eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Dostawy artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-01

Ogłoszenie nr 500182552-N-2018 z dnia 01-08-2018 r.

AQUADROM Sp. z o.o.: Dostawy artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572835-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AQUADROM Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24030950400000, ul. ul. Kłodnicka , 41706 Ruda Śląska, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 797 32 70, e-mail zamowienia@aquadrom.pl, faks 32 797 32 71.
Adres strony internetowej (url): www.aquadrom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 4

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej z podziałem na osiem części: 1.1 Część I: Kawa, herbata i podobne produkty. Przedmiotem zamówienia jest: kawa w ziarnach, kawa mielona, kawa rozpuszczalna, herbata czarna, herbata earl grey, herbata miętowa i herbata owocowa. Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do wyposażenia Zamawiającego w następujące urządzenia i akcesoria kompatybilne z zaoferowanymi produktami spożywczymi: 1.automatyczny młynek żarnowy do kawy, 2.komplety porcelanowe do kawy: espresso - 12 szt.+ 12 szt. szklanka do wody poj. ok 100 ml., kawa czarna - 48 szt., cappuccino - 48 szt., latte - 36 szt. 3.naczynia porcelanowe do herbaty: podstawka + filiżanka - 24 szt. Wykonawca zapewni standardowy serwis wyżej wymienionego urządzenia wynikający z użytkowania w warunkach restauracyjnych, a także uzupełnianie akcesoriów porcelanowych w przypadku ich zniszczenia w ilości nie wskazującej na celowe działanie Zamawiającego. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3a do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części I. 1.2 Część II: Mięso, wędliny i ryby. Przedmiotem zamówienia jest: boczek wędzony, pierś z kurczaka, karkówka wieprzowa bez kości, kiełbasa, kiełbasa podsuszana, parówki wieprzowe, mięso mielone wołowe, salami, schab bez kości, szynka konserwowa, słonina, łosoś wędzony, smalec. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3b do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części II. 1.3 Część III: Nabiał Przedmiotem zamówienia jest: mleko, masło, ser mozarella wiórki, jogurt naturalny, kefir, serek homogenizowany, oscypek, ser typu feta. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3c do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części III. 1.4 Część IV: Napoje Przedmiotem zamówienia są: napoje bezalkoholowe gazowane o różnych smakach w butelkach i puszkach, soki owocowe i warzywne, woda gazowana i niegazowana, herbata mrożona smakowa. Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do wyposażenia Zamawiającego w następujące urządzenia i akcesoria kompatybilne z zaoferowanymi produktami spożywczymi: 1.parasole o średnicy 3,5 metra (od czerwca do października) - 6 szt., 2.urządzenia chłodnicze: lodówka wolnostojąca ,drzwi z panelem szklanym o pojemności min 320 l. (szer. Max 60 cm x głębokość max 60 cm) - 3 szt., lodówka pod blatowa o pojemności min 200 l., drzwi z panelem szklanym - 1 szt. 3.szklanki do napojów 250 ml. 60 szt., szklanki do wody 200-300 ml. 48 szt. Wykonawca zapewni standardowy serwis wyżej wymienionych urządzeń wynikający z użytkowania w warunkach restauracyjnych, a także uzupełnianie akcesoriów szklanych w przypadku ich zniszczenia w ilości nie wskazującej na celowe działanie Zamawiającego. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3d do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części IV. 1.5 Część V: Owoce i warzywa Przedmiotem zamówienia są owoce i warzywa: cytryna, cebula czerwona i biała, czosnek, świeża mięta i bazylia, ogórki kiszone, konserwowe i szklarniowe, papryka żółta i czerwona, cukinia, pieczarki, pomarańcze, pomidory, sałata lodowa, kapusta biała, marchewka, jabłka, suszone pomidory, ziemniaki, rukola, oliwki czarne krojone, banany, kiwi, truskawki, szczypiorek, natka pietruszki, melon, winogrono. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3e do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części V. 1.6 Część VI: Piwa Przedmiotem zamów piwa słodowe i bezalkoholowe. Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do wyposażenia Zamawiającego w następujące urządzenia i akcesoria kompatybilne z zaoferowanymi produktami spożywczymi: 1.sprzęt do nalewania dwóch rodzajów piwa - 1 szt., 2.kompletny roolbar z kolumną dwukranową na sezon letni - od czerwca do października - 1 szt., 3.ławy i stoły na ogródek piwny - min. 6 kompletów, 4.niezbędne akcesoria do nalewania piwa: chłodziarka 2-obiegowa, kolumna 2-kranowa, kran, głowice, przewody piwne i gazowe. 5.kufle do piwa o pojemności 0,33 litra - 72 szt., 6.kufle do piwa o pojemności 0,5 litra - 144 szt., 7.szklanki do piwa bezalkoholowego - 36 szt., 8.podkładki tekturowe pod kufle w ilości odpowiadającej ilości zamawianego piwa. Wykonawca zapewni standardowy serwis wyżej wymienionych urządzeń wynikający z użytkowania w warunkach restauracyjnych, a także uzupełnianie akcesoriów szklanych w przypadku ich zniszczenia w ilości nie wskazującej na celowe działanie Zamawiającego. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3f do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części VI. 1.7 Część VII: Różne artykuły spożywcze Przedmiotem zamówienia są różne artykuły spożywcze: bułki do hamburgerów i hot-dogów, oliwy i oleje, smalec, frytura, bułka tarta, mąka pszenna, cukier i ksylitol, frytki, ketchup, musztarda, przyprawy i zioła suszone, sosy, grzanki, makaron, drożdże, lód miód, pasta czekoladowo-orzechowa, ocet, panierka, jaja, ciasta, ciastka, słodycze, paluszki, obwarzanki, pulpa pomidorowa, musli. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3g do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części VII. 1.8 Część VIII: Soki tłoczone Przedmiotem zamówienia są soki owocowe tłoczone. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3h do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części VIII. 2.Dodatkowe wymagania. Produkty będące przedmiotem zamówienia będą wytwarzane zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej), będą spełniać prawem określone wymogi bezpieczeństwa żywności i żywienia, posiadać ważny termin przydatności do spożycia (nie później niż w ?/? okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego) oraz posiadać atesty, świadectwa, certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające do ich spożycia przez ludzi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie. Proces dostawy będącej przedmiotem zamówienia będzie zapewniał bezpieczeństwo dostaw i winien być zgodny z obowiązującym systemem HACCP w przetwórstwie spożywczym. 3.Cykl życia produktu. Zamawiający informuje, iż koszty związane z cyklem życia produktu tj. koszty magazynowania, przetworzenia produktów oraz ich utylizacji ponosi Zamawiający, natomiast koszty produkcji, pakowania oraz dostawy do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4.Rozwiązania równoważne. Tam, gdzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, załącznikach, umowie został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie produktów nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem jakościowym i użytkowym. 5.Warunki płatności. Należność za dostarczone artykuły spożywcze będzie płatna przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury zbiorczej wystawianej za miesiąc świadczonych dostaw.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 15860000-4, 15112000-6, 15119000-5, 15131100-6, 15131130-5, 15234000-7, 15430000-1, 15500000-3, 15510000-6, 15530000-2, 15551300-8, 15551500-0, 15542000-9, 15544000-3, 15980000-1, 15320000-7, 03221000-6, 15331500-2, 03222400-7, 15872300-4, 03222300-6, 03222200-5, 15960000-5, 15800000-6, 15332200-6, 15411000-2, 15610000-7, 15830000-5, 15840000-8, 15870000-7, 15430000-1, 03142500-3, 03142100-9, 15811500-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kawa, herbata i podobne produkty

