eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kampinos › "Zakup wraz z transportem kruszywa drogowego na teren Gminy Kampinos"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-21

Ogłoszenie nr 500199610-N-2018 z dnia 21-08-2018 r.

Urząd Gminy Kampinos: "Zakup wraz z transportem kruszywa drogowego na teren Gminy Kampinos"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580561-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Kampinos, Krajowy numer identyfikacyjny 53639600000, ul. ul. Niepokalanowska 3, 05085 Kampinos, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 725-00-40, e-mail inwestycje@kampinos.pl, faks 0-22 725-04-44.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kampinos.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup wraz z transportem kruszywa drogowego na teren Gminy Kampinos"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FZ.271.61.2018.PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego na teren Gminy Kampinos. Zamówienie zostanie udzielone w częściach, tj.: Część 1 "Zakup wraz z transportem destruktu asfaltowego dla Gminy Kampinos w 2018 roku" Przedmiotem zamówienia jest dostawa czystego destruktu asfaltowego w ilości szacunkowej 360 ton, uzyskanego z frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej bez podbudowy, rozkruszonego do frakcji 0-31,5 mm. Materiał powinien być suchy lub lekko wilgotny wolny od zanieczyszczeń. Termin, sposób i zakres wykonania dostaw kruszywa strony będą ustalać w trybie roboczym w formie zlecenia pisemnego (dopuszcza się powiadomienie faksem lub poczta elektroniczną). Wykonawca ma obowiazek zrealizować dostawę w ciagu maksymalnie 5 dni roboczych liczonych od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego zapotrzebowania na destrukt asfaltowy. O dokładnej lokalizacji dostarczenia każdej partii materiału Zamawiajacy powiadomi Wykonawce w zleceniu dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w całości. Minimalną ilość jednorazowej dostawy określa się na 25 ton. Do każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ. Część 2 "Zakup wraz z transportem tłucznia betonowego dla Gminy Kampinos w 2018 roku" Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłucznia betonowego bez zanieczyszczeń, o frakcji 0-63mm, w szacowanej ilości 500 ton. Tłuczeń betonowy musi spełniać odpowiednie wymagania jakościowe: tłuczeń betonowy czysty, bez domieszki odsiewki, piasku, domieszek ceglanych, ziemi, resztek odpadów metalowych, plastikowych, drewnianych i innych materiałów niepożądanych. Termin, sposób i zakres wykonania dostaw tłucznia betonowego strony będą ustalać w trybie roboczym w formie zlecenia pisemnego (dopuszcza się powiadomienie faksem lub poczta elektroniczną). Wykonawca ma obowiazek zrealizować dostawę w ciagu maksymalnie 5 dni roboczych liczonych od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego zapotrzebowania na tłuczeń betonowy. O dokładnej lokalizacji dostarczenia każdej partii materiału Zamawiajacy powiadomi Wykonawce w zleceniu dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w całości. Minimalną ilość jednorazowej dostawy określa się na 25 ton. Do każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ. Część 3 "Zakup wraz z transportem klińca dla Gminy Kampinos w 2018 roku" Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamienia łamanego - klińca bez zanieczyszczeń o frakcji 0-31,5mm w szacowanej ilości 500 ton. Kliniec musi posiadać orzeczenie o jakości kruszywa przeznaczonego do robót drogowych zgodnie z PN, czysty, bez domieszki odsiewki, piasku, domieszek ceglanych, ziemi, resztek odpadów metalowych, plastikowych, drewnianych i innych materiałów niepożądanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w całości. Wykonawca ma obowiazek zrealizować dostawę w ciagu maksymalnie 5 dni roboczych liczonych od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego zapotrzebowania na kliniec. O dokładnej lokalizacji dostarczenia każdej partii materiału Zamawiajacy powiadomi Wykonawce w zleceniu dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w całości. Minimalną ilość jednorazowej dostawy określa się na 25 ton. Do każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 14212200-2


Dodatkowe kody CPV: 14512000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 1 "Zakup wraz z transportem destruktu asfaltowego dla Gminy Kampinos w 2018 roku"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu , z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W dniu 09.07.2018r.. o godziny 11:00 wpłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu dla części I wpłynęła jedna ofert. Wykonawca został wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Mając powyższe na względzie, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia w części I postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu odrzucił jedną ofertę tj: Ofertę nr 1, złożoną przez: NUVO RENT Sp. z o.o. ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa UZASADNIENIE PRAWNE: Art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp - Z postępowania o udzielenie Zamówienia wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub nie został zaproszony do negocjacji lub złożenia ofert wstępnych albo ofert, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia Art. 24 ust. 4 ustawy Pzp - ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Zamawiający na potwierdzenie okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wezwał w dniu 10 lipca 2018r. Wykonawcę tj. NUVO RENT Sp. z o.o., którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia zgodnie z rozdziałem VIII ust .5 SIWZ. Zamawiający wyznaczył termin złożenia dokumentów do dnia 16.07.2018r. do godz. 11:00. W dniu upływu wyznaczonego terminu o godz. 10:40 Zamawiający otrzymał wiadomość mailową od Wykonawcy z prośbą o wydłużenie terminu na złożenie dokumentów do dnia 17.07.2018r. na co Zamawiający wyraził zgodę. Pomimo wydłużenia terminu, dokumenty nie zostały przez Wykonawcę dostarczone. W dniu 19.07.2018r. działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający ponownie wezwał Wykonawcę do złożenia ww. dokumentów, wyznaczając nowy termin tj. 23 lipca 2018 do godz. 18:00. Wykonawca nie przedłożył w wyznaczonym terminie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. Wobec powyższego Zamawiający był zobligowany do wykluczenia Wykonawcy z postępowania. W myśl art. 24 ust. 4 ustawy Pzp - "Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą"

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Zakup wraz z transportem tłucznia betonowego dla Gminy Kampinos w 2018 roku"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OY Polska Construction, Renata Grabowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kaźmierów 41
Kod pocztowy: 96-500
Miejscowość: Sochaczew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25830.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25830.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25830.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: "Zakup wraz z transportem klińca dla Gminy Kampinos w 2018 roku"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OY Polska Construction Renata Grabowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kaźmierów 41
Kod pocztowy: 96-500
Miejscowość: Sochaczew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60270.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60270.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60270.00
Waluta: pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.