eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa kompletów urządzeń pokładowych SIP-TRISTAR wraz z dostawą i częściową usługą montażu monitorów typu TFT do wprowadzania zadań przewozowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-21

Ogłoszenie nr 500198850-N-2018 z dnia 21-08-2018 r.

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku: Dostawa kompletów urządzeń pokładowych SIP-TRISTAR wraz z dostawą i częściową usługą montażu monitorów typu TFT do wprowadzania zadań przewozowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571706-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 220046753, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 520 57 39, e-mail i.ciechowska@ztm.gda.pl, faks 58 520 57 50.
Adres strony internetowej (url): www.ztm.gda.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa kompletów urządzeń pokładowych SIP-TRISTAR wraz z dostawą i częściową usługą montażu monitorów typu TFT do wprowadzania zadań przewozowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

HZ/6/ZP/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1.dostawa 50 pełnych kompletów urządzeń pokładowych SIP-TRISTAR do pojazdów komunikacji miejskiej, w którego skład wchodzi: 1.1. komputer pokładowy: OBU-M20 lub równoważne, który musi spełniać co najmniej takie warunki, jakie spełniają obecnie wykorzystywane komputery: I. Specyfikacja a) Zasilanie: 9-36 V b) Łączność: UMTS/HSDPA, GPRS II. Interfejsy współpracujące: a) Konsola kierowcy - zarówno monitor typu TFT, jak i konsola typu C11 b) Radio krótkiego zasięgu - model: ARF33-PRO III. Opis a) Urządzenie lokalizacyjne GPS b) Kompatybilny z SZTZ TRISTAR c) 20-kanałowy odbiornik GPS d) 4 wejścia i wyjścia cyfrowe e) Oparty na przemysłowej platformie - CPU 333MHz, 512 MB RAM, 1GB f) 2 x RS-232, 1 x RS-485, 2 x 232/RS-485, 1 x port szeregowy CAN-BUS g) Zintegrowany modem GPRS/UMTS/HSDPA h) Wejścia / wyjścia audio i) 2 x USB j) 4 wejścia impulsowe k) Ethernet 10/100 IV. Funkcjonalności A) Lokalizacja: a) zarządzanie informacją GPS-GPRS b) względem realizowanego zadania (linia, trasa) - rozkład jazdy i topologia tras wprowadzona w SZTZ, automatycznie przenoszona do urządzenia c) detekcja przyjazdu/odjazdu na/z przystanku - topologia przystanków wprowadzona w SZTZ, automatycznie przenoszona do urządzenia d) pamięć wewnętrzna zapewniająca zachowanie ww. detekcji przyjazdu/odjazdu w sytuacji krótkotrwałego braku łączności z SZTZ e) kalkulacja: opóźnienia/przyspieszenia f) lokalne zarządzanie rozkładami, zadaniami i opóźnieniami. B) Zarządzanie danymi na interfejsie kierowcy / motorniczego: a) integracja oraz sterowanie pracą konsoli kierowcy (monitor TFT / konsola C11) b) przypisanie zadania/brygady wprowadzonego przez kierowcę/dyspozytora do rozkładu jazdy c) czas - synchronizowany poprzez GPS d) tekstowe wiadomości predefiniowane do i z SZTZ (również z potwierdzeniem odbioru przez kierowcę/motorniczego) e) sygnał akustyczny odebrania komunikatu - wbudowany brzęczyk f) informacja tekstowa/graficzna o stanie wykonywanego zadania: opóźnienie/przyspieszenie, dystans do poprzedzającego/następnego pojazdu C) Lokalne zarządzanie Modułem Priorytetów Transportu Zbiorowego MPTZ: a) integracja oraz sterowanie pracą radia krótkiego zasięgu b) detekcja skrzyżowań i punktów meldunkowych MPTZ TRISTAR c) zarządzanie komunikacją ze sterownikami MPTZ na skrzyżowaniach, zarządzanych przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni (GZDiZ) d) lokalne zarządzanie priorytetami MPTZ - w zależności od konfiguracji wprowadzonej w MPTZ (dla linii, wariantu tras, opóźnienia względem realizowanego rozkładu jazdy i inne). D) Komunikacja z Centrum Zarządzania SZTZ (SAE): a) Dwustronna komunikacja w czasie rzeczywistym (częstotliwość odświeżania konfigurowalna na poziomie centralnym, w SZTZ). b) Informacje przesyłane do SZTZ w Centrum Zarządzania TRISTAR: lokalizacja, status, alarmy, marker czasu, obecna linia/trasa / zadanie itp. c) Informacje otrzymywane z SZTZ - o rozkładach jazdy, topologii tras, punktach meldunkowych MPTZ, wiadomości do kierującego i inne d) Synchroniczna (automatyczne odświeżanie) / Asynchroniczna (zdarzenia) aktualizacja informacji e) Zarządzenie zasilaniem. Wyłącznik czasowy (parametr konfigurowany). f) Przesyłanie do SZTZ danych z modułu diagnostyki pojazdu. 