eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Dostawa i montaż wysokospecjalistycznego nowoczesnego sprzętu komputerowego i multimedialnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-13

Ogłoszenie nr 500220304-N-2018 z dnia 13-09-2018 r.

Powiat Kaliski: Dostawa i montaż wysokospecjalistycznego nowoczesnego sprzętu komputerowego i multimedialnego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pt. "Przebudowa i wyposażenie budynku na potrzeby funkcjonowania warsztatów szkolnych w Zespole Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku". Dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588924-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500178433-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Kaliski, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Plac Św. Józefa 5, 62800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail organizacyjny@powiat.kalisz.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.powiat.kalisz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż wysokospecjalistycznego nowoczesnego sprzętu komputerowego i multimedialnego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.1.23.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalację i konfigurację wraz z pierwszym uruchomieniem, fabrycznie nowych, nieużywanych i sprawnych technicznie: laptopów z systemem Microsoft Windows; komputerów stacjonarnych z systemami Microsoft Windows i monitorami; drukarek laserowych ze skanerem i kopiarką; ekranów projekcyjnych ściennych; projektorów multimedialnych; projektorów multimedialnych z ekranami; telewizorów; odtwarzaczy DVD; kamery cyfrowej; specjalistycznego oprogramowania zgodnie z zamieszczonym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (wraz z instruktarzem obsługi tych programów); systemów do nauczania języków obcych; komputerów stacjonarnych z systemami Microsoft Windows, oprogramowaniem biurowym, antywirusowym i monitorami do obsługi tychże systemów (wraz z instruktarzem obsługi tych programów). 2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na następujące zadania: 1) Zadanie nr 1 - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego - pracownie zajęciowe: - laptop z systemem Microsoft Windows - 8 szt. - komputer stacjonarny z systemem Microsoft Windows i monitorem - 32 szt. - komputer stacjonarny z systemem Microsoft Windows, oprogramowaniem biurowym, antywirusowym i monitorem - 1 szt. - drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką - 10 szt. - ekran projekcyjny ścienny - 6 szt. - projektor multimedialny - 6 szt. - projektor multimedialny z ekranem - 4 szt. - telewizor - 5 szt. - odtwarzacz DVD - 3 szt. - kamera cyfrowa - 1 szt. - specjalistyczne oprogramowanie (tj. oprogramowanie komputerowe: do obliczeń kosztów eksploatacji maszyn i urządzeń rolniczych - 1 kpl., prowadzenia gospodarki magazynowej - 1 kpl., rozliczeń finansowych - 1 kpl., prowadzenia małej firmy - 1 kpl., nauki przepisów ruchu drogowego i przeprowadzenia egzaminów wewnętrznych - 1 szt.). 2) Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego - pracownie komunikacji w języku obcym: - komputer stacjonarny z systemem Microsoft Windows, oprogramowaniem biurowym, antywirusowym i monitorem - 2 szt. - system do nauczania języków obcych - 2 kpl. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do Siwz - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Istotnych postanowieniach umowy. 4. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego dokonuje opisu oferowanego Sprzętu w Formularzu cenowym załącznik nr 3a i/lub 3b do Siwz. Zgodność oferowanego sprzętu z podanym w Siwz opisem przedmiotu zamówienia będzie weryfikowana między innymi na podstawie opisu zawartego w Formularzu cenowym. W razie wątpliwości, czy oferowany sprzęt spełnia wszystkie parametry określone w Siwz, Zamawiający będzie dodatkowo dokonywał ich weryfikacji na podstawie innych dostępnych źródeł. 5. Ilekroć w niniejszej treści Siwz w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o marce, znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne". Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. 6. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień następującymi kodami i nazwami: 30213300-6 - komputery przenośne, 30213300-8 - komputery biurkowe, 30200000-1 - urządzenia komputerowe, 30230000-0 - sprzęt związany z komputerami, 48900000-7 - różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe, 39160000-1 - meble szkolne 7. Wykonawca udzieli gwarancji na okres: 1) Zadanie nr 1 (czas reakcji serwisu na następny dzień roboczy z naprawą w Zespole Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku): a) laptopy: minimum 36 miesięcy, b) projektory multimedialne: minimum 36 miesięcy, c) projektory multimedialne z ekranami: minimum 36 miesięcy, d) ekrany projekcyjne ścienne: minimum 24 miesiące, e) komputery stacjonarne: minimum 36 miesięcy, f) monitory: minimum 24 miesiące, g) drukarki: minimum 24 miesiące, h) telewizory: minimum 24 miesiące, i) odtwarzacze DVD: minimum 24 miesiące, j) kamerę cyfrową: minimum 36 miesięcy. 2) Zadanie nr 2 (czas reakcji serwisu na następny dzień roboczy z naprawą w Zespole Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku): a) systemy do nauczania języków obcych: minimum 60 miesięcy, b) komputery stacjonarne: minimum 36 miesięcy, c) monitory: minimum 24 miesiące. 8. Zaleca się dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, w celu dokonania oceny informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30213300-6, 30213300-8, 30230000-0, 48900000-7, 39160000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego - pracownie zajęciowe.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu (część nr 1), prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wpłynęły 4 oferty. Zamawiający po przeprowadzeniu analizy parametrów technicznych oferowanych urządzeń, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzucił wszystkie złożone oferty. W związku z powyższym, brak jest ofert niepodlegających odrzuceniu, dlatego zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie w zakresie częsci nr 1 zostaje unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego - pracownie komunikacji w języku obcym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 190196.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ForumSoft
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Libelta 1a/2
Kod pocztowy: 61-706
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37996.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37996.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45951.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.