Ogłoszenie nr 500199750-N-2018 z dnia 21-08-2018 r.
Piaseczno:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 602695
Data: 2018-08-09
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, Krajowy numer identyfikacyjny 1589128900000,
ul. ul. Kościuszki
5,
05500
Piaseczno, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 70 17 654, 70 17 655, e-mail
rzp@piaseczno.eu, faks
022 70 17 692.
Adres strony internetowej (url): www.piaseczno.eu
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
1.3
W ogłoszeniu jest:
W ogłoszeniu jest: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane o podobnym charakterze rzeczowym do robót stanowiących przedmiot zamówienia tj. przebudowę lub rozbudowę, remont boiska sportowego, lub innych obiektów z nawierzchnią syntetyczną wraz z odzyskaniem granulatu przy użyciu specjalistycznej maszyny na boiskach o powierzchni minimum 2.500 m2 każda z prac. Powyższe winno być udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z Cz. Va pkt 1ppkt 5a SIWZ. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wymagane jest udokumentowanie pełnienia przez: Udokumentowanie przygotowania zawodowego kadry technicznej - uprawnień budowlanych w specjalnościach związanych z przedmiotem zamówienia tj. konstrukcyjno-budowlanych, z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. kierownika robót budowlanych, posiadającego stosowne uprawnienia w specjalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. konstrukcyjno-budowlanej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa (wymagane udokumentowanie) oraz posiadającego min. 36 miesięcy doświadczenia na stanowisku kierownika budowy bądź kierownika robót w realizacji wymian nawierzchni syntetycznych wraz z odzyskaniem granulatu przy użyciu specjalistycznej maszyny na boiskach o powierzchni minimum 2.500 m2
W ogłoszeniu powinno być:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane o podobnym charakterze rzeczowym do robót stanowiących przedmiot zamówienia tj. przebudowę lub rozbudowę, remont boiska sportowego, lub innych obiektów z nawierzchnią syntetyczną wraz z odzyskaniem wypełnienia sztucznej trawy przy użyciu specjalistycznej maszyny na boiskach o powierzchni minimum 2.500 m2 każda z prac. Powyższe winno być udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z Cz. Va pkt 1ppkt 5a SIWZ. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wymagane jest udokumentowanie pełnienia przez: Udokumentowanie przygotowania zawodowego kadry technicznej - uprawnień budowlanych w specjalnościach związanych z przedmiotem zamówienia tj. konstrukcyjno-budowlanych, z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. kierownika robót budowlanych, posiadającego stosowne uprawnienia w specjalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. konstrukcyjno-budowlanej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa (wymagane udokumentowanie) oraz posiadającego min. 36 miesięcy doświadczenia na stanowisku kierownika budowy bądź kierownika robót polegających na budowie, przebudowie bądź modernizacji obiektów sportowych oraz posiadać doświadczenie przy realizacji jednej wymiany nawierzchni syntetycznej wraz z odzyskaniem wypełnienia trawy syntetycznej przy użyciu specjalistycznej maszyny na boiskach o powierzchni minimum 2.500 m2.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
7
W ogłoszeniu jest:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium
W ogłoszeniu powinno być:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium. 6) W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji należy załączyć do oferty przetargowej następujące dokumenty: a)Raport z badań przeprowadzonych przez uprawnione laboratorium np. Labosport lub ISA-Sport lub Sport Labs LTD, Ercat dotyczący oferowanego systemu nawierzchni (trawa, zasyp), potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Torf (dostępny na www.FIFA.com) Podręcznik 2012 lub 2015 oraz potwierdzający wymagane wszystkie minimalne parametry. b) Atest PZH na nawierzchnię sztuczna trawa, c)Atest PZH na granulat gumowy EPDM, d)Certyfikat FIFA Quality PRO na oferowany system (trawa, granulat EPDM), e)Kartę techniczną potwierdzoną przez producenta, zawierającą szczegółową charakterystykę i parametry techniczne nawierzchni, f)Autoryzacja producenta nawierzchni ze sztucznej trawy, wystawiona dla Wykonawcy na realizowana inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej prze z producenta na tę nawierzchnię, 7) Próbkę trawy syntetycznej o wymiarach 20x30cm z etykietą producenta.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Bezgotówkowy zakup paliw oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów służbowych, pojazdów ratowniczo-gaśniczych jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w latach 2024-2025
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- "Koszenie poboczy, usuwanie drzew i krzaków".
- Koszenie i czyszczenie przydrożnych rowów, cieków podstawowych i przepustów na terenie Gminy Piaseczno
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu do odbioru odpadów komunalnych z zabudową typu "wywrotka" z silnikiem zasilanym sprężonym gazem ziemnym CNG
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.