eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leoncin › Budowa 512 mb kanalizacji sanitarnej w miejscowościachTeofile, Wincentówek, Michałów, Leoncin, gm. Leoncin - poza granicami aglomeracji Leoncin" oraz budowa sieci wodociągowej w ulicach Szkolnej i Widnej w Leoncinie wraz z hydrantami w ilości 556,50 mb - w granicach aglomeracji.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-30

Ogłoszenie nr 500178822-N-2018 z dnia 30-07-2018 r.

Urząd Gminy Leoncin: Budowa 512 mb kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Teofile, Wincentówek, Michałów, Leoncin, gm. Leoncin - poza granicami aglomeracji Leoncin" oraz budowa sieci wodociągowej w ulicach Szkolnej i Widnej w Leoncinie wraz z hydrantami w ilości 556,50 mb - w granicach aglomeracji.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z Funduszu Spójności w ramach działania 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach, oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573863-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Leoncin, Krajowy numer identyfikacyjny 53898100000, ul. ul. Partyzantów 3, 05155 Leoncin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 856 585, e-mail ugleoncin@poczta.onet.pl, faks 227 856 585.
Adres strony internetowej (url): www.leoncin.pl; www.bip.leoncin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa 512 mb kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Teofile, Wincentówek, Michałów, Leoncin, gm. Leoncin - poza granicami aglomeracji Leoncin" oraz budowa sieci wodociągowej w ulicach Szkolnej i Widnej w Leoncinie wraz z hydrantami w ilości 556,50 mb - w granicach aglomeracji.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKZP.271.PN.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Celem jest uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej dla miejscowości Teofile, Wincentówek, Michałów i Leoncin. Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej poprawi warunki sanitarno-bytowe, a także przeciwpożarowe budynków mieszkalnych w zabudowie jednorodzinnej, z perspektywą przyłączenia działek sąsiednich. Teren objęty inwestycją jest zróżnicowany pod względem wysokościowym, co zdecydowało o zadecydowało o zastosowaniu grawitacyjno-tłocznego systemu odprowadzania ścieków. Sieci zostały tak zaprojektowane, by z budynków (posesji) ścieki sanitarne były odprowadzane do kolektorów sanitarnych ułożonych wzdłuż dróg gminnych, a następnie do gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Michałów. Do przewodu tłocznego zostaną wpięte istniejące przewody ciśnieniowe zgodnie z planem sytuacyjnym. Inwestycja dotyczy ścieków o charakterze bytowym (socjalno-komunalnym); nie dotyczy gospodarki wodami opadowymi i ściekami przemysłowymi. Zaprojektowane średnice kolektora sanitarnego zapewniają odpowiedni przepływ dla istniejących budynków i zapewnią możliwość przyjęcia ścieków w przyszłości od nowych mieszkańców. Sieci wodociągowe będą mieć charakter rozdzielczy. Projektowane średnice przewodów wodociągowych zapewnią możliwość dostarczenia wody do istniejących posesji jak i w przyszłości do nowych mieszkańców. III.2. Zadanie w zakresie sieci kanalizacji ciśnieniowej obejmuje tzw. działki po za aglomeracją - Droga Kościelna. III.2.1. DOKUMENTY ODNIESIENIA a) Projekt budowlany pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej sieci sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowościach: Teofile, Wincentówek, Michałów, Leoncin gm. Leoncin" Branża Sanitarna. Projektant mgr inż. Anna Mikulska, w którym znajdują się między innymi informacje o działkach na których będą prowadzone roboty. b) Decyzja o Pozwoleniu na budowę- decyzja 28/2016 z dnia 29.01.2016. AB.6740.13.2016. c) Przedmiar robót. III.2.2. USTALENIA OGÓLNE a) Rozpoczęcie robót na warunkach określonych w Pozwoleniu na budowę, decyzja 28/2016 z dnia 29.01.2016. AB.6740.13.2016. b) Obowiązuje zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót, w tym na poszczególnych odcinkach do Użytkownika, którym jest Samorządowy Zakład Budżetowy Leoncin z siedzibą w Leoncinie. c) Zamawiający zwraca uwagę na możliwość występowania uzbrojenia podziemnego, które może być nie ujawnione na istniejących mapach. Ryzyko z tym związane należy do Wykonawcy i przyjętej przez niego technologii wykonywania robót. Zespół geodezyjny wykonawcy jest odpowiedzialny za aktualizację map oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej wraz ze zgłoszeniem do właściwego ośrodka. d) Wykonawca opracuje i przedstawi do akceptacji przez Zamawiającego: a. Plan BIOZ, b. Ogłoszenie zgodnie z obowiązującym przepisami, c. Tablice informacyjną i pamiątkową zgodnie z wytycznymi POIiŚ, d. Plan Zapewnienia Jakości (PZJ). III.2.3. OPIS ROBÓT a) opracowanie i uzyskanie uzgodnień projektów tymczasowej organizacji ruchu i umieszczenie komunikatów w lokalnych mediach o utrudnieniach w ruchu, b) wdrożenie projektów tymczasowej organizacji ruchu, c) roboty ziemne wykonywane zarówno ręcznie jak i mechanicznie; wykopy liniowe o szerokości 0,80 - 2,5 m; głębokość wykopów do 3,0 m, d) do zasypek należy przewidzieć kruszywa dowożone; ocena przydatności do zasypek gruntów z wykopu należy do ryzyka wykonawcy, e) umacnianie ścian wykopów wypraskