eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Św. Małgorzaty › Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1.296.000,00 zł.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-19

Ogłoszenie nr 500225239-N-2018 z dnia 19-09-2018 r.

Gmina Góra Św. Małgorzaty: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1.296.000,00 zł.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607671-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Góra Św. Małgorzaty, Krajowy numer identyfikacyjny 61101565500000, ul. Góra Św. Małgorzaty 44, 99122 Góra Św. Małgorzaty, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (024) 389 24 00, e-mail basia@goraswmalgorzaty.pl, faks (024) 389 24 01.
Adres strony internetowej (url): http://bip.uggoraswmalgorzaty.nv.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1.296.000,00 zł.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GL.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego długoterminowego na finansowanie planowanego w 2018 roku deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w wysokości złotych 1 296 000,00 na następujących warunkach: 1) Kredyt długoterminowy, złotówkowy, o zmiennej stopie oprocentowania. 2) Kwota kredytu: złotych 1 296 000,00 (Słownie : Jeden milion dwieście dziewięćdziesiąt sześć tysięcy złotych i zero groszy). 3) Termin rozpoczęcia usługi - od daty zawarcia umowy. 4) Uruchomienie kredytu - w dwóch transzach. Pierwsza transza - nie później niż w 3-m dniu od dnia zawarcia umowy w kwocie 800.000,00 zł. Druga transza - do dnia 15.11.2018r. w kwocie 496.000,00 zł. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu uruchomienia wypłaty drugiej transzy kredytu nie później niż do 14 grudnia 2018 roku. 5) Spłata kredytu - 144 raty miesięczne w wysokości po 9 000,00 zł. do 20 każdego miesiąca. Pierwsza rata spłaty kapitału kredytu nastąpi do 20 stycznia 2019 roku. Ostania rata spłaty kapitału kredytu nastąpi do 20 grudnia 2030 roku 6) Spłata odsetek od faktycznego zadłużenia - odsetki naliczane w okresach miesięcznych i spłacane do 20-go każdego miesiąca na podstawie pisemnego zawiadomienia z banku o wysokości odsetek doręczonego najpóźniej na trzy dnia przed terminem płatności odsetek ( listownie, fax) 7) Prowizja od udzielonego kredytu zostanie potracona przez bank udzielający kredytu przy pierwszej transzy na rachunek zamawiającego. 8) Oprocentowanie kredytu - zmienne oparte o stawkę WIBOR 1 M, ustaloną dla okresu obrachunkowego na dwa dni przed rozpoczęciem danego okresu obrachunkowego + marża banku % (stała w całym okresie trwania umowy), oprocentowanie kredytu ustalane jest dla miesięcznych okresów obrachunkowych. Pierwszy okres obrachunkowy liczony będzie od dnia wypłaty transzy kredytu i kończy się w dniu 31 grudnia 2030 roku. 9) Forma zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej, oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu jak również możliwość przesunięcia rat kredytu bez dodatkowych kosztów (prowizji i opłat). W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki naliczane będą za okres faktycznego wykorzystania kredytu. Trybem udzielenia zamówienia jest przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, ze zm.), o wartości zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ww. ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 175000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Strykowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Stryków, ul. Warszawska 29
Kod pocztowy: 95-010
Miejscowość: Stryków
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 156797.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156797.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189126.74
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.