eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Dostawa środków czystości

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-05-24



Ogłoszenie nr 563049-N-2018 z dnia 2018-05-24 r.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: Dostawa środków czystości
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 000041683, ul. Park Kingi  1 , 32-020   Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , e-mail wladyslaw.rudkowski@kopalnia.pl, , faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (URL): www.kopalniawieliczka.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna - Górnictwo

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.kopalniawieliczka.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.kopalniawieliczka.eu


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn.zm.) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości
Numer referencyjny: KSW/2018/EL/47
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I zamówienia - dostawa worków foliowych Część II zamówienia - dostawa środków myjących Część III zamówienia - dostawa środków myjących (BHP) Część IV zamówienia - dostawa pasty (BHP)

II.5) Główny kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
18930000-7
33741100-7
33711900-6
39813000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia i/lub część III zamówienia i/lub część IV zamówienia)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia i/lub część III zamówienia i/lub część IV zamówienia )
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: udokumentowanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej jednej dostawy worków foliowych o wartości tej dostawy nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia); b) co najmniej jednej dostawy środków myjących o wartości tej dostawy nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część II i/lub część III zamówienia); c) co najmniej jednej dostawy past BHP o wartości tej dostawy nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część IV zamówienia)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV zamówienia),

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV zamówienia), 2) wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej jednej dostawy worków foliowych o wartości tej dostawy nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia); b) co najmniej jednej dostawy środków myjących o wartości tej dostawy nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ (dotyczy Wykonawców składających oferty na część II i/lub część III zamówienia); c) co najmniej jednej dostawy past BHP o wartości tej dostawy nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część IV zamówienia).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Dotyczy części II zamówienia: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć opisy i/lub inne materiały (np. karty produktu i/lub karty charakterystyki i/lub inne) dotyczące oferowanych środków myjących wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej na numer faksu lub adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. Wykonawca powinien czytelnie oznaczyć, której pozycji produktu opisanego w tabeli w punkcie 4.2.1. w części III SIWZ dany opis/materiał dotyczy. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń - w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dotyczy części III zamówienia: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć opisy i/lub inne materiały (np. karty produktu i/lub karty charakterystyki i/lub inne) dotyczące oferowanych środków myjących (BHP) wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej na numer faksu lub adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. Wykonawca powinien czytelnie oznaczyć, której pozycji produktu opisanego w tabeli w punkcie 4.3.1. w części III SIWZ dany opis/materiał dotyczy. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń - w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dotyczy części IV zamówienia: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć opisy i/lub inne materiały (np. karty produktu i/lub karty charakterystyki i/lub inne) dotyczące oferowanych past (BHP) wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej na numer faksu lub adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. Wykonawca powinien czytelnie oznaczyć, której pozycji produktu opisanego w tabeli w punkcie 4.4.1. w części III SIWZ dany opis/materiał dotyczy. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń - w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia i/lub część III zamówienia i/lub część IV zamówienia ) 2. Dotyczy Wykonawców składających oferty na część I: Celem dokonania oceny oferty pod względem jakości dostarczonego produktu oferowanego przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty po jednym egzemplarzu każdego produktu opisanego w tabeli w punkcie 4.1.1. w części III SIWZ, to jest w pozycjach: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 tabeli (odpowiednio 1 sztuka lub 1 rolka w zależności od wskazanej w tabeli Jm) Każdy dostarczony artykuł powinien być oznaczony oraz opisany poprzez: 1) czytelnie i jednoznacznie wskazanie której pozycji dotyczy dany artykuł (poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6 lub 7); 2) dołączenie do niego karty produktu albo innego dokumentu zawierającego informacje identyfikujące zaoferowany artykuł, a w szczególności określające jego parametry techniczne, nazwę producenta oraz nazwę produktu. UWAGA: Brak próbki oferowanego asortymentu skutkował będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy jako oferty, której treść nie odpowiada treści SIWZ. Żądane próbki stanowią treść merytoryczną oferty, a ich brak uniemożliwia Zamawiającemu dokonanie oceny oferty w ramach kryterium jakości. Worki foliowe w zakresie potwierdzania spełniania wymagań określonych w kryterium oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu. UWAGA: Próbki powinny zostać złożone przed upływem terminu składania ofert, w oddzielnym niż oferta opakowaniu, oznakowanym danymi Wykonawcy oraz napisem: "Oferta na dostawę worków foliowych - PRÓBKI. Nr procedury: KSW/2018/EL/47 - część I zamówienia"

