eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Dostawy artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-06-14



Ogłoszenie nr 572835-N-2018 z dnia 2018-06-14 r.

AQUADROM Sp. z o.o.: Dostawy artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: AQUADROM Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 24030950400000, ul. ul. Kłodnicka  , 41706   Ruda Śląska, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 797 32 70, e-mail zamowienia@aquadrom.pl, faks 32 797 32 71.
Adres strony internetowej (URL): www.aquadrom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.aquadrom.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej.
Adres:
Aquadrom Sp. z o.o., ul. Kłodnicka 95 A, 41-706 Ruda Śląska - sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
Numer referencyjny: ZP 4
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej z podziałem na osiem części: 1.1 Część I: Kawa, herbata i podobne produkty. Przedmiotem zamówienia jest: kawa w ziarnach, kawa mielona, kawa rozpuszczalna, herbata czarna, herbata earl grey, herbata miętowa i herbata owocowa. Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do wyposażenia Zamawiającego w następujące urządzenia i akcesoria kompatybilne z zaoferowanymi produktami spożywczymi: 1.automatyczny młynek żarnowy do kawy, 2.komplety porcelanowe do kawy: espresso - 12 szt.+ 12 szt. szklanka do wody poj. ok 100 ml., kawa czarna - 48 szt., cappuccino - 48 szt., latte - 36 szt. 3.naczynia porcelanowe do herbaty: podstawka + filiżanka - 24 szt. Wykonawca zapewni standardowy serwis wyżej wymienionego urządzenia wynikający z użytkowania w warunkach restauracyjnych, a także uzupełnianie akcesoriów porcelanowych w przypadku ich zniszczenia w ilości nie wskazującej na celowe działanie Zamawiającego. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3a do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części I. 1.2 Część II: Mięso, wędliny i ryby. Przedmiotem zamówienia jest: boczek wędzony, pierś z kurczaka, karkówka wieprzowa bez kości, kiełbasa, kiełbasa podsuszana, parówki wieprzowe, mięso mielone wołowe, salami, schab bez kości, szynka konserwowa, słonina, łosoś wędzony, smalec. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3b do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części II. 1.3 Część III: Nabiał Przedmiotem zamówienia jest: mleko, masło, ser mozarella wiórki, jogurt naturalny, kefir, serek homogenizowany, oscypek, ser typu feta. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3c do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części III. 1.4 Część IV: Napoje Przedmiotem zamówienia są: napoje bezalkoholowe gazowane o różnych smakach w butelkach i puszkach, soki owocowe i warzywne, woda gazowana i niegazowana, herbata mrożona smakowa. Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do wyposażenia Zamawiającego w następujące urządzenia i akcesoria kompatybilne z zaoferowanymi produktami spożywczymi: 1.parasole o średnicy 3,5 metra (od czerwca do października) - 6 szt., 2.urządzenia chłodnicze: lodówka wolnostojąca ,drzwi z panelem szklanym o pojemności min 320 l. (szer. Max 60 cm x głębokość max 60 cm) - 3 szt., lodówka pod blatowa o pojemności min 200 l., drzwi z panelem szklanym - 1 szt. 3.szklanki do napojów 250 ml. 60 szt., szklanki do wody 200-300 ml. 48 szt. Wykonawca zapewni standardowy serwis wyżej wymienionych urządzeń wynikający z użytkowania w warunkach restauracyjnych, a także uzupełnianie akcesoriów szklanych w przypadku ich zniszczenia w ilości nie wskazującej na celowe działanie Zamawiającego. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3d do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części IV. 1.5 Część V: Owoce i warzywa Przedmiotem zamówienia są owoce i warzywa: cytryna, cebula czerwona i biała, czosnek, świeża mięta i bazylia, ogórki kiszone, konserwowe i szklarniowe, papryka żółta i czerwona, cukinia, pieczarki, pomarańcze, pomidory, sałata lodowa, kapusta biała, marchewka, jabłka, suszone pomidory, ziemniaki, rukola, oliwki czarne krojone, banany, kiwi, truskawki, szczypiorek, natka pietruszki, melon, winogrono. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3e do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części V. 1.6 Część VI: Piwa Przedmiotem zamówienia są: piwa słodowe i bezalkoholowe. Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do wyposażenia Zamawiającego w następujące urządzenia i akcesoria kompatybilne z zaoferowanymi produktami spożywczymi: 1.sprzęt do nalewania dwóch rodzajów piwa - 1 szt., 2.kompletny roolbar z kolumną dwukranową na sezon letni - od czerwca do października - 1 szt., 3.ławy i stoły na ogródek piwny - min. 6 kompletów, 4.niezbędne akcesoria do nalewania piwa: chłodziarka 2-obiegowa, kolumna 2-kranowa, kran, głowice, przewody piwne i gazowe. 5.kufle do piwa o pojemności 0,33 litra - 72 szt., 6.kufle do piwa o pojemności 0,5 litra - 144 szt., 7.szklanki do piwa bezalkoholowego - 36 szt., 8.podkładki tekturowe pod kufle w ilości odpowiadającej ilości zamawianego piwa. Wykonawca zapewni standardowy serwis wyżej wymienionych urządzeń wynikający z użytkowania w warunkach restauracyjnych, a także uzupełnianie akcesoriów szklanych w przypadku ich zniszczenia w ilości nie wskazującej na celowe działanie Zamawiającego. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3f do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części VI. 1.7 Część VII: Różne artykuły spożywcze Przedmiotem zamówienia są różne artykuły spożywcze: bułki do hamburgerów i hot-dogów, oliwy i oleje, smalec, frytura, bułka tarta, mąka pszenna, cukier i ksylitol, frytki, ketchup, musztarda, przyprawy i zioła suszone, sosy, grzanki, makaron, drożdże, lód miód, pasta czekoladowo-orzechowa, ocet, panierka, jaja, ciasta, ciastka, słodycze, paluszki, obwarzanki, pulpa pomidorowa, musli. