eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych ramach Projektu "Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkól Nr 2 wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-17

Ogłoszenie nr 500196261-N-2018 z dnia 17-08-2018 r.

Zespół Szkół Nr 2: Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych ramach Projektu "Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkól Nr 2 wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program operacyjny: Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa Kształcenie zawodowe, Działanie: Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506664-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500033537-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Nr 2, Krajowy numer identyfikacyjny 19716100000, ul. ul. Warszawska 54, 82100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 472 491, e-mail wiolettaprzyborowska@wp.pl, faks 552 472 924.
Adres strony internetowej (url): http://zs2ndg.szkolnastrona.pl/bip

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych ramach Projektu "Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkól Nr 2 wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Sprawa nr 06/RPO.4.1/01/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w ramach Projektu "Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkól Nr 2 wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim", wg wykazu: piec konwencyjno - parowy - 1 sztuka kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka stoły produkcyjne ze stali nierdzewnej - 5 sztuk kuchenka indukcyjna z piekarnikiem - 5 sztuk zestaw garnków i innych naczyń kuchennych - 6 kompletów zestaw noży kuchennych - 6 kompletów sprzęt produkcyjny - 6 kompletów maszynka do mielenia - 2 sztuki pojemniki do przypraw - 24 komplety chłodziarka z zamrażarką - 1 sztuka zmywarka do naczyń - 1 sztuka pakowarka próżniowa - 1 sztuka sous vide - urządzenie do gotowania w niskich temperaturach - 1 sztuka bielizna stołowa komplet - 10 sztuk zastawa stołowa na 60 osób - 1 komplet tace kelnerskie - 10 sztuk wychładzarka szokowa - 1 sztuka sokowirówka - 3 sztuki blender - 5 sztuk robot kuchenny wieloczynnościowy - 2 sztuki czajnik elektryczny - 4 sztuki regał szafa magazynowa - 3 sztuki stoły i krzesła do sali obsługi konsumenta - 10 sztuk kosz na segregowanie odpadów - 6 sztuk termometr - 6 sztuk wagi - gastronomiczne - 6 sztuk receptury gastronomiczne - 20 sztuk strój roboczy ( biała bluza, spodnie, nakrycie głowy, zapaska - 10 sztuk strój kelnerski damski i męski - 5 sztuk owoskop - 1 sztuka wózki pomocnicze - 3 sztuki garnek do szparagów - 1 sztuka miesiarki - 3 sztuki salamandra elektryczna - 1 sztuka pomocnik kelnerski - 1 sztuka warnik do wody - 2 sztuki szkło porcelana , drobny sprzęt barmański - 5 kompletów tablica biała - 1 sztuka ławki - 20 sztuk biurko - 1 sztuka krzesła - 20 sztuk fotel - 1 sztuka regały na książki - 2 sztuki sztućce specjalistyczne - 6 kompletów elementy dekoracji stołów - 10 kompletów naczynia żaroodporne - 6 sztuk urządzenie barowe - 1 sztuka grill - 2 sztuki garnek do gotowania ryb - 2 sztuki moskitiery - 10 sztuk krajalnice - 2 sztuki pochłaniacz - 2 sztuki maszynka do ostrzenia noży - 1 sztuka termometr cyfrowy bezdotykowy - 2 sztuki kociołki do zupy elektryczne - 3 sztuki gofrownica - 2 sztuki frytkownica - 2 sztuki deski HACCP - 6 kompletów wyciskarka do owoców elektryczna - 2 sztuki podgrzewacz do potraw - 2 sztuki termos stołowy - 2 sztuki lampa owadobójcza - 2 sztuki zamrażacz produktów- 1 sztuka syfon do bitej śmietany - 5 sztuk skrzynka do serwowania herbat - 2 sztuki sztućce stołowe - 50 kompletów sztućce kawowe - 50 kompletów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39221000-7


Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 39513000-1, 39130000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 237630.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOP GASTRO Grzegorz Kowalski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Armii Krajowej 45
Kod pocztowy: 50-541
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 292285.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 254610.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 522567.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.