eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa kompletów urządzeń pokładowych SIP-TRISTAR wraz z dostawą i częściową usługą montażu monitorów typu TFT do wprowadzania zadań przewozowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-06-12



Ogłoszenie nr 571706-N-2018 z dnia 2018-06-12 r.

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku: Dostawa kompletów urządzeń pokładowych SIP-TRISTAR wraz z dostawą i częściową usługą montażu monitorów typu TFT do wprowadzania zadań przewozowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 220046753, ul. Na Stoku  49 , 80-874   Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 520 57 39, e-mail i.ciechowska@ztm.gda.pl, faks 58 520 57 50.
Adres strony internetowej (URL): www.ztm.gda.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/test/przetargi_lista


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, I piętro, sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kompletów urządzeń pokładowych SIP-TRISTAR wraz z dostawą i częściową usługą montażu monitorów typu TFT do wprowadzania zadań przewozowych
Numer referencyjny: HZ/6/ZP/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: 1.dostawa 50 pełnych kompletów urządzeń pokładowych SIP-TRISTAR do pojazdów komunikacji miejskiej, w którego skład wchodzi: 1.1. komputer pokładowy: OBU-M20 lub równoważne, który musi spełniać co najmniej takie warunki, jakie spełniają obecnie wykorzystywane komputery: I. Specyfikacja a) Zasilanie: 9-36 V b) Łączność: UMTS/HSDPA, GPRS II. Interfejsy współpracujące: a) Konsola kierowcy - zarówno monitor typu TFT, jak i konsola typu C11 b) Radio krótkiego zasięgu - model: ARF33-PRO III. Opis a) Urządzenie lokalizacyjne GPS b) Kompatybilny z SZTZ TRISTAR c) 20-kanałowy odbiornik GPS d) 4 wejścia i wyjścia cyfrowe e) Oparty na przemysłowej platformie - CPU 333MHz, 512 MB RAM, 1GB f) 2 x RS-232, 1 x RS-485, 2 x 232/RS-485, 1 x port szeregowy CAN-BUS g) Zintegrowany modem GPRS/UMTS/HSDPA h) Wejścia / wyjścia audio i) 2 x USB j) 4 wejścia impulsowe k) Ethernet 10/100 IV. Funkcjonalności A) Lokalizacja: a) zarządzanie informacją GPS-GPRS b) względem realizowanego zadania (linia, trasa) - rozkład jazdy i topologia tras wprowadzona w SZTZ, automatycznie przenoszona do urządzenia c) detekcja przyjazdu/odjazdu na/z przystanku - topologia przystanków wprowadzona w SZTZ, automatycznie przenoszona do urządzenia d) pamięć wewnętrzna zapewniająca zachowanie ww. detekcji przyjazdu/odjazdu w sytuacji krótkotrwałego braku łączności z SZTZ e) kalkulacja: opóźnienia/przyspieszenia f) lokalne zarządzanie rozkładami, zadaniami i opóźnieniami. B) Zarządzanie danymi na interfejsie kierowcy / motorniczego: a) integracja oraz sterowanie pracą konsoli kierowcy (monitor TFT / konsola C11) b) przypisanie zadania/brygady wprowadzonego przez kierowcę/dyspozytora do rozkładu jazdy c) czas - synchronizowany poprzez GPS d) tekstowe wiadomości predefiniowane do i z SZTZ (również z potwierdzeniem odbioru przez kierowcę/motorniczego) e) sygnał akustyczny odebrania komunikatu - wbudowany brzęczyk f) informacja tekstowa/graficzna o stanie wykonywanego zadania: opóźnienie/przyspieszenie, dystans do poprzedzającego/następnego pojazdu C) Lokalne zarządzanie Modułem Priorytetów Transportu Zbiorowego MPTZ: a) integracja oraz sterowanie pracą radia krótkiego zasięgu b) detekcja skrzyżowań i punktów meldunkowych MPTZ TRISTAR c) zarządzanie komunikacją ze sterownikami MPTZ na skrzyżowaniach, zarządzanych przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni (GZDiZ) d) lokalne zarządzanie priorytetami MPTZ - w zależności od konfiguracji wprowadzonej w MPTZ (dla linii, wariantu tras, opóźnienia względem realizowanego rozkładu jazdy i inne). D) Komunikacja z Centrum Zarządzania SZTZ (SAE): a) Dwustronna komunikacja w czasie rzeczywistym (częstotliwość odświeżania konfigurowalna na poziomie centralnym, w SZTZ). b) Informacje przesyłane do SZTZ w Centrum Zarządzania TRISTAR: lokalizacja, status, alarmy, marker czasu, obecna linia/trasa / zadanie itp. c) Informacje otrzymywane z SZTZ - o rozkładach jazdy, topologii tras, punktach meldunkowych MPTZ, wiadomości do kierującego i inne d) Synchroniczna (automatyczne odświeżanie) / Asynchroniczna (zdarzenia) aktualizacja informacji e) Zarządzenie zasilaniem. Wyłącznik czasowy (parametr konfigurowany). f) Przesyłanie do SZTZ danych z modułu diagnostyki pojazdu. 