eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Rozwój e-Biura Obsługi Klienta - 1 (e-BOK1) dla mieszkańców gminy Sulechów i Kargowa na potrzeby projektu pod nazwą"Rozwój technologii informacyjno - komunikacyjnych oraz e-usług i aplikacji dla mieszkańców gminy Sulechów i gminy Kargowa"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-18

Ogłoszenie nr 500223430-N-2018 z dnia 18-09-2018 r.

Gmina Sulechów: Rozwój e-Biura Obsługi Klienta - 1 (e-BOK1) dla mieszkańców gminy Sulechów i Kargowa na potrzeby projektu pod nazwą: "Rozwój technologii informacyjno - komunikacyjnych oraz e-usług i aplikacji dla mieszkańców gminy Sulechów i gminy Kargowa"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rozwój e-Biura Obsługi Klienta - 1 (e-BOK1) dla mieszkańców gminy Sulechów i Kargowa na potrzeby projektu pod nazwą: "Rozwój technologii informacyjno - komunikacyjnych oraz e-usług i aplikacji dla mieszkańców gminy Sulechów i gminy Kargowa

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604240-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500199109-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000, ul. Plac Ratuszowy 6, 66100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 851 120, e-mail bz@sulechow.pl, faks 683 854 686.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulechow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozwój e-Biura Obsługi Klienta - 1 (e-BOK1) dla mieszkańców gminy Sulechów i Kargowa na potrzeby projektu pod nazwą: "Rozwój technologii informacyjno - komunikacyjnych oraz e-usług i aplikacji dla mieszkańców gminy Sulechów i gminy Kargowa"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ.271.40.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostarczenie i wdrożenie systemu e-BOK1 (e-Biuro Obsługi Klienta 1), składającego się z: 1) modułu e-Podatki, umożliwiającego mieszkańcom i interesantom gminy Sulechów i Kargowa uregulowanie on-line należności wobec Urzędu (np. z tytułu podatku od nieruchomości czy opłat lokalnych, złożenie deklaracji podatkowej, wgląd w decyzje urzędu gminy dotyczące danej sprawy), 2) modułu kadry i płace, umożliwiającego prowadzenie rozbudowanej kartoteki pracowników obejmującej dane kadrowe i płacowe, zawierającej szczegółowy i rozbudowany zestaw danych, 3) modułu baza osobowa, umożliwiającego zarządzanie bazą osobową wykorzystywaną przez posiadane przez Zamawiającego aplikacje firmy InfoSystem, tj. Uniwersalny Program Księgujący, Księgowość Zobowiązań, Rejestr VAT, Podatki, JGU, Opłaty Lokalne, Egzekucje, Auta, Kasa, Dzierżawy, Użytkowanie i Przelewy. 4) modułu powiadomienia SMS, umożliwiającego masowe rozsyłanie komunikatów, informacji przez Zamawiającego w postaci wiadomości SMS. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 6. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72263000-6


Dodatkowe kody CPV: 72265000-0, 48000000-8, 72265000-0, 48800000-6, 48624000-8, 79632000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203252.03
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TER-COM Bogdan Terpiłowski Usługi Informatyczne
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dekoracyjna3
Kod pocztowy: 65-155
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 274265.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 274265.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 274265.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.