eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chocianów › Modernizacja stadionu w Chocianowie - renowacja dachu zadaszenia trybun i jego konstrukcji nośnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-02

Ogłoszenie nr 500182987-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.

Gmina Chocianów: Modernizacja stadionu w Chocianowie - renowacja dachu zadaszenia trybun i jego konstrukcji nośnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563230-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Chocianów, Krajowy numer identyfikacyjny 52859200000, ul. Ratuszowa 10, 59-140 Chocianów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 185 138, e-mail dorota.czukiewska@chocianow.pl, faks 768 185 061.
Adres strony internetowej (url): http://chocianow.bip.pbox.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja stadionu w Chocianowie - renowacja dachu zadaszenia trybun i jego konstrukcji nośnej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stadionu w Chocianowie - renowacja dachu zadaszenia trybun i jego konstrukcji nośnej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) oczyszczenie powierzchni dachu oraz rynny wewnętrznej strumieniem wody podciśnieniem z dodatkiem detergentu - 1.588,00 m2; 2) przygotowanie powierzchni dachu oraz rynny wewnętrznej do uszczelnienia i malowania wraz z dokręceniem luźnych śrub i uzupełnienie brakujących, zagruntowanie łączeń, styków i mocowań blach - 1.588,00 m2; 3) impregnacja powierzchni dachu poprzez nałożenie dwukrotne masy dyspersyjnej asfaltowo-gumowej lub innej o podobnych parametrach - 1.588,00 m2; 4) impregnacja wkładki zbrojącej z włókniny technicznej na zagruntowanej powierzchni - 1.588,00 m2; 5) ponowne dwukrotne przesmarowanie łączeń, styków, mocowań blach na powierzchni dachowej; 6) dwukrotne zabezpieczenie nowej powierzchni dachu farbą zapewniającą ochronę przed promieniowaniem UV - 1.588,00 m2; 7) wymiana rur spustowych - szt. 3; 8) oczyszczenie z rdzy i przygotowanie konstrukcji nośnej dachu do malowania - 845,76 m2; 9) malowanie konstrukcji nośnej dachu - 845,76 m2. Uwaga: Zakres robót określa przedmiar robot i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wskazana przez Zamawiającego w przedmiarze robót, ilość robót stanowi szacunkowy zakres prac, które należy traktować jako narzędzie pomocnicze do wyceny robót. Wartości robót przedstawione w formularzu ofertowym przez Oferenta powinny być sporządzone według obmiarów wykonanych w trakcie wizji lokalnej. Warunki wykonania zamówienia: Wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi co najmniej 36 miesięcy. Wykonawca w Formularzu Ofertowym deklaruje oferowany okres gwarancji jakości od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Robotami mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach, wynikające z przepisów Prawa budowlanego. Wszelkie atesty, certyfikaty, dopuszczenia, aprobaty na materiały muszą być dostarczone Zamawiającemu na 7 dni przed odbiorem końcowym. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, spięte w teczce w jednym egzemplarzu. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z zagospodarowaniem wszystkich wytworzonych odpadów oraz dostarczy Zamawiającemu kartę przekazania odpadów. Wykonawca podczas wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia nie może wjeżdżać maszynami lub innym taborem na płytę boiska stadionu. Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45261900-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 279259.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INTEGRO DACHY SYSTEM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Staromiejska 26
Kod pocztowy: 84-300
Miejscowość: Lębork
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 391659.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 391659.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 391659.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.