1.2. Radio krótkiego zasięgu - Modem Radiowy model: ARF33-PRO lub równoważne, które musi spełniać co najmniej takie warunki, jakie spełniają obecnie wykorzystywane radia: A) ogólne dane: a) Zasięg: 200m b) Temperatura pracy: -30°C to +70°C c) Wilgotność względna: 95% d) Zasilanie: 4,5 do 36 VDC e) IP 65 f) Normy: EN300-220/EN301-489/EN60950 B) radio a) Programowalne częstotliwości: 863 do 870 MHz b) Moc: 10mW (10dBm) c) Czułość: -112 dBm d) Liczba kanałów: 2 (WB) / 65 (NB) e) Modulacja: FSK f) Pobór mocy: max. 0.4 W C) łączność a) Szybkość transmisji: 9,6/38,4/57,6 Kbps b) Port szeregowy: RS232, RS485, c) Port USB d) Konfiguracja: komendy AT D) antena zewnętrzna a) Długość: 17,5 cm b) Długość elektryczna: 1/2 l c) Częstotliwość pracy: 863/870 MHz d) Zysk: 2 dB e) Kabel: RS-485 f) Impedancja 50 Ohm g) Złącze: męskie TNC h) Przewód łączący: koncentryczny/ długość do 1m/ tłumienie 0.5 dB E) Oprogramowanie a) Przystosowane do pracy z komputerem pokładowym OBU-M20; b) kompatybilne z obecnie wykorzystywanymi urządzeniami SZTZ i SIP zintegrowanego systemu TRISTAR 1.3. Monitory typu TFT (model FT700TVGA lub równoważny, który musi spełniać co najmniej takie warunki, jakie spełniają obecnie wykorzystywane monitory) do wprowadzania zadań przewozowych, Specyfikacja techniczna wraz z opisem funkcjonalnym urządzeń został umieszczony w punkcie 3.3.2. 2. dostawa 100 szt. monitorów typu TFT (model FT700TVGA lub równoważny, który musi spełniać co najmniej takie warunki, jakie spełniają obecnie wykorzystywane monitory) do wprowadzania zadań przewozowych, z czego 69 szt. monitorów zostanie zamontowanych we wskazanych przez Zamawiającego pojazdach, w miejsce obecnych konsol typu C11. Zdemontowane konsole C11 należy przekazać, Protokołem wymiany konsol w pojeździe, do siedziby Zamawiającego. I. Specyfikacja techniczna monitorów: a) Rozmiar: przekątna 7" b) Rozdzielczość: 800 x 480px c) Pole aktywne: 154,08 x 85,92 [mm] d) Powierzchnia: antyrefleksyjna e) Interfejs: cyfrowy f) Żywotność: 30 000h g) Temperatura pracy: -25* C do + 75* C h) Wilgotność względna: 95% i) Kąty widzenia (pion/poziom): 120* / 140* j) Kontrast: 500:1 k) Jasność: 400 cd/m2 II. Podstawowe funkcjonalności monitorów: a) wprowadzenie i wyświetlenie kierowcy zadania przewozowego - wraz ze statusem, czy dane zadanie zostało zaakceptowane przez serwer SZTZ TRISTAR; b) wyświetlanie informacji o odchyleniu względem czasu rozkładowego realizowanego zadania (opóźnienia/przyspieszenia); c) wyświetlanie komunikatów wysyłanych do kierującego pojazdem przez dyspozytorów ZTM (Zamawiającego) z wykorzystaniem aplikacji dyspozytorskiej zainstalowanej w ramach systemu TRISTAR; d) wysyłanie zdefiniowanych wiadomości od kierującego pojazdem do dyspozytora - wiadomości te są pokazywane w aplikacji dyspozytorskiej zainstalowanej w ramach systemu TRISTAR, dostępnej na stanowisku pracownika ZTM (Zamawiającego); e) wyświetlanie czasu rzeczywistego - informacja musi pochodzić z zainstalowanego w pojeździe komputera pokładowego OBU typu M20; f) wyświetlanie informacji o jakości sygnału GPS oraz GPRS; g) możliwość konfigurowania dodatkowych opcji (w tym: funkcjonalność dostępna w opcji: Menu Administratora - Wykonawcę zobowiązuje się do znajomości hasła dostępowego). III. oprogramowanie a) przystosowane do pracy z komputerem pokładowym OBU-M20; b) kompatybilne z obecnie wykorzystywanymi urządzeniami SZTZ i SIP zintegrowanego systemu TRISTAR. 3. Na dostarczone urządzenia oraz wykonane prace Wykonawca zapewnia gwarancję do 31.12.2021 r. 4. Na monitory i urządzenia wykonawca ma obowiązek dostarczyć Deklaracje zgodności UE urządzeń. 