eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn."Remont elewacji budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Dzierżoniowie".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-05

Ogłoszenie nr 500213324-N-2018 z dnia 05-09-2018 r.

Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. Wojciecha Kilara: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Remont elewacji budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Dzierżoniowie".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596720-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. Wojciecha Kilara, Krajowy numer identyfikacyjny 000581563, ul. Henryka Sienkiewicza 11, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 831 37 10, e-mail sekretariat@szkolamuzyczna.dzierzoniow.pl, faks 74 831 37 10.
Adres strony internetowej (url): https://bip.e-cea.pl/0707

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Remont elewacji budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Dzierżoniowie".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PSM.21.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Remont elewacji budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Dzierżoniowie". Budynek figuruje w (wykazie) ewidencji zabytków nieruchomych miasta Dzierżoniowa. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące w szczególności: 1.Oczyszczenie poprzez zmycie istniejących tynków zewnętrznych z dodatkiem środków odtłuszczających, 2.Zbicie tynków osłabionych, słabo przylegających do ścian, 3. Wyrównanie płaszczyzny tynków istniejących drapańców przez skucie elementów wystających. Zagruntowanie ścian w miejscach zaglonionych środkiem antyglonowym, 5. Zagruntowanie tynków istniejących oraz ścian pozbawionych tynków po ich wcześniejszym zbiciu środkami wzmacniającym i zwiększającym przyczepność, 6. Wykonanie obrzutki z zaprawy cementowej na ścianach gdzie tynk był zbity, 7.Wykonanie tynków uzupełniających w miejscach gdzie tynk był zbity. Tynk pogrubiony licujący się z tynkiem na pozostałych ścianach, 8. Wykonanie tynku wyrównującego. Tynk należy kłaść na istniejący tynk drapaniec, 9. Wykonanie wyprawy szpachlowej na tynkach gładkich zatopieniem siatki zbrojeniowej, 10. Wykonanie wyprawy tynkarskiej na ścianach cokołu z zapraw uszczelniających, 11.Wykonanie tynków cienkowarstwowych silikatowych, 12. Wykonanie malowania farbami silikonowymi tynków gładkich pokrytych wyprawą tynkarską 13. Oczyszczenie z rdzy i pomalowanie elementów stalowych, balustrad i krat, 14. Rekonstrukcja elementów ozdobnych (sztukaterii ściannych na ścianie frontowej), 15. Oczyszczenie z powłok malarskich i zaprawy cementowej,wykonanie impregnacji wzmacniającej, szpachli uzupełniającej ubytki oraz malowanie elementów betonowych i kamiennych na balustradach,nakrywach ścian szczytowych i ich zwieńczeniach, pasów ozdobnych przy balkonowych, 16. Remont elementów drewnianych podsufitki z wymianą elementów osłabionych,szpachlowaniem i pomalowaniem lakierami barwiącymi, 17. Wykonanie podokienników zewnętrznych z blachy tytan-cynk , 18. Pokrycie dobudówki zewnętrznej blachą tytan-cynk, 19. Demontaż i ponowny montaż rur spustowych oraz innych elementów ślusarskich utrudniających wykonanie prac, 20.Ukrycie instalacji elektrycznych i niskoprądowych biegnących po elewacji pod tynkiem z wykuciem bruzd, 21. Wykonanie badań instalacji elektrycznej ulegającej ukryciu oraz instalacji odgromowej, 22. Wykonanie niezbędnych rusztowań i osłon. 3. Szczegółowy zakres robót określają: a) projekt budowlany pn. "Remont elewacji siedziby Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Dzierżoniowie". Projektant: "Dorbud" mgr inż. Zdzisław Kapłun, Izabela Sehn-Wójcik , ul. Modrzewiowa 34, 58-200 Dzierżoniów, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie "Remontu elewacji siedziby Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Dzierżoniowie". Projektant: "Dorbud" mgr inż. Zdzisław Kapłun, Izabela Sehn-Wójcik, ul. Modrzewiowa 34, 58-200 Dzierżoniów, c) przedmiary robót w zakresie technologii wykonywania robót. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w dokumentacji projektowej, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz pozwoleniem na budowę nr 730/2018 z dnia 26 lipca 2018r. 4. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt. 2 zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, zabezpieczenia terenu przed spadaniem przedmiotów z rusztowania, zabezpieczenia przechodniów przed możliwością powstania urazów oraz uszkodzeniem odzieży przez elementy konstrukcyjne rusztowania, zastosowanie siatek ochronnych i daszków ochronnych. 2) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, zabrania się składowania materiałów na ciągach komunikacyjnych, 3) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca musi sam zapewnić sobie niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo, 4) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 5) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów - odległość ok. 10 km oraz poniesienia kosztów ich składowania, 6) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorowych zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, 7) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji i istotnych warunków zamówienia, 8) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 7 dni od daty przekazania placu budowy, 9) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 10) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy. 11) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy. 12) Przedłożenia Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy oświadczenia, że zatrudnieni pracownicy, o których mowa w §5 ust.6 świadczą pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy art.22 §1. i poniesienia z tego tytułu kosztów. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji umowy: organizacja i realizacja robót budowlanych - bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy. 1. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenia, że pracownicy realizujący przedmiot umowy, o którym mowa w pkt. 5 będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (Dz.U z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 2. W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający w szczególności uprawniony jest do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000). Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 5 , Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 13 ust. 1 pkt l lit "g" projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w §4 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) czynności; 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45442100-8, 45262100-2, 45400000-1, 45453100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 158498.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Ogólnobudowlana Grzegorz Szczerkowski
Email wykonawcy: szczerkowski29@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Jasna 3A/15
Kod pocztowy: 57-200
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 229880.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 229880.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 229880.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.