eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie modernizacji, przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Rynek 16/ Słowackiego 1b w Bielsku - Białej (Rewitalizacja Starówki - kwartał B) - II i III etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-14

Ogłoszenie nr 500194375-N-2018 z dnia 14-08-2018 r.

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie modernizacji, przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Rynek 16/ Słowackiego 1b w Bielsku - Białej (Rewitalizacja Starówki - kwartał B) - II i III etap

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571878-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Krajowy numer identyfikacyjny 072181741, ul. pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 4971 851, e-mail zp@um.bielsko.pl, zp@um.bielsko.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.um.bielsko.pl
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy.
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy.

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie modernizacji, przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Rynek 16/ Słowackiego 1b w Bielsku - Białej (Rewitalizacja Starówki - kwartał B) - II i III etap

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.57.2018.RF

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie modernizacji, przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Rynek 16/ Słowackiego 1b w Bielsku - Białej (Rewitalizacja Starówki kwartał B) - II i III etap". Nadzór inwestorski obejmuje roboty budowlane w szczególności: a)w zakresie II etapu: - wykonanie instalacji c.o. w kawiarni "Cafe & Bistro Oskar" na parterze; b)w zakresie III etapu: - roboty rozbiórkowe i demontażowe, - remont piwnic w budynku głównym oraz remont i adaptacja piwnic na pomieszczenia użytkowe w oficynie bocznej i tylnej, z podbiciem ścian fundamentowych i wykonaniem izolacji poziomej, - izolacja przeciwwilgociowa i osuszenie ścian w poziomie parteru - rozebranie kominów przeznaczonych do likwidacji i przemurowania, budowa nowych zgodnie z dokumentacją projektową III etapu, - korekta i częściowa przebudowa stopni na klatce schodowej, remont schodów w piwnicy oraz przebudowa schodów zewnętrznych na podwórko, - otwarcie przechodu na podwórko wewnętrzne z przebudową otworów i schodów, - remont podwórka wewnętrznego z wykonaniem schodów zewnętrznych do mieszkań, zadaszenie galerii, wykonanie i montaż małej architektury, założenie trawnika z sadzonkami bukszpanów, - remont elewacji od strony wewnętrznego podwórka i od ul. Pankiewicza z wystrojem architektoniczno -sztukatorskim, renowacją i konserwacją elementów kamiennych i metalowych oraz wykonaniem cokołu kamiennego, ocieplenie elewacji; - wykonanie i montaż stolarki okiennej i drzwiowej (na wzór istniejącej), - odtworzenie zamurowanych i poszerzanie istniejących otworów okiennych i drzwiowych, - wzmocnienia, zamurowania i przemurowania istniejących ścian i sklepień, wykonanie ścianek działowych, - wykończenie wnętrz: likwidacja zagrzybienia, tynki renowacyjne, wyprawy tynkarskie, malowanie ścian, sklepień i sufitów, okładziny ścian z płytek ceramicznych, posadzki z płyt kamiennych, posadzki z gresu kamieniopodobnego, posadzki drewniane i posadzki betonowe, - wykonanie węzła cieplnego, - wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych zasilanych z istniejącego przyłącza (oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych oraz zasilania urządzeń, oświetlenia ewakuacyjnego w komunikacji, instalacji domofonowej, rurarz dla instalacji antenowej RTV, instalacji telefonicznej), - wykonanie instalacji wewnętrznych: centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej zasilanych z istniejącego pomieszczenia węzła cieplnego, - wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej z odprowadzeniem do sieci miejskiej poprzez istniejące, wymieniane i projektowane przyłącza, - wykonanie wentylacji grawitacyjnej i wspomaganej mechanicznie oraz wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej w lokalu usługowo-handlowym (od ul. Pankiewicza), - wykonanie instalacji wody zimnej zasilanej z sieci wodociągowej poprzez wymieniane przyłącze wodociągowe w istniejącej lokalizacji, - wyposażenie w armaturę i urządzenia sanitarne, - wywóz gruzu, odpadów z rozbiórki, uporządkowanie terenu budowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71244000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 108420.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wojtyła Sp. z o. o.
Email wykonawcy: wojtyla@wojtyla.net.pl
Adres pocztowy: ul. Pisarzowicka 51
Kod pocztowy: 43-512
Miejscowość: Janowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.