To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-04
Ogłoszenie nr 500238367-N-2018 z dnia 04-10-2018 r.
Miasto Ełk: Wykonanie e-usług realizowanych w ramach projektu: "Zastosowanie nowoczesnych technologii informacyjno - komunikacyjnych w usługach publicznych świadczonych przez Urząd Miasta Ełku", z podziałem na 2 części:
- Część 1 - Wykonanie elektronicznych usług sieciowych,
- Część 2 - Wykonanie e-usługi GIS.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Zastosowanie nowoczesnych technologii informacyjno - komunikacyjnych w usługach publicznych świadczonych przez Urząd Miasta Ełku", Nr projektu: RPWM.03.01.00-28-0006/17. Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 - "Cyfrowy Region", Działanie 03.01.00 - "Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560840-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500119715-N-2018, 500124580-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. M. J. Piłsudskiego
4,
19300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
087 73 26 200, e-mail
zium@um.elk.pl, faks
087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie e-usług realizowanych w ramach projektu: "Zastosowanie nowoczesnych technologii informacyjno - komunikacyjnych w usługach publicznych świadczonych przez Urząd Miasta Ełku", z podziałem na 2 części: - Część 1 - Wykonanie elektronicznych usług sieciowych, - Część 2 - Wykonanie e-usługi GIS.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O-ZP.271.32.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia Wykonanie e-usług realizowanych w ramach projektu: "Zastosowanie nowoczesnych technologii informacyjno - komunikacyjnych w usługach publicznych świadczonych przez Urząd Miasta Ełku" - Część 1 - Wykonanie elektronicznych usług sieciowych, - Część 2 - Wykonanie e-usługi GIS. 1.1. Części zamówienia: 1.1.1. Część 1 - Wykonanie elektronicznych usług sieciowych Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie elektronicznych usług sieciowych realizowanych w ramach projektu: "Zastosowanie nowoczesnych technologii informacyjno - komunikacyjnych w usługach publicznych świadczonych przez Urząd Miasta Ełku": 1. Zajęcie pasa drogowego; 2. Dodatek mieszkaniowy; 3. Zezwolenie na umieszczenie reklamy; 4. Elektroniczne OPI; 5. Dodatek energetyczny; 6. Wniosek o lokalizację przyłącza kanalizacyjnego; 7. Zezwolenie na punkt handlowy; 8. Dotacja na modernizację ogrzewania; 9. Zintegrowany system informacji publicznej Ełku; 10. Uzgodnienie lokalizacji zjazdu lub przebudowa zjazdu; 11. Elektroniczne Centrum Obsługi interesanta; 12. Zgłoszenie awarii w pasie drogowym; 13. Usługa wewnątrzadministracyjna (A2A). Usługi należy w ramach kontraktu wykonać zgodnie ze szczegółową specyfikacją, zintegrować z systemem dziedzinowym Zamawiającego oraz z platformą e-PUAP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik nr 4 do SIWZ "Szczegółowa Specyfikacja Techniczna" 1.1.2. Część 2 - Wykonanie e-usługi GIS Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie i wdrożenie usługi elektronicznej, tzw. e-usługi GIS o stopniu dojrzałości e-usługi: 3, relacji Administration to Customer (A2C) złożonego w szczególności z: Modułu Mapowego oraz modułu do obsługi miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowi załącznik nr 4 do SIWZ "Szczegółowa Specyfikacja Techniczna" 2. GWARANCJA dotycząca każdej części przedmiotu zamówienia - minimalny wymagany okres gwarancji to 60 pełnych miesięcy, dla każdej części przedmiotu zamówienia. 3. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczące każdej części przedmiotu zamówienia). 3.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie czynności biurowo- administracyjnych, (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac biurowo- administracyjnych.. Wymóg nie dotyczy więc między innymi osób kierujących pracami projektowymi, wykonującymi usługę programowania itp.). 3.2.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy) 3.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1. czynności. 3.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 72212222-1
Dodatkowe kody CPV: 48611000-4, 48610000-7, 72422000-4, 72421000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie elektronicznych usług sieciowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
513200.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Liberosoft Andrzej Oponowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
350000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.