To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-02
Ogłoszenie nr 500182821-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: Dostawa środków czystości
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563049-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500123063-N-2018; 500124288-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 000041683,
ul. Park Kingi
1,
32-020
Wieliczka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 278 71 11, 12 278 71 03, e-mail
wladyslaw.rudkowski@kopalnia.pl, faks
122 787 110.
Adres strony internetowej (url): www.kopalniawieliczka.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KSW/2018/EL/47
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I zamówienia - dostawa worków foliowych Część II zamówienia - dostawa środków myjących Część III zamówienia - dostawa środków myjących (BHP) Część IV zamówienia - dostawa pasty (BHP)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV: 18930000-7, 33741100-7, 33711900-6, 39813000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I zamówienia - dostawa worków foliowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. UZASADNIENIE Na część I przedmiotowego zamówienia ofertę złożył jedynie Wykonawca AGAPIT Sp. z o.o. Sp. k., 10-302 Olsztyn, ul. Marii Zientary-Malewskiej 26. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy oferta Wykonawcy została odrzucona, ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zgodnie z treścią pkt 3 w części XVIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ): "Każdy dostarczony artykuł powinien być oznaczony oraz opisany poprzez: 1) czytelnie i jednoznacznie wskazanie której pozycji dotyczy dany artykuł (poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6 lub 7); 2) dołączenie do niego karty produktu albo innego dokumentu zawierającego informacje identyfikujące zaoferowany artykuł, a w szczególności określające jego parametry techniczne, nazwę producenta oraz nazwę produktu." Oferta Wykonawcy AGAPIT Sp. z o.o. Sp. k. oraz dołączone do niej próbki worków foliowych nie zawierają "karty produktu albo innego dokumentu zawierającego informacje identyfikujące zaoferowany artykuł, a w szczególności określające jego parametry techniczne, nazwę producenta oraz nazwę produktu.". Zamawiający nie ma zatem możliwości zidentyfikowania nazwy produktu oraz nazwy producenta, które oferuje Wykonawca, a w konsekwencji nie ma możliwości sprawdzenia, czy oferowany przedmiot oferty Wykonawcy spełnia wymogi SIWZ. Ze względu na fakt że dokumenty te stanowią element próbki i winny być złożone przed terminem składania ofert, na obecnym etapie postępowania nie ma możliwości ich uzupełnienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II zamówienia - dostawa środków myjących |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10386.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jerzy Moryto prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Moryto Jerzy "ADMOR" Przedsiębiorstwo Handlowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11230.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III zamówienia - dostawa środków myjących (BHP) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13767.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jerzy Moryto prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Moryto Jerzy "ADMOR" Przedsiębiorstwo Handlowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10120.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część IV zamówienia - dostawa pasty (BHP) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7811.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jerzy Moryto prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Moryto Jerzy "ADMOR" Przedsiębiorstwo Handlowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4080.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej, o której mowa w programie "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024r. "
- "Wykonanie remontu kapitalnego agregatu sprężarkowego AST-75G"
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część 2 - wapno budowlane hydratyzowane"
- "Usługi w zakresie pomiarów elektrycznych w podziemnej części Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Wykonanie wykładzin chemoodpornych w zbiornikach technologicznych warzelni Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Outsorcing druku"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czyszczących i polerujących
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- "Sukcesywne dostawy artykułów do sprzątania, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz worków na śmieci"
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.