eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przebudowa Zespołu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Nr 1 w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-30

Ogłoszenie nr 500179611-N-2018 z dnia 30-07-2018 r.

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów: Przebudowa Zespołu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Nr 1 w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559170-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500115113-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów, Krajowy numer identyfikacyjny 000293172, ul. Helclów 2, 31-148 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 634 42 55 , e-mail sekretariat@dpshelclow.pl, faks 12 633 08 28 .
Adres strony internetowej (url): www.dpshelclow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa Zespołu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Nr 1 w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPS.271.1.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie (DPS), na nieruchomości położonej przy ul. Helclów 2, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 116/14 obręb 116, jednostka ewidencyjna Śródmieście, polegających na przebudowie Zespołu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Nr 1 (ZPO1), mieszczącego się w części środkowej na I piętrze budynku głównego DPS (budynek A), obejmujących przebudowę wszystkich pomieszczeń, tj. pokoi mieszkańców, sanitariatów, dyżurek i magazynów, wraz z wyprowadzeniem części instalacji z poziomu piwnic na poziom I piętra oraz z poziomu I piętra na wyższe kondygnacje. 2. Przedmiot zamówienia wykonany będzie w oparciu o dokumentację przetargową, Ofertę Wykonawcy a także przeprowadzoną wizję lokalną na terenie prowadzenia robót budowlanych. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, w tym obowiązki Wykonawcy robót budowlanych, został określony w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki do SIWZ, a także we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz w Zakresie rzeczowym robót budowlanych, stanowiącym Załącznik Nr 2 do Wzoru Umowy. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełny proces robót budowlanych wraz z zakupem, montażem, dostawą, wbudowaniem materiałów i urządzeń oraz usunięciem z budynku DPS odpadów, materiałów z rozbiórki i demontażu oraz utylizacją materiałów, zgodnie z informacjami zawartymi w projektach budowlanych i wykonawczych, STiWOR, pozwoleniach na budowę, pozwoleniach Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - wszystkie wymienione dokumenty stanowią Załączniki do niniejszej SIWZ. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: przebudowę wszystkich pomieszczeń t.j. pokoi mieszkalnych, sanitariatów, dyżurek oraz magazynów w części środkowej na pierwszym piętrze budynku głównego "A" Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, w zakresie: 1) robót ogólnobudowlanych obejmujących wyburzenie oraz wykonanie pomieszczeń zgodnie z układem funkcjonalnym wskazanym w projekcie, w tym: roboty rozbiórkowe i demontażowe; roboty murarskie; roboty tynkarskie; konstrukcje żelbetowe; posadzki; ściany systemowe; sufity podwieszane; malowanie i montaż okładzin ściennych; wyposażenie sanitariatów; uszczelnienie kominów; 2) stolarki drzwiowej obejmującej wykonanie: a) montażu nowych drzwi dymoszczelnych do sanitariatów i pokoi z wyłączeniem zabytkowych drzwi z korytarza do pomieszczeń; b) renowacji będących w posiadaniu Zamawiającego 2 sztuk dwuskrzydłowych drzwi zabytkowych z futrynami wraz z ich montażem do pomieszczeń nr "1.06" i "1.15" (drzwi zostały złożone w depozycie; docelowy kolor drzwi zgodny z paletą NCS nr S 2005-G90Y); 3) przeniesienia istniejącej wanny model: DELTON WPC- 300 BM dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych do pomieszczenia nr "1.22"; 4) demontażu istniejących instalacji oraz wykonania nowych instalacji, w tym: a) instalacji elektrycznej wraz z instalacją oświetlenia zgodnie z załączoną dokumentacją projektową; b) instalacji strukturalnej; c) instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego; d) instalacji przyzywowej; e) instalacji sygnalizacji pożaru wraz z wpięciem do istniejąc centrali - Schrack B5; f) instalacji telewizyjnej; g) instalacji wod-kan; h) instalacji radiowęzła; i) instalacji CCTV; j) instalacji wentylacji. 6. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Budynek w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nie zostanie wyłączony z użytkowania za wyjątkiem wszystkich pomieszczeń położonych na terenie ZOP1, które to zostaną wyłączone z użytkowania od dnia 5 lipca 2018 roku (termin przewidywany) na okres realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca od dnia przejęcia od Zamawiającego placu budowy może wykonywać wszelkie roboty budowlane związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jednakże nie mogą one ingerować w przestrzeń pokoi mieszkańców. Ponadto realizacja przedmiotu zamówienia oraz rozpoczęcie robót budowlanych w pokojach mieszkańców będzie możliwa po wcześniejszym dokonaniu przeniesieniu mieszkańców z całego Oddziału. 2) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć majątek Zamawiającego przed uszkodzeniem z uwagi na prowadzone roboty, w tym, w szczególności - należycie i odpowiednio zabezpieczyć pomieszczenie serwerowni wraz z szafą serwerową i wszystkimi urządzeniami znajdującymi się w serwerowni. 3) Aktualnie na terenie nieruchomości Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów prowadzone są roboty budowlane związane z realizacją zadania polegającego na budowie nowego pawilonu DPS. Ponadto równolegle z wykonywaniem przedmiotu zamówienia planowane jest również prowadzenie robót budowlanych związanych z realizacją: a) przebudowy trzeciego segmentu muru ogrodzeniowego; b) zagospodarowania terenu w formule "Zaprojektuj i wybuduj"; c) montażu platformy przyschodowej na parterze budynku A. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i umożliwienia prowadzenia robót z pozostałymi wykonawcami prowadzącymi wymienione w ust. 3 roboty oraz do współpracy z innymi wykonawcami prowadzącymi roboty na terenie nieruchomości przy ul. Helclów 2. 4) Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia prowadzone są na podstawie Decyzji o pozwoleniu na budowę Nr 2621/2016 z dnia 02 listopada 2016 roku wydanej przez Prezydenta Miasta Krakowa (Załącznik Nr 4 do SIWZ) zmienionej decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 308/6740.2/2018 z dnia 16 marca 2018 roku. Roboty budowlane wymienione w pkt 3) powyżej realizowane na terenie DPS prowadzone są/ będą na podstawie odrębnych pozwoleń na budowę. 5) Budynek A Domu Pomocy Społecznej w którym będą prowadzone roboty budowlane położony przy ul. Helclów 2 w Krakowie, wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem A-114 i znajduje się na obszarze układu urbanistycznego Kleparza, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-648 oraz na obszarze uznanym za pomnik historii "Kraków - historyczny zespół miasta".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45215210-2, 45300000-0, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2432218.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kondratowicz Przedsiębiorstwo Budowlane Spółka Jawna
Email wykonawcy: kondratowicz3@wp.pl
Adres pocztowy: 32-300 Olkusz, ul. Spółdzielcza 2
Kod pocztowy: 32-300
Miejscowość: Olkusz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2626795.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2626795.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2881450.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 28,48%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.