcu nad Ślęzą (wraz z jego rozplantowaniem), po wcześniejszym uzgodnieniu w tut. Urzędzie. Wykonawca poniesie koszty transportu i rozplantowania, natomiast przyjęcie odpadów będzie nieodpłatne na zasadach określonych w Zarządzeniu nr RBPiZN-OSIGO-205/0151/2008. 5.17. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach. W przypadku zanieczyszczenia przez Wykonawcę drogi dojazdowej na budowę zobowiązany jest on do natychmiastowego jej wyczyszczenia. 5.18. Z uwagi na fakt, iż budowa placu zabaw oraz budowa świetlicy prowadzona jest na podstawie jednego pozwolenia na budowę konieczne jest ustanowienie jednego kierownika budowy dla obu inwestycji. Wobec powyższego: a) Kierownik budowy nadzorujący prace przy budowie świetlicy w Żernikach Małych zobligowany będzie do nadzorowania robót również przy budowie placu zabaw b) Kierownika nadzorującego prace przy budowie placu zabaw i świetlicy zatrudnia firma, która podpisze umowę dla Części I tj. umowę na budowę świetlicy w Żernikach Małych. c) Wykonawca budowy świetlicy zapewni stałą i pełną obsługę geodezyjną wraz z obsługą geodezyjną budowy placu zabaw. Tym samym wykonawca placu zabaw winien nie wyceniać obsługi geodezyjnej w swojej ofercie. d) Wykonawca placu zabaw winien posiadać kierownika robót, który będzie odpowiedzialny za realizację robót zgodnie z wytycznymi wskazanymi przez kierownika budowy. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawcę: 6.1 Zamawiający wymaga, aby czynności związane z wykonywaniem prac hydraulicznych, elektrycznych, dekarskich, tynkarskich, budowlanych, były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2018.108 tj.). 6.2 Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi pracę. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i rozporządzenia RODO (Dz.U.2016.922) (tj. bez adresów zamieszkania, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6.3 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 6.2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. B. Określenie przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI II 1. Przedmiotem zamówienia Części II jest: budowa placu zabaw wraz z jego ogrodzeniem przy nowobudowanej świetlicy w miejscowości Żerniki Małe w Gminie Kobierzyce oraz wykonanie na rzecz Zamawiającego wymaganych czynności i uzyskanie wszelkich dokumentów koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie budowanych obiektów i jego uzyskanie. 2. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ (Załącznik nr 8). 3. W skład dokumentacji technicznej wchodzi projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacja materiałowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz badania geotechniczne. 4. Warunki związane z realizacją zamówienia 4.1. Wykonawca w imieniu Zamawiającego zarejestruje dziennik budowy, zgłosi w PINB rozpoczęcie robót oraz zrealizuje postanowienia innych decyzji i uzgodnień załączonych do dokumentacji projektowej. 4.2. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych dla zajęcia pasa drogowego, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia terenu budowy. 4.3. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wszelkie wymagane zezwolenia związane z użytkowaniem obiektu w tym od Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, z pozwoleniem na użytkowanie włącznie oraz poniesie wszystkie koszty badań koniecznych do uzyskania ww. dokumentów. W przypadku, gdy Wykonawca zakończy roboty szybciej niż Wykonawca Części I, wówczas będzie on zobowiązany uzyskać częściowe pozwolenie na użytkowanie placu zabaw. 4.4. W ramach zamówienie Wykonawca dostarczy instrukcje w zakresie serwisu, eksploatacji i konserwacji obiektu oraz dokona przeszkolenia użytkownika w zakresie obsługi sprzętu, urządzeń wyposażenia itp. Z przeszkolenia zostanie sporządzony stosowany protokół podpisany przez Wykonawcę oraz osobę reprezentującą użytkownika. 4.5. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania na terenie budowy minimum raz na dwa tygodnie narad roboczych z udziałem Zamawiającego, nadzoru inwestorskiego, a w razie zaistnienia potrzeby również z udziałem (odpowiednio w zależności od potrzeby) nadzoru autorskiego. Rada budowy będzie prowadzona przez kierownika budowy, którego obowiązkiem będzie również przygotowanie odpowiedniego protokołu z ustaleń na niej podjętych. Na radach budowy przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową. Zaproszenie na spotkanie przedstawicieli nadzoru autorskiego wymaga zgody Zamawiający. Ponadto na żądanie Zamawiającego Wykonawca raz w miesiącu przekaże informację o zakresie wykonanych robót w formie opisu technicznego. 4.6. Wszelkie roboty dodatkowe, podobne, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi, a następnie Zamawiającemu. Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie do akceptacji protokołów, a następnie uzyskanie niezbędnych podpisów od inspektorów nadzoru. Protokół wraz z podpisanym przez Inspektorów nadzoru i Wykonawcę kosztorysem Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 4.7. Wykonawca opracuje 2 egz. dokumentacji powykonawczej opisanej i zawierającej spis treści w skład której wejdą m.in.: ? dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą ze zostały wbudowane na prezentowanej budowie, ? protokoły badań i prób, ? geodezyjna mapa powykonawcza z potwierdzeniem złożenia jej w Powiatowym Zakładzie Katastralnym we Wrocławiu, ? komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, ? trzy egzemplarze kompletnej instrukcji w zakresie serwisu, eksploatacji i konserwacji sporządzonej zgodnie z instrukcją stanowiącą załącznik nr 7 do niniejszej umowy, ? protokół z przeprowadzenia przeszkolenia osób obsługujących po stronie użytkownika. 4.8. Wykonawca w terminie wykonania przedmiotu umowy winien uzyskać od inspektorów nadzoru pisemne potwierdzenia kompletności dokumentacji powykonawczej. 4.9. Wykonawca zorganizuje biuro budowy, w którym odbywać się będą rady budowy. 4.10. Należy ująć w wycenie koszty towarzyszące realizacji prac budowlanych jak np. naprawy i odbudowy uszkodzonych dróg, prowadzenia ew. odwodnienia wykopów, warunków uzgodnień i decyzji. 4.11. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z inspektorami nadzoru inwestorskiego, autorskiego i przedstawicielami użytkownika. 4.12. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 4.13. Proponuje się wywóz gruntu i gruzu na składowisko w Tyńcu nad Ślęzą (wraz z jego rozplantowaniem), po wcześniejszym uzgodnieniu w tut. Urzędzie. Wykonawca poniesie koszty transportu i rozplantowania, natomiast przyjęcie odpadów będzie nieodpłatne na zasadach określonych w Zarządzeniu nr RBPiZN-OSIGO-205/0151/2008. 4.14. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach. W przypadku zanieczyszczenia przez Wykonawcę drogi dojazdowej na budowę zobowiązany jest on do natychmiastowego jej wyczyszczenia. 4.15. Z uwagi na fakt, iż budowa placu zabaw oraz budowa świetlicy prowadzona jest na podstawie jednego pozwolenia na budowę konieczne jest ustanowienie jednego kierownika budowy dla obu inwestycji. Wobec powyższego: a) Kierownikiem budowy nadzorującym prace przy budowie placu zabaw będzie kierownik budowy przy budowie świetlicy w Żernikach Małych b) Kierownika budowy nadzorującego prace przy budowie placu zabaw i świetlicy zatrudnia firma, która podpisze umowę dla Części I tj. umowę na budowę świetlicy w Żernikach Małych. c) Wykonawca budowy świetlicy zapewni stałą i pełną obsługę geodezyjną wraz z obsługą geodezyjną budowy placu zabaw. Tym samym wykonawca placu zabaw winien nie wyceniać obsługi geodezyjnej w swojej ofercie. d) Wykonawca placu zabaw winien posiadać kierownika robót, który będzie odpowiedzialny za realizację robót zgodnie z wytycznymi wskazanymi przez kierownika budowy. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawcę: 5.1 Zamawiający wymaga, aby czynności związane z wykonywaniem prac budowlanych, były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2018.108 tj.). 5.2 Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi pracę. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i rozporządzenia RODO (Dz.U.2016.922) (tj. bez adresów zamieszkania, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5.3 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 5.2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45112700-2, 45233200-1, 45443000-4, 45421160-3, 45421000-4, 45442100-8, 45410000-4, 45432100-5, 45261000-4, 45262500-6, 45262300-4, 45111200-0, 45112710-5, 45300000-0, 45310000-3, 45311200-2, 45311000-0, 45311100-1, 45314310-7, 45315700-5, 45317300-5, 45314320-0, 51312000-2, 45312200-9, 32360000-4, 45317000-2, 45317000-2, 45316100-6, 45231600-1, 45330000-9, 45330000-9, 45331210-1, 45232440-8, 45112723-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa świetlicy wiejskiej w Żernikach Małych w Gminie Kobierzyce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2494308.94
Waluta złotych

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "KARAŚ" Przedsiębiorstwo sieci CO, wod.-kan. i gaz. Usługi ogólnobudowlane Karaś Zbigniew
Email wykonawcy: zkaras@o2.pl
Adres pocztowy: Wysoka, ul. Chabrowa 4,
Kod pocztowy: 52-200
Miejscowość: Wrocław 65
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3068000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3068000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3805000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Budowa placu zabaw przy świetlicy w Żernikach Małych w Gminie Kobierzyce

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 z późn. zm.) Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dziękujemy za przygotowanie i złożenie oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.