5. Zarówno monitory jak i urządzenia muszą mieć oprogramowanie kompatybilne z Systemem Zarządzenia Transportem Zbiorowym (SZTZ) i Systemem Informacji Pasażerskiej (SIP) wdrożonymi w ramach Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem (ZSZR) TRISTAR. Gwarantem ZSZR TRISTAR jest firma Qumak S.A. z siedzibą w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 136. 6. Zamawiający dopuszcza prawo opcji w zakresie usługi instalacji/wymiany konsol C11 na monitory TFT: w ilości 31 sztuk. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zadania objętego prawem opcji zgodnie z warunkami niniejszej umowy oraz zgodnie z ceną zaoferowaną w formularzu ofertowym dla 1 instalacji/wymiany konsol C11 na monitory TFT. Wykonawcy nie służy roszczenie, jeśli Zamawiający nie uruchomi prawa opcji. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianej usługi instalacji/wymiany konsol C11 na monitory TFT w ilości 19 w całym okresie trwania umowy bez prawa Wykonawcy do odszkodowania. 9. W przypadku zmiany miejsca instalacji monitora TFT względem obecnie zamontowanych konsol typu C11, Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zgody operatora, do którego należy pojazd, oraz Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 30236200-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30231200-9
30231320-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-10
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie winien wykazać się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem: A) min. 2 usług obejmujących instalacje urządzeń pokładowych należących do systemów informacji pasażerskiej w flocie minimum 20 autobusów (np. Mercedes) oraz min. 1 usługi obejmującej instalacje urządzeń pokładowych należących do systemów informacji pasażerskiej w flocie min. 10 tramwajów (np. typu Pesa Swing N120) - wg załącznika nr 5 do SIWZ. B) min. 2 usług instalacyjno-konfiguracyjnych zestawu urządzeń pokładowych (komputer pokładowy typu OBU M20 wraz z monitorem typu TFT) we flocie pojazdów minimum 30 szt. każda - wg załącznika nr 5A do SIWZ. 2. Wykonawca winien dysponować min. dwiema osobami posiadającymi ważne uprawnienia elektryczne SEP do 1kV - wg załącznika nr 6 do SIWZ. Powyższe osoby będą uczestniczyć w wykonywaniu prac objętych przedmiotem zamówienia. 3. Wykonawca winien dysponować min. dwiema osobami z dwuletnim doświadczeniem w instalacji i konfiguracji urządzeń pokładowych (w ramach instalacji OBU-M20 z monitorem typu TFT) we flocie pojazdów minimum 30 szt. - wg załącznika nr 6A do SIWZ. Powyższe osoby będą uczestniczyć w wykonywaniu prac objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej mogą zostać spełnione łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg. załącznika nr 5 i/lub A do SIWZ. b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 6 i/lub A do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

a) Próbek oferowanych urządzeń, które winny potwierdzać wymagania Zamawiającego, w tym w szczególności potwierdzający zachowanie warunków równoważności. Na stanowisku testowym Zamawiającego zostanie zweryfikowana kompatybilność działania dostarczonych próbek z Systemem Zarządzania Transportem Zbiorowym i Systemem Informacji Pasażerskiej. b) Certyfikatu (deklaracja zgodności UE urządzeń) wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), powyższe oświadczenie składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena80,00
Czas realizacji20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z warunkami na jakich ma być zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, określonych w załączniku 7 do SIWZ tj. wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: w Sali konferencyjnej Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku , ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, w dniu 21.06.2018 r. o godzinie 10:15. 2.Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Pani Izabela Ciechowska-Karczewska (58) 520 57 39 w godz. 8:00 - 14:00. 3.Zamawiający, najpóźniej w dniu podpisania umowy, wymaga wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania umowy w jednej z form wyszczególnionych w punkcie 15.3. SIWZ, w wysokości 10% liczonej od wartości brutto umowy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.