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Część I zamówienia - Dostawa worków foliowych 1. Wadium w wysokości: 900,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2018/EL/47 - część I zamówienia Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. Część II zamówienia - Dostawa środków myjących oraz Cześć III zamówienia - Dostawa środków myjących (BHP) oraz Część IV zamówienia - Dostawa pasty (BHP) Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena (dotyczy części I)70,00
jakość (dotyczy części I)30,00
cena (dotyczy części II, III i IV)100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
(dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia i/lub część III zamówienia i/lub część IV zamówienia) Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zlecenia dostaw w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, dopuszcza się możliwość jednokrotnego przedłużenia okresu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1, o okres do 6 miesięcy; w przypadku przedłużenia okresu obowiązywania umowy, przedłużony zostanie termin na odstąpienie od umowy przez Zamawiającego, określony w § 11 ust. 7, o okres przedłużenia okresu obowiązywania umowy, 2) w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1, zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.). 3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2 każdej ze Stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-04, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część I zamówienia - dostawa worków foliowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa) worki foliowe, których rodzaj oraz maksymalne ilości zostały określone w poniższej tabeli: Lp Nazwa towaru Jm Ilość Opis 1 WORKI GRUZOWE 80- 100L szt 60 Worki gruzowe/budowlane, bardzo grube, mocne i trwałe, wykonane z polietylenu, foli LDPE, poj. 80- 100 L. -granulacja min. 90 micronów, mocny zgrzew, kolor czarny 2 WORKI GRUZOWE 120L rolek 150 Worki gruzowe mocne i trwałe, wytrzymałe na obciążenia, wymiary 70 x 110 cm, poj.120L. Wykonane z foli LDPE - granulacja min. 60 micronów, rolka a - 10 szt., mocny zgrzew, kolor czarny 3 WORKI NA ŚMIECI 120L MOCNE LDPE rolek 3000 Worki na śmieci poj. 120 L - bardzo grube i wytrzymałe, mocny zgrzew, wykonane z foli LDPE rozmiar 70 x110 cm, rolka a-10szt, grubość min. 60 microny, kolory: przeźroczysty / bezbarwny lub czarny (w zależności od potrzeb Zamawiającego), 4 WORKI NA ŚMIECI MOCNE 160 L LDPE rolek 1200 Worki na śmieci mocne, mocny zgrzew, folia LDPE poj. 160L, rolka a-10szt, wymiary 90 x110 cm, grubość min. 60 micronów, dopuszczalne kolory: czarny, niebieski, zielony (w zależności od potrzeb Zamawiającego) 5 WORKI NA ŚMIECI 240L. MOCNE LDPE rolek 500 Worki na śmieci super mocne, grube, folia LDPE. poj 240L, Rolka a-10 szt., wymiary 90 x 140 cm, grubość min. 60 micronów, dopuszczalne kolory: czarny, niebieski, zielony (w zależności od potrzeb Zamawiającego) 6 WORKI NA ŚMIECI 35L rolek 300 worki na śmieci o poj. 35 l, folia LDPE, grube, mocne, mocny zgrzew, min. 40 micronów, rolka a-30szt, dopuszczalne kolory: czarny, zielony, niebieski (w zależności od potrzeb Zamawiającego) 7 WORKI NA ŚMIECI 60L. rolek 4000 Worki na śmieci mocne, grube, folia LDPE o poj 60 L, rolka a-30 szt., grubość min. 60 micronów, dopuszczalne kolory: czarny, biały, zielony, niebieski ( w zależności od potrzeb Zamawiającego). Wymiary 60x80 cm, mocny zgrzew WSZYSTKIE PRODUKTY WINNY BYĆ DOPUSZCZONE DO OBROTU NA TERENIE UNII EUROPEJSKIEJ 2. W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu worków foliowych, określonych w tabeli w punkcie 1, o wartości 50% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość worków foliowych, o wartości 50% ceny całkowitej, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji części I zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 18930000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena70,00
jakość30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Celem dokonania oceny oferty pod względem jakości dostarczonego produktu oferowanego przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty po jednym egzemplarzu każdego produktu opisanego w tabeli w punkcie 4.1.1. w części III SIWZ, to jest w pozycjach: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 tabeli (odpowiednio 1 sztuka lub 1 rolka w zależności od wskazanej w tabeli Jm) Każdy dostarczony artykuł powinien być oznaczony oraz opisany poprzez: 1) czytelnie i jednoznacznie wskazanie której pozycji dotyczy dany artykuł (poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6 lub 7); 2) dołączenie do niego karty produktu albo innego dokumentu zawierającego informacje identyfikujące zaoferowany artykuł, a w szczególności określające jego parametry techniczne, nazwę producenta oraz nazwę produktu. UWAGA: Brak próbki oferowanego asortymentu skutkował będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy jako oferty, której treść nie odpowiada treści SIWZ. Żądane próbki stanowią treść merytoryczną oferty, a ich brak uniemożliwia Zamawiającemu dokonanie oceny oferty w ramach kryterium jakości. Worki foliowe w zakresie potwierdzania spełniania wymagań określonych w kryterium oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu. UWAGA: Próbki powinny zostać złożone przed upływem terminu składania ofert, w oddzielnym niż oferta opakowaniu, oznakowanym danymi Wykonawcy oraz napisem: "Oferta na dostawę worków foliowych - PRÓBKI. Nr procedury: KSW/2018/EL/47 - część I zamówienia"


