eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Jasienica - powtórzenie robót budowlanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-08-06

Ogłoszenie nr 500185519-N-2018 z dnia 06-08-2018 r.

Jasienica: Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Jasienica - powtórzenie robót budowlanych OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasienica, Krajowy numer identyfikacyjny 072182255, ul. Jasienica 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48334726200, e-mail sekratariat@jasienica.pl, faks +48334726262.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jasienica.pl
Adres profilu nabywcy: www.jasienica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Jasienica - powtórzenie robót budowlanych
Numer referencyjny ZP.271.27.2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dodatkowej warstwy bitumicznej na remontowanym odcinku drogi "Willowa" w sołectwie Jasienica który był przedmiotem postępowania ZP.271.9.2018

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2

Dodatkowe kody CPV:

45233220-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego udzielonego w wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Na realizację zamówienia podstawowego (część 1 )obejmującego roboty budowlane polegające na na "Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Jasienica:Część 1 zamówienia: Sołectwa: Bielowicko, Biery, Grodziec, Iłownica, Jasienica, Łazy, Roztropice, Świętoszówka, Wieszczęta" w dniu 03.04.2018r. została zawarta umowa nr BRG.272.317.2018. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12-04-2018 r. pod numerem 500079899-N-2018. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych części 1 zamówienia podstawowego. Zakres przedmiotowy zamówienia udzielanego w trybie z wolnej ręki jest zgodny z zakresem przedmiotowym zamówienia podstawowego określonym w SIWZ sporządzonej dla zamówienia podstawowego (postępowanie ZP.271.9.2018), polega ono na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych co w zamówieniu podstawowym - remoncie dalszego odcinka jednej z dróg, które były przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający już na etapie przygotowywania postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego i jego ogłaszania przewidywał udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6. po zabezpieczeniu środków w budżecie. Informacje o przewidywanych zamówieniach tego typu, określające przedmiot oraz ich zakres zostały zawarte w pkt. II.7) Ogłoszenia o zamówieniu (numer ogłoszenia 519839-N-2018 z dnia 19.02.2018r.) oraz w SIWZ. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

DRO-MOST Marek Kunz , dromost@wp.pl , 43-438 Brenna ul.Górecka 56 , 43-438, Brenna, kraj/woj. śląskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.