eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Ogrodowa w 2018 roku (10 szt.).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-25

Ogłoszenie nr 500229902-N-2018 z dnia 25-09-2018 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy: remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Ogrodowa w 2018 roku (10 szt.).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500225179-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 66584000000, ul. ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 6323215, e-mail sekretariat@zgnwola.waw.pl, faks 22 6327242.
Adres strony internetowej (url): www.zgnwola.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Ogrodowa w 2018 roku (10 szt.).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.26.178.2018.LW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Prace objęte przedmiotem zamówienia obejmują roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne, które należy wykonać zgodnie z protokółami określającymi zakres prac remontowych w lokalu oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, będącymi integralną częścią niniejszego zaproszenia. Po wykonaniu robót Wykonawca winien sporządzić dokumentację powykonawczą w formie inwentaryzacji budowlanej. Dopuszczalne wartości remontów lokali mieszkalnych wskazane w formularzu oferty - załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia oraz wzorze umowy, określone zostały w Uchwale nr 5761/2013 Zarządu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy z dnia 12.02.2013 r. Szczegółowe warunki oraz sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy, będący integralną częścią niniejszego zaproszenia. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 3 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.), tj. w szczególności 1 osoba wykonująca prace ogólnobudowlane, 1 osoba wykonująca prace sanitarne oraz 1 osoba wykonująca prace elektryczne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 296671.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARTEX Artur Świtek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 44 lok. 26
Kod pocztowy: 00-898
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 319896.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 319896.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 319896.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. pkt 3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 25.07.2018 r. Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego wydał decyzję nr IOT/255/2018 (załącznik do wniosku) nakazującą natychmiastowe wyłączenie z użytkowania trzech klatek schodowych budynku przy ul. Piaskowej 9. Pismem nr UD-XVII-WZL-LM.7142.237.2018.ABI z dnia 30.07.2018 r. Wydział Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Wola przekazał wstępną listę pustostanów lokali mieszkalnych wytypowanych do wykonania prac remontowych celem zasiedlenia w związku z koniecznością wykwaterowania lokali w budynku przy ul. Piaskowej 9, która była jeszcze weryfikowana w miesiącu sierpniu br. Z uwagi na wyjątkową sytuację, której zamawiający nie mógł przewidzieć wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia polegającego na remoncie pustostanów lokali mieszkalnych, na które nie zostały wydane przez Wydział Zasobów Lokalowych skierowania do zawarcia umowy najmu. W ramach zamówienia z wolnej ręki planowany jest remont w 10 lokalach, na kwotę 296 671,73 zł netto. Mając na uwadze decyzję Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nakazującą natychmiastowe wyłączenie z użytkowania trzech klatek schodowych w budynku przy ul. Piaskowej 9 zasadnym jest udzielenie Wykonawcom zamówienia z wolnej ręki. Powyższy tryb postępowania pozwoli na szybkie wyłonienie wykonawców prac remontowych objętych przedmiotowym zamówieniem, zapewni ciągłość realizowanych zadań oraz ich prawidłowe wykonanie, celem zapewnienia lokali mieszkalnych wykwaterowanym mieszkańcom. Uzasadnienie prawne Proponowany tryb z wolnej ręki wynika z faktu, że zachodzi okoliczność zgodnie z art. 67 ust. 1, pkt 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, "ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia" Wskazane w ww. decyzji PINB art. 66 ust. 1 pkt 1 i 3 oraz ust.2 ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane stanowią, że w przypadku stwierdzenia, że obiekt budowlany może zagrażać życiu lub zdrowiu ludzi, bezpieczeństwu mienia bądź środowiska albo jest w nieodpowiednim stanie technicznym - organ nadzoru budowlanego nakazuje, w drodze decyzji, usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości, określając termin wykonania tego obowiązku. Ponadto w tej decyzji organ nadzoru budowlanego zakazał użytkowania obiektu budowlanego lub jego części do czasu usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości. Decyzja ta podlega natychmiastowemu wykonaniu. W rezultacie skutkuje to wymogiem natychmiastowej realizacji zamówienia polegającego na remoncie wytypowanych lokali mieszkalnych, celem ich zapewnienia dla mieszkańców wykwaterowywanych w trybie pilnym z budynku położonego przy ul. Piaskowej 9. Niemożliwym przy tym jest zachowanie terminów przewidzianych dla innych trybów, w szczególności przetargu nieograniczonego (w tym ostatnim przypadku okres do zawarcia umowy to co najmniej 30 dni). W doktrynie i orzecznictwie przyjmuje się do wyjątkowych sytuacji umożliwiających zastosowanie przedmiotowego trybu należy zaliczyć m.in. awarie, niespodziewane wypadki wykraczające poza normalne warunki życia gospodarczego i społecznego.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.