Część nr: 2Nazwa: Część II zamówienia - dostawa środków myjących
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa) środki myjące, których rodzaj oraz maksymalne ilości zostały określone w poniższej tabeli: L.p. Nazwa towaru Jm Ilość Opis 1 MYDŁO W PŁYNIE do dozowników Tork 4520000, 560000, 560008 szt 20 Mydło o poj 1L, Mydło w płynie do ciała i włosów, przebadane dermatologicznie i mikrobiologicznie, bezzapachowe, mydło pasujące do podajnika Tork 4520000, 560000, 560008 2 MYDŁO W PIANIE do dozowników bezdotykowych system S3 Tork Aluminium 453000 szt 50 Mydło w pianie, delikatne o poj. 0,8 L pasujące do dozownika bezdotykowego Tork Aluminium 453000 3 MYDŁO W PŁYNIE ANTYBAKTERYJNE szt 500 Antybakteryjne mydło w płynie, poj. 5l. Nie posiada barwników zapachowych, nie podrażnia skóry, zawiera naturalne pH, powinno zawierać minimum 4 z następujących składników: gliceryne ,pochodne olejku kokosowego, sodium Laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, sodium chloride, aqua, propylene glycol, parfum, cocamide dea, citric acid 4 MYDŁO W PŁYNIE DELIKATNE szt 350 Delikatne mydło w płynie o poj. 5L. Mydło do mycia rąk i ciała. Posiada neutralne pH oraz witaminy A i E W skład powinny wchodzić minium 5 z następujących składników: betanina, lanolina, gliceryna, cocamidopropyl betaine, sodium chloride,sodium Laureth sulfate, aqua, Sodium Palm Kernelate,sodium tallowate, sodium cocoate 6 MYDŁO W PŁYNIE Z DOZOWNIKIEM szt 80 mydło w płynie do mycia rąk z dozownikiem o poj. 0,45-0,5L, delikatne, mydło nawilżające z kompleksem witamin A i E, posiadające naturalne pH dla skóry; w jego skład powinny wchodzić minimum 5 z następujących składników: betanina, lanolina, gliceryna, cocamidopropyl betaine, sodium chloride,sodium Laureth sulfate, aqua, Sodium Palm Kernelate 7 MYDŁO ANTYBAKTERYJNE Z POMPKĄ szt 36 mydło antybakteryjne z pompką, poj. 450-500 ml, bez barwników kompozycji zapachowej, posiada naturalne pH dla skóry, w jego skład powinny wchodzić minimum 4 z następujących składników: glicerynę, sodium Laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, sodium chloride, aqua, propylene glycol,parfum, cocamide dea, citric acid WSZYSTKIE PRODUKTY WINNY BYĆ DOPUSZCZONE DO OBROTU NA TERENIE UNII EUROPEJSKIEJ 4.2.2. W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu środków myjących, określonych w tabeli w punkcie 1., o wartości 50% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość środków myjących, o wartości 50% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji części II zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 33741100-7, 33711900-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Część