To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-04
Ogłoszenie nr 500211025-N-2018 z dnia 04-09-2018 r.
Gmina Skarżysko-Kamienna: Kompleksowy nadzór inwestorski na zadanie pod nazwą:
"Remont budynku i placu Przedszkola Publicznego Nr 1" oraz wykonanie Ścieżki edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym na terenie Przedszkola Publicznego Nr 1 w ramach zadania budżetowego pn. "Rewitalizacja Osiedli Zachodnie i Dolna Kamienna w Skarżysku-Kamiennej".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 - Oś Priorytetowa 6 - "Rozwój miast" Działanie 6.5 "Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599523-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Skarżysko-Kamienna, Krajowy numer identyfikacyjny 29100987000000,
ul. Sikorskiego
18,
26-110
Skarżysko-Kamienna, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
041 2520100, e-mail
e.zawidczak@um.skarzysko.pl, a.szumielewicz@um.skarzysko.pl, faks
041 2520200.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowy nadzór inwestorski na zadanie pod nazwą: "Remont budynku i placu Przedszkola Publicznego Nr 1" oraz wykonanie Ścieżki edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym na terenie Przedszkola Publicznego Nr 1 w ramach zadania budżetowego pn. "Rewitalizacja Osiedli Zachodnie i Dolna Kamienna w Skarżysku-Kamiennej".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.37.2018.AS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowy nadzór inwestorski nad wykonaniem robót w zakresie: - docieplenia ścian zewnętrznych i ścian w gruncie - docieplenia stropu nad poddaszem, - wymiana części stolarki okiennej, - remontu tynków i posadzek, - remontu zewnętrznych schodów i tarasów, - remontu nawierzchni przed budynkiem wraz z dojściami, - wymiany instalacji centralnego ogrzewania wraz kotłami, - rozbudowy instalacji gazowej, - wymiany instalacji elektrycznej (oświetlenia podstawowego i awaryjnego ewakuacyjnego), - montaż instalacji teletechnicznej, - montaż instalacji odgromowej, - wykonania ścieżki edukacyjnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV: 45233250-6, 45342000-6, 45331100-7, 45333000-0, 45331110-0, 45310000-3, 45332000-3, 45112723-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20950.66
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jan Chebdowski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JANEK"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17220.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektów małej architektury oraz utwardzenia terenu w ramach strefy rekreacyjno-zabawowo-edukacyjnej "miasteczko ruchu drogowego" przeznaczonej dla dzieci w Gminie Alwernia
- Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
- Przebudowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w m. Narzym
- SVA/U/4620-39/2024: Przebudowa kotłowni olejowej w budynku nr 5 na terenie kompleksu wojskowego w m. Podebłocie
- System sygnalizacji pożaru - Realizacja 1 etapu inwestycji - Termomodernizacja budynków Szpitala w Gryfowie Śląskim - II postępowanie.
- Remont części boksów mieszkalnych na VII piętrze w Studenckim Domu Marynarza KORAB Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8 w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.