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie części I do upływu terminu składania ofert, tj, do dnia 22.06.2018 r. do godz.: 10:00 nie została złożona żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Mięso, wędliny i ryby

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie części II do upływu terminu składania ofert, tj, do dnia 22.06.2018 r. do godz.: 10:00 nie została złożona żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Nabiał

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Milko Hurtowe Centrum Nabiału Włodzimierz Natkaniec
Email wykonawcy: pzajac@milko.com.pl
Adres pocztowy: ul. Dulęby 5
Kod pocztowy: 40-833
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65312.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65312.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 80478.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Napoje

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie części IV do upływu terminu składania ofert, tj, do dnia 22.06.2018 r. do godz.: 10:00 nie została złożona żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Owoce i warzywa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie części V do upływu terminu składania ofert, tj, do dnia 22.06.2018 r. do godz.: 10:00 nie została złożona żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Piwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BNB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Email wykonawcy: piwanaturalne@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Wandy 16c
Kod pocztowy: 40-322
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6116.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6116.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6116.54
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Różne artykuły spożywcze

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie części VII została złożona jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a po analizie możliwości finansowych zamawiający uznał, że nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Soki tłoczone

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie części VIII do upływu terminu składania ofert, tj, do dnia 22.06.2018 r. do godz.: 10:00 nie została złożona żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.