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3g do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części VII. 1.8 Część VIII: Soki tłoczone Przedmiotem zamówienia są soki owocowe tłoczone. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3h do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części VIII. 2.Dodatkowe wymagania. Produkty be?da?ce przedmiotem zamo?wienia be?da? wytwarzane zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej), be?da? spełniac? prawem okres?lone wymogi bezpieczen?stwa z?ywnos?ci i z?ywienia, posiadac? waz?ny termin przydatnos?ci do spoz?ycia (nie po?z?niej niz? w 3/4 okresu przydatnos?ci do spoz?ycia przewidzianego dla danego artykułu spoz?ywczego) oraz posiadac? atesty, s?wiadectwa, certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczaja?ce do ich spoz?ycia przez ludzi zgodnie z obowia?zuja?cymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie. Proces dostawy be?da?cej przedmiotem zamo?wienia be?dzie zapewniał bezpieczen?stwo dostaw i winien byc? zgodny z obowia?zuja?cym systemem HACCP w przetwo?rstwie spoz?ywczym. 3.Cykl życia produktu. Zamawiaja?cy informuje, iz? koszty zwia?zane z cyklem z?ycia produktu tj. koszty magazynowania, przetworzenia produkto?w oraz ich utylizacji ponosi Zamawiaja?cy, natomiast koszty produkcji, pakowania oraz dostawy do Zamawiaja?cego ponosi Wykonawca. 4.Rozwiązania równoważne. Tam, gdzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, załącznikach, umowie został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie produktów nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem jakościowym i użytkowym. 5.Warunki płatności. Należność za dostarczone artykuły spożywcze będzie płatna przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury zbiorczej wystawianej za miesiąc świadczonych dostaw.

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15860000-4
15112000-6
15119000-5
15131100-6
15131130-5
15234000-7
15430000-1
15500000-3
15510000-6
15530000-2
15551300-8
15551500-0
15542000-9
15544000-3
15980000-1
15320000-7
03221000-6
15331500-2
03222400-7
15872300-4
03222300-6
03222200-5
15960000-5
15800000-6
15332200-6
15411000-2
15610000-7
15830000-5
15840000-8
15870000-7
15430000-1
03142500-3
03142100-9
15811500-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-05-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2019-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej. 2.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.Kalkulacje ceny ofertowej - zgodnie z załącznikami nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h do SIWZ odpowiednio do części, na które Wykonawca składa ofertę. 4.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena ofertowa za część60,00
Termin realizacji dostaw cząstkowych w danej części 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO SKIEROWANA DOWYKONAWCÓW, PODWYKONAWCÓW I OSÓB TRZECICH. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuje, że: 1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Aquadrom Sp. z o.o., ul. Kłodnicka 95 A, 41-706 Ruda Śląska; 2.inspektorem ochrony danych osobowych w Aquadrom sp. z o.o. jest: Barbara Ciemała e-mail: barbaraciemala@audit4you.pl 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego "Dostawy artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; 5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8.posiada Pani/Pan: a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych c)(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.) d)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; e)(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.) f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 1.nie przysługuje Pani/Panu: a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Kawa, herbata i podobne produkty.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: kawa w ziarnach, kawa mielona, kawa rozpuszczalna, herbata czarna, herbata earl grey, herbata miętowa i herbata owocowa. Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do wyposażenia Zamawiającego w następujące urządzenia i akcesoria kompatybilne z zaoferowanymi produktami spożywczymi: 1.automatyczny młynek żarnowy do kawy, 2.komplety porcelanowe do kawy: espresso - 12 szt.+ 12 szt. szklanka do wody poj. ok 100 ml., kawa czarna - 48 szt., cappuccino - 48 szt., latte - 36 szt. 3.naczynia porcelanowe do herbaty: podstawka + filiżanka - 24 szt. Wykonawca zapewni standardowy serwis wyżej wymienionego urządzenia wynikający z użytkowania w warunkach restauracyjnych, a także uzupełnianie akcesoriów porcelanowych w przypadku ich zniszczenia w ilości nie wskazującej na celowe działanie Zamawiającego. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3a do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części I.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15860000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa za część60,00
Termin realizacji dostaw cząstkowych w danej części40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Mięso, wędliny i ryby.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: boczek wędzony, pierś z kurczaka, karkówka wieprzowa bez kości, kiełbasa, kiełbasa podsuszana, parówki wieprzowe, mięso mielone wołowe, salami, schab bez kości, szynka konserwowa, słonina, łosoś wędzony, smalec. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3b do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części II.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15119000-5, 15112000-6, 15131100-6, 15131130-5, 15234000-7, 15430000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa za część60,00
Termin realizacji dostaw cząstkowych w danej części40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Nabiał
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: mleko, masło, ser mozarella wiórki, jogurt naturalny, kefir, serek homogenizowany, oscypek, ser typu feta. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3c do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części III.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3, 15510000-6, 15530000-2, 15551300-8, 15551500-0, 15542000-9, 15544000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa za część60,00
Termin realizacji dostaw cząstkowych w danej części40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Napoje
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są: napoje bezalkoholowe gazowane o różnych smakach w butelkach i puszkach, soki owocowe i warzywne, woda gazowana i niegazowana, herbata mrożona smakowa. Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do wyposażenia Zamawiającego w następujące urządzenia i akcesoria kompatybilne z zaoferowanymi produktami spożywczymi: 1.parasole o średnicy 3,5 metra (od czerwca do października) - 6 szt., 2.urządzenia chłodnicze: lodówka wolnostojąca ,drzwi z panelem szklanym o pojemności min 320 l. (szer. Max 60 cm x głębokość max 60 cm) - 3 szt., lodówka pod blatowa o pojemności min 200 l., drzwi z panelem szklanym - 1 szt. 3.szklanki do napojów 250 ml. 60 szt., szklanki do wody 200-300 ml. 48 szt. Wykonawca zapewni standardowy serwis wyżej wymienionych urządzeń wynikający z użytkowania w warunkach restauracyjnych, a także uzupełnianie akcesoriów szklanych w przypadku ich zniszczenia w ilości nie wskazującej na celowe działanie Zamawiającego. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3d do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części IV.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15980000-1, 15320000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa za część60,00
Termin realizacji dostaw cząstkowych w danej części40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Owoce i warzywa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są owoce i warzywa: cytryna, cebula czerwona i biała, czosnek, świeża mięta i bazylia, ogórki kiszone, konserwowe i szklarniowe, papryka żółta i czerwona, cukinia, pieczarki, pomarańcze, pomidory, sałata lodowa, kapusta biała, marchewka, jabłka, suszone pomidory, ziemniaki, rukola, oliwki czarne krojone, banany, kiwi, truskawki, szczypiorek, natka pietruszki, melon, winogrono. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3e do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części V.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221000-6, 15331500-2, 03222400-7, 15872300-4, 03222300-6, 03222200-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa za część60,00
Termin realizacji dostaw cząstkowych w danej części40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Piwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są: piwa słodowe i bezalkoholowe. Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do wyposażenia Zamawiającego w następujące urządzenia i akcesoria kompatybilne z zaoferowanymi produktami spożywczymi: 1.sprzęt do nalewania dwóch rodzajów piwa - 1 szt., 2.kompletny roolbar z kolumną dwukranową na sezon letni - od czerwca do października - 1 szt., 3.ławy i stoły na ogródek piwny - min. 6 kompletów, 4.niezbędne akcesoria do nalewania piwa: chłodziarka 2-obiegowa, kolumna 2-kranowa, kran, głowice, przewody piwne i gazowe. 5.kufle do piwa o pojemności 0,33 litra - 72 szt., 6.kufle do piwa o pojemności 0,5 litra - 144 szt., 7.szklanki do piwa bezalkoholowego - 36 szt., 8.podkładki tekturowe pod kufle w ilości odpowiadającej ilości zamawianego piwa. Wykonawca zapewni standardowy serwis wyżej wymienionych urządzeń wynikający z użytkowania w warunkach restauracyjnych, a także uzupełnianie akcesoriów szklanych w przypadku ich zniszczenia w ilości nie wskazującej na celowe działanie Zamawiającego. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3f do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części VI.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15960000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa za część60,00
Termin realizacji dostaw cząstkowych w danej części40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Różne artykuły spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są różne artykuły spożywcze: bułki do hamburgerów i hot-dogów, oliwy i oleje, smalec, frytura, bułka tarta, mąka pszenna, cukier i ksylitol, frytki, ketchup, musztarda, przyprawy i zioła suszone, sosy, grzanki, makaron, drożdże, lód miód, pasta czekoladowo-orzechowa, ocet, panierka, jaja, ciasta, ciastka, słodycze, paluszki, obwarzanki, pulpa pomidorowa, musli. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3g do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części VII.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15332200-6, 15411000-2, 15411000-2, 15610000-7, 15830000-5, 15840000-8, 15870000-7, 15430000-1, 03142500-3, 03142100-9, 15811500-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa za część60,00
Termin realizacji dostaw cząstkowych w danej części40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Soki tłoczone
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są soki owocowe tłoczone. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3h do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części VIII.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15320000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa za część60,00
Termin realizacji dostaw cząstkowych w danej części40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.