1.2. Radio krótkiego zasięgu - Modem Radiowy model: ARF33-PRO lub równoważne, które musi spełniać co najmniej takie warunki, jakie spełniają obecnie wykorzystywane radia: A) ogólne dane: a) Zasięg: 200m b) Temperatura pracy: -30°C to +70°C c) Wilgotność względna: 95% d) Zasilanie: 4,5 do 36 VDC e) IP 65 f) Normy: EN300-220/EN301-489/EN60950 B) radio a) Programowalne częstotliwości: 863 do 870 MHz b) Moc: 10mW (10dBm) c) Czułość: -112 dBm d) Liczba kanałów: 2 (WB) / 65 (NB) e) Modulacja: FSK f) Pobór mocy: max. 0.4 W C) łączność a) Szybkość transmisji: 9,6/38,4/57,6 Kbps b) Port szeregowy: RS232, RS485, c) Port USB d) Konfiguracja: komendy AT D) antena zewnętrzna a) Długość: 17,5 cm b) Długość elektryczna: ½ l c) Częstotliwość pracy: 863/870 MHz d) Zysk: 2 dB e) Kabel: RS-485 f) Impedancja 50 Ohm g) Złącze: męskie TNC h) Przewód łączący: koncentryczny/ długość do 1m/ tłumienie 0.5 dB E) Oprogramowanie a) Przystosowane do pracy z komputerem pokładowym OBU-M20; b) kompatybilne z obecnie wykorzystywanymi urządzeniami SZTZ i SIP zintegrowanego systemu TRISTAR 1.3. Monitory typu TFT (model FT700TVGA lub równoważny, który musi spełniać co najmniej takie warunki, jakie spełniają obecnie wykorzystywane monitory) do wprowadzania zadań przewozowych, Specyfikacja techniczna wraz z opisem funkcjonalnym urządzeń został umieszczony w punkcie 3.3.2. 2. dostawa 100 szt. monitorów typu TFT (model FT700TVGA lub równoważny, który musi spełniać co najmniej takie warunki, jakie spełniają obecnie wykorzystywane monitory) do wprowadzania zadań przewozowych, z czego 69 szt. monitorów zostanie zamontowanych we wskazanych przez Zamawiającego pojazdach, w miejsce obecnych konsol typu C11. Zdemontowane konsole C11 należy przekazać, Protokołem wymiany konsol w pojeździe, do siedziby Zamawiającego. I. Specyfikacja techniczna monitorów: a) Rozmiar: przekątna 7" b) Rozdzielczość: 800 x 480px c) Pole aktywne: 154,08 x 85,92 [mm] d) Powierzchnia: antyrefleksyjna e) Interfejs: cyfrowy f) Żywotność: 30 000h g) Temperatura pracy: -25* C do + 75* C h) Wilgotność względna: 95% i) Kąty widzenia (pion/poziom): 120* / 140* j) Kontrast: 500:1 k) Jasność: 400 cd/m2 II. Podstawowe funkcjonalności monitorów: a) wprowadzenie i wyświetlenie kierowcy zadania przewozowego - wraz ze statusem, czy dane zadanie zostało zaakceptowane przez serwer SZTZ TRISTAR; b) wyświetlanie informacji o odchyleniu względem czasu rozkładowego realizowanego zadania (opóźnienia/przyspieszenia); c) wyświetlanie komunikatów wysyłanych do kierującego pojazdem przez dyspozytorów ZTM (Zamawiającego) z wykorzystaniem aplikacji dyspozytorskiej zainstalowanej w ramach systemu TRISTAR; d) wysyłanie zdefiniowanych wiadomości od kierującego pojazdem do dyspozytora - wiadomości te są pokazywane w aplikacji dyspozytorskiej zainstalowanej w ramach systemu TRISTAR, dostępnej na stanowisku pracownika ZTM (Zamawiającego); e) wyświetlanie czasu rzeczywistego - informacja musi pochodzić z zainstalowanego w pojeździe komputera pokładowego OBU typu M20; f) wyświetlanie informacji o jakości sygnału GPS oraz GPRS; g) możliwość konfigurowania dodatkowych opcji (w tym: funkcjonalność dostępna w opcji: Menu Administratora - Wykonawcę zobowiązuje się do znajomości hasła dostępowego). III. oprogramowanie a) przystosowane do pracy z komputerem pokładowym OBU-M20; b) kompatybilne z obecnie wykorzystywanymi urządzeniami SZTZ i SIP zintegrowanego systemu TRISTAR. 3. Na dostarczone urządzenia oraz wykonane prace Wykonawca zapewnia gwarancję do 31.12.2021 r. 4. Na monitory i urządzenia wykonawca ma obowiązek dostarczyć Deklaracje zgodności UE urządzeń. 5. Zarówno monitory jak i urządzenia muszą mieć oprogramowanie kompatybilne z Systemem Zarządzenia Transportem Zbiorowym (SZTZ) i Systemem Informacji Pasażerskiej (SIP) wdrożonymi w ramach Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem (ZSZR) TRISTAR. Gwarantem ZSZR TRISTAR jest firma Qumak S.A. z siedzibą w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 136. 6. Zamawiający dopuszcza prawo opcji w zakresie usługi instalacji/wymiany konsol C11 na monitory TFT: w ilości 31 sztuk. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zadania objętego prawem opcji zgodnie z warunkami niniejszej umowy oraz zgodnie z ceną zaoferowaną w formularzu ofertowym dla 1 instalacji/wymiany konsol C11 na monitory TFT. Wykonawcy nie służy roszczenie, jeśli Zamawiający nie uruchomi prawa opcji. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianej usługi instalacji/wymiany konsol C11 na monitory TFT w ilości 19 w całym okresie trwania umowy bez prawa Wykonawcy do odszkodowania. 9. W przypadku zmiany miejsca instalacji monitora TFT względem obecnie zamontowanych konsol typu C11, Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zgody operatora, do którego należy pojazd, oraz Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30236200-4


Dodatkowe kody CPV: 30231200-9, 30231320-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 639057.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GMV Innovating Solutions Sp.zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hrubieszowska 2
Kod pocztowy: 01-209
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 786040.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 786040.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 786040.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Termin realizacji (w dniach kalendarzowych) nie później niż do 10.12.2018 - 126 dni


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.