eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przebudowa, remont holu, korytarzy, klatek schodowych oraz pomieszczeń biurowych GCOP i portierni wraz z aranżacją. Etap IAdaptacja piwnicy, parteru, wiatrołapu, klatek schodowych pomiędzy piwnicą a parterem oraz wyciszenia sali nr 23

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-16

Ogłoszenie nr 500195258-N-2018 z dnia 16-08-2018 r.

Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych: Przebudowa, remont holu, korytarzy, klatek schodowych oraz pomieszczeń biurowych GCOP i portierni wraz z aranżacją. Etap I: Adaptacja piwnicy, parteru, wiatrołapu, klatek schodowych pomiędzy piwnicą a parterem oraz wyciszenia sali nr 23

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590237-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych, Krajowy numer identyfikacyjny 27769154100000, ul. Zwycięstwa 1, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 238 24 55, e-mail gcop@gcop.gliwice.pl, faks 0-32 231 19 56.
Adres strony internetowej (url): http://gcop.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne,9165,,

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa, remont holu, korytarzy, klatek schodowych oraz pomieszczeń biurowych GCOP i portierni wraz z aranżacją. Etap I: Adaptacja piwnicy, parteru, wiatrołapu, klatek schodowych pomiędzy piwnicą a parterem oraz wyciszenia sali nr 23

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GCOP-ZP.2712.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dot. adaptacja piwnicy, parteru, wiatrołapu, klatek schodowych pomiędzy piwnicą a parterem oraz wygłuszenia sali nr 23. Zakres prac obejmuje: PIWNICA: 1. skucie posadzki w ciągu komunikacyjnym, 2. demontaż płyt przysłaniających kanał technologiczny biegnący środkiem ciągu komunikacyjnego, 3. wykonanie nowych płyt przysłaniających kanał technologiczny, 4. wykonanie nowej posadzki betonowej w ciągu komunikacyjnym, 5. demontaż kraty oraz starej ościeżnicy dzielącej ciąg komunikacyjny, 6. skucie glazury ze ścian, prace naprawcze, gipsowanie, malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi, zmywalnymi o podwyższonej odporności na zabrudzenia, 7. wymiana drzwi wewnętrznych prowadzących z pomieszczeń na komunikację, w nawiązaniu do drzwi, które już zostały wymienione w latach 2015 - 2016 /drzwi wymienione bez zmian/, 8. wymiana drzwi do kabin w.c., czyszczenie i malowanie ościeżnic, 9. wymiana poręczy zamocowanej do ściany wzdłuż biegu schodów z parteru do piwnicy. PARTER: 1. wymiana drzwi zewnętrznych w wejściu głównym, wejściach bocznych, tylnych /drzwi przeszklone/, 2. wymiana drzwi wewnętrznych prowadzących z pomieszczeń na komunikację, w nawiązaniu do drzwi, które już zostały wymienione w latach 2015 - 2016 /drzwi wymienione bez zmian/, 3. remont istniejących drzwi wejściowych wahadłowych oraz drzwi wahadłowych w korytarzu na poziomie parteru, 4. wymiana drzwi do kabin w.c., czyszczenie i malowanie ościeżnic, 5. wiatrołap, montaż oświetlenia LED /wymiana istniejącego oświetlenia/, pozostawienie istniejącej okładziny podłogowej oraz ściennej /czyszczenie, uzupełnienie ubytków, impregnacja/, 6. hol główny, renowacja posadzki /uzupełnienie ubytków, wymiana najbardziej uszkodzonych płytek podłogowych, na tożsame z istniejącymi/, zmiana aranżacji holu /kanapy, stoliki, oświetlenie, tablice informacyjne, gabloty, automaty vendingowe, szafki na kluczyk przy ladzie ochrony (28 szt.)/, 7. przebudowa portierni, remont pomieszczenia ochrony w zakresie: wykucie otworu i stworzenie lady do obsługi interesantów; w miejscu okna znajdującego się w wiatrołapie wykucie otworu pod osadzenie drzwi; stworzenie z tyłu pomieszczenia zaplecza dla pracowników ochrony, zamurowanie/wykucie otworów drzwiowych, wymiana posadzki,podwieszenie serwerów na wysokość min. 2,20 m, zmiana aranżacji pomieszczenia, podwieszenie monitorów do ścian na wspornikach, malowanie pomieszczenia, 8. przebudowa pomieszczenia z rozdzielnią, przesunięcie drzwi do pomieszczenia nr 8, wydzielenie pomieszczenia rozdzielni od pozostałej części /przy zastosowaniu materiałów o odpowiedniej klasie odporności ogniowej: ściana EI 60, drzwi EI 30/, wykucie otworu drzwiowego do pomieszczenia nr 4/1, 9. przebudowa oraz aranżacja pomieszczeń nr 6, 7 na pomieszczenia biurowe /wykucie otworu drzwiowego, zmiana lokalizacji umywalki, wymiana posadzki, remont ścian, zmiana wyposażenia pomieszczeń/, 10. likwidacja starych zawiasów drzwiowych zlokalizowanych na końcu biegu schodów, przy wyjściu z budynku na plac (lewa strona budynku); 11. skucie glazury ze ścian (hol główny, korytarz), 12. schowanie pionów instalacyjnych prowadzonych w listwach pcv pod tynk, 13. demontaż i ponowny montaż kamer monitoringu, czujników PIR, 14. prace naprawcze ścian, gipsowanie, malowanie ścian farbami lateksowymi, zmywalnymi o podwyższonej odporności na zabrudzenia, 15. montaż płyt betonowych ściennych dekoracyjnych na wybranych fragmentach ścian /na wprost głównego wejścia, na słupach, ściana windy/, 16. czyszczenie istniejącej glazury /posadzka/, impregnacja, 17. zachowanie /odtworzenie/ cokolików przypodłogowych, 18. utworzenie stref odpoczynku z siedziskami w holu głównym oraz na korytarzu, 19. ulokowanie na korytarzach szafek skrytkowych dla uczniów, 20. montaż tablic informacyjnych przy każdych drzwiach prowadzących z komunikacji do pomieszczeń, montaż tablic informacyjnych zamykanych, 21. Przeprowadzenie kabli UTP klasy 5e, pełna miedź, z pomieszczenia portierni na poziom I, II, III p, przez całą długość korytarza, w okolicę odpowiednio sali nr 15, 40, okolicę auli (według odrębnego opracowania); KLATKI SCHODOWE: 1. naprawa stopni lastryko schodów, wymiana aluminiowych kątowników na stalowe 2. demontaż glazury ściennej, montaż nowej tożsamej z istniejącą, 3. schowanie pionów instalacyjnych prowadzonych w listwach pcv pod tynk, 4. demontaż i ponowny montaż kamer monitoringu, czujników PIR, 5. prace naprawcze ścian, gipsowanie, malowanie ścian farbami lateksowymi, zmywalnymi o podwyższonej odporności na zabrudzenia, 6. usunięcie starych warstw farby z balustrady stalowej, oczyszczenie i malowanie farbą antykorozyjną, 7. wymiana drewnianego pochwytu na nowy, 8. zachowanie /naprawa, odtworzenie/ cokolików przypodłogowych, WYCISZENIE SALI NR 23 1. montaż okładziny ściennej, 2. montaż podwieszanego sufitu o zwiększonej izolacji akustycznej w sali nr 23, 3. montaż podwieszanego sufitu o zwiększonej izolacji akustycznej w wnęce drzwiowej od strony sąsiedniej sali nr 24, OZNACZENIE DLA OSÓB NIEDOWIDZĄCYCH: 1. oznaczenie pochwytu na spocznikach piętrowych alfabetem Braille'a, 2. oznaczenie pierwszego i ostatniego stopnia biegu schodów, 3. kontrastowe oznaczenie pomieszczeń umieszczone na linii wzroku, 4. oznaczenie windy, 5. ścieżki dotykowe; SCHODY PRZED GŁÓWNYM WEJŚCIEM DO BUDYNKU: 1. montaż poręczy (2 szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (w części dotyczącej prac budowlanych dot. adaptacji piwnicy, parteru, wiatrołapu, klatek schodowych pomiędzy piwnicą a parterem oraz wygłuszeniu sali nr 23) oraz w wzorze umowy. Przedmiot umowy nie obejmuje mechanicznej wentylacji nawiewowej oraz maszyn vendingowych. UWAGA Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Zamawiający wymaga wykonania prac w sposób i w czasie nie zakłócającym jego funkcjonowanie, przy zachowaniu bezpieczeństwa korzystania z budynku przez pracowników Zamawiającego i użytkowników obiektu. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bieżące utrzymanie czystości na ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materiałów oraz na terenie prowadzenia prac i wokół niego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 650000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAX-BUD PRZEDSIEBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE ALEKSANDER MOĆKO
Email wykonawcy: maxbud_biuro@wp.pl
Adres pocztowy: UL. ORZESKA 27
Kod pocztowy: 43-170
Miejscowość: ŁAZISKA GÓRNE
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 682650
Oferta z najniższą ceną/kosztem 682650
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 682650
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.