eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Przewóz dzieci szkolnych z Gromca do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Libiążu, ul. Szkolna 1 wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie dowozu do szkoły i odwozu do miejsc zamieszkania, w okresie wrzesień 2018 r. - czerwiec 2019 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-12

Ogłoszenie nr 500218385-N-2018 z dnia 12-09-2018 r.

Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu: Przewóz dzieci szkolnych z Gromca do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Libiążu, ul. Szkolna 1 wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie dowozu do szkoły i odwozu do miejsc zamieszkania, w okresie wrzesień 2018 r. - czerwiec 2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602430-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu, Krajowy numer identyfikacyjny 12304395900000, ul. ul. Paderewskiego 2, 32590 Libiąż, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 32 6271841, 32 6165028, e-mail sekretariat@zeasip.pl, faks 32 6271841, 32 6165028.
Adres strony internetowej (url): www.zeasip.pl (BIP)

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przewóz dzieci szkolnych z Gromca do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Libiążu, ul. Szkolna 1 wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie dowozu do szkoły i odwozu do miejsc zamieszkania, w okresie wrzesień 2018 r. - czerwiec 2019 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZEASiP.SU.2610.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Przewóz dzieci szkolnych z Gromca do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Libiążu, ul. Szkolna 1 wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie dowozu do szkoły i odwozu do miejsc zamieszkania, w okresie wrzesień 2018 r. - czerwiec 2019 r. 2.Przedmiotem zamówienia jest przewóz 6 uczniów z Gromca na zajęcia lekcyjne do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana III Sobieskiego w Libiążu, ul. Szkolna 1 oraz ich odwiezienie po zajęciach do Gromca na trasie obejmującej następujące przystanki: ul. Czarnieckiego; Wiejski Ośrodek Zdrowia, ul. Traugutta; ul. Nadwiślańska 21; ul. Husarska 2; ul. Nadwiślańska 77, ul. Nadwiślańska 150, Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Jana III Sobieskiego - ul. Szkolna 1 w Libiążu. 3. Rano przewóz odbywał się będzie w godzinach pomiędzy 7:00 - 9:00, natomiast popołudniowy odwóz będzie miał miejsce w godzinach pomiędzy 13:00 - 15:00. 4.Przewidywana ilość kursów: 184 dni x 2 = 368. 5.Przewiduje się 8 dodatkowych kursów: 3 x przywóz i 3 x odwóz na zajęcia integracyjne; 2 x przywóz i 2 x odwóz na rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego; Razem: 378 kursów. 6.Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 60.13.00.00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego; 60.13.00.00-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 7.Harmonogram określający godziny dowozów i odwozów zostanie przekazany do wiadomości Zamawiającego. 8.Poranny dowóz ucznia oraz jego popołudniowy odwóz odbywa się pod opieką osoby pełniącej rolę opiekuna. 9.Do obowiązków opiekuna należy: zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dowożonych uczniów, zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie przewozu. 10.Wyklucza się łączenie funkcji kierowcy i opiekuna. 11.Wykonawca winien w trakcie wykonywania usług zabezpieczyć na własny koszt i przewozić w pojeździe środki konieczne do udzielenia pierwszej pomocy. 12.Na wypadek awarii Wykonawca musi mieć w dyspozycji pojazd rezerwowy. 13.Dodatkowe obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 14.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1)zamawiający stosowanie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane m. in. z kierowaniem pojazdów, opiekunów. Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawców odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 ppkt 1 czynności. Zamawiający jest uprawniony do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów; przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia; 2)na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży wskazany dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 ppkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to, powinno zawierać w szczególności: dokładne określenia podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3)w przypadku niespełnienia wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 ppkt 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie w wyznaczonym terminie przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia będzie traktowane jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 ppkt 1 czynności; 4)zamawiający może się zwrócić o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w przypadku wątpliwości, co do przestrzegania praw pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60130000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30240.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Transportowo- Usługowa
Email wykonawcy: adam.norys@gmail.com
Adres pocztowy: ul.Kościuszki 48
Kod pocztowy: 32-593
Miejscowość: Żarki
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34018.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34018.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50621.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.