eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usługi pralniczej wraz z dzierżawą bielizny operacyjnej i pościelowej dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-29

Ogłoszenie nr 500206667-N-2018 z dnia 29-08-2018 r.

Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi: Świadczenie usługi pralniczej wraz z dzierżawą bielizny operacyjnej i pościelowej dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577336-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500146828-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47223718500000, ul. ul. Milionowa 14, 93113 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 761 790, e-mail przetargi@jonscher.pl, faks 426 761 785.
Adres strony internetowej (url): bip.jonscher.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi pralniczej wraz z dzierżawą bielizny operacyjnej i pościelowej dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

21/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prania wodnego wraz z czyszczeniem chemicznym asortymentu nie nadającego się do prania wodnego oraz dzierżawą bielizny operacyjnej i bielizny pościelowej. W zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi: 1) pranie bielizny operacyjnej i pościelowej, materacy, pokrowców na materace, koców, poduszek, odzieży fasonowej oraz innych (w tym: firany, zasłony, obrusy, itp.); 2) dezynfekcja chemiczno-termiczna; 3) prasowanie; 4) maglowanie/kalandrowanie; 5) dokonywanie drobnych napraw - przez dokonywanie drobnych napraw rozumie się: przyszywanie brakujących guzików, troczków i wymianę zepsutych zamków błyskawicznych; naszywanie łat; obszywanie wstążką poszarpanych brzegów koca; przyszywanie naderwanych części bielizny. Materiał do tych czynności zabezpiecza w ramach realizacji umowy Wykonawca; 6) oznakowanie przy pomocy chipów w systemie RFID (Radiowej Identyfikacji Towaru) całości asortymentu, tj. bielizny będącej własnością Wykonawcy i Zamawiającego, pozwalające na pełen jej monitoring w pralni. Wykonawca udostępni Zamawiającemu dostęp on line do systemu informatycznego Wykonawcy w celu kontroli przez Zamawiającego stanów bielizny i ilości cykli prania; 7) dostawa worków do pakowania bielizny brudnej i skażonej; 8) transport bielizny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 5 do SIWZ. 2. Dostawa czystej i odbiór brudnej bielizny realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy w czterech punktach zdawczo-odbiorczych Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, tj.: 1) przy ul. Milionowej 14; 2) przy ul. Przyrodniczej 7/9; 3) przy ul. Leczniczej 6; 4) przy ul. Zarzewskiej 56/58. 3. Zamawiający na etapie postępowania przetargowego zastrzega sobie prawo dokonania oględzin pralni Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych w SIWZ. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2018 poz. 108 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2017 poz. 847ze zm.) osób wykonujących czynności prania bielizny operacyjnej i pościelowej, przy czym zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98310000-9


Dodatkowe kody CPV: 98315000-4, 98311000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Świadczenie usługi pralniczej wraz z dzierżawą bielizny operacyjnej i pościelowej dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 603228.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Vector S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 3
Kod pocztowy: 62-030
Miejscowość: Luboń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 787077.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 787077.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 787077.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.