eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Remont pomieszczeń biurowych, sal rozpraw i ciągów komunikacyjnych w budynku sadu przy ul. Bat. Chłopskich 6 w Świdwinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-21

Ogłoszenie nr 500228036-N-2018 z dnia 21-09-2018 r.

Sąd Rejonowy w Bialogardzie: Remont pomieszczeń biurowych, sal rozpraw i ciągów komunikacyjnych w budynku sadu przy ul. Bat. Chłopskich 6 w Świdwinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606523-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Bialogardzie, Krajowy numer identyfikacyjny 32253100000, ul. ul. Lipowa 1, 78200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 120 120, e-mail sr.bialogard@koszalin.so.gov.pl, faks 943 120 120.
Adres strony internetowej (url): http://bialogard.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka sektora finansów publicznych - sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń biurowych, sal rozpraw i ciągów komunikacyjnych w budynku sadu przy ul. Bat. Chłopskich 6 w Świdwinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A-21-14/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe i renowacyjne pomieszczeń biurowych, sal rozpraw i ciągów komunikacyjnych w budynku sądu przy ul. Bat. Chłopskich 6 w Świdwinie. Zakres robót remontowych i renowacyjnych: wynoszenie i wnoszenie mebli biurowych, zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej, demontaż na czas robót i ponowny montaż grzejników c.o., opraw oświetleniowych, rozbiórka wykładzin podłogowych tekstylnych, wymiana grzejnika w pomieszczeniu 1.1 na I piętrze - montaż grzejnika dwupłytowego 600 x 1000, wymiana drzwi wejściowych do pomieszczenia ksiąg wieczystych - parter ( drzwi pełne wzmocnione z wkładką patentową, ościeżnica regulowana), wymiana drzwi do pomieszczenia serwerowni w piwnicy - drzwi metalowe z zamkiem elektromagnetycznym, roboty elektryczne - montaż wyłącznika świecznikowego z podłączeniem istniejącej oprawy oświetleniowej w hallu (główne wejście do budynku), montaż listwy odbojowej w pokoju nr 25 - II piętro, kładzenie posadzki z wykładziny homogenicznej pokrytej poliuretanem PUR, klasa użytkowa - 34/43, klasa ścieralności - grupa T, waga całkowita 2700 g/m2, ognioodporność: EN 13501-1BFl s1, EN ISO 9239-1, położenie tynku mozaikowego na korytarzach i klatce schodowej - barwa do ustalenia z Inwestorem, roboty malarskie, wywóz wykładzin z rozbiórek z utylizacją. Roboty wykonywane będą na czynnym obiekcie użyteczności publicznej, tj. w budynku sądu. Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać użytkownika (powodować nadmiernego hałasu, ograniczać dostępności do sal rozpraw i pomieszczeń). W trakcie wykonywanych robót - Sąd nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy. Roboty muszą umożliwić bezpieczne poruszanie się po budynku. Każdorazowo (każdego dnia), po zakończeniu pracy, Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić budynek do stanu czystości tak, aby praca sądu następnego dnia mogła odbywać się bez zakłóceń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45432100-5, 45442100-8, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 149970.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Remontowo-Budowlana A-Z Marek Twardowski
Email wykonawcy: biuro@az.koszalin.pl
Adres pocztowy: ul. Borowików 1
Kod pocztowy: 75-900
Miejscowość: Kretomino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184463.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184463.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 308137.74
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.