III zamówienia - dostawa środków myjących (BHP)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa) środki myjące (BHP), których rodzaj oraz maksymalne ilości zostały określone w poniższej tabeli: L.p. Nazwa towaru Jm Ilość Opis 1 MYDŁO TOALETOWE szt 11000 mydło do rąk w kostce białe o gram. 90-100g, nawilżające, na bazie między innymi olejków roślinnych oraz gliceryny; z witaminami, posiadające naturalne PH dla skóry. W skład powinny wchodzić min. 5 z niżej wymienionych składników Sodium Tallowate, Sodium Cocoate, Aqua, Glycerin,betanina, lanolina, Sodium Chloride,Citronellol, CI 77891, Butylphenyl Methylpropional, Sodium Palm Kernelate WSZYSTKIE PRODUKTY WINNY BYĆ DOPUSZCZONE DO OBROTU NA TERENIE UNII EUROPEJSKIEJ 4.3.2. W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu środków myjących (BHP), określonych w tabeli w punkcie 1. o wartości 50% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość środków myjących (BHP), o wartości 50% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji części III zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 33741100-7, 33711900-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Część IV zamówienia - dostawa pasty (BHP)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa) pastę (BHP), której rodzaj oraz maksymalne ilości zostały określone w poniższej tabeli: Lp Nazwa towaru Jm Ilość Opis 1 PASTA BHP MYDLANA szt 1000 Pasta w opakowaniu 0,5kg, na bazie mydła, skutecznie usuwa zabrudzenia, chroni skórę dłoni, nie zawiera rozpuszczalnika ani ścierniw. W jej skład powinny wchodzić minimum 4 z niżej wymienionych składników: sodium tallowate, Sodium odecylobenzenesulfonate, Methylchloroisothiazolinone Methylisothiazolinone, glycerin, parfum, aqua 2 PASTA BHP PIASKOWA szt 4100 Pasta w opakowaniu 0,5kg , wyprodukowana na podstawie mydła z dodatkiem specjalnego piasku, który ściera trudno zmywalne zabrudzenia, takie jak: smar, farby, sadze itp. W jej skład powinno wchodzić minimum 5 z wymienionych składników: sodium laureth sulfate, Sodium Dodecylobenzenesulfonate, sodium tallowate, parfum, cocamide dea, Methylchloroisothiazolinone Methylisothiazolinone sodium dioxide. Posiadająca naturalne pH, WSZYSTKIE PRODUKTY WINNY BYĆ DOPUSZCZONE DO OBROTU NA TERENIE UNII EUROPEJSKIEJ 2. W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu pasty (BHP), określonej w tabeli w punkcie 1., o wartości 50% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość pasty (BHP), o wartości 50% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji części IV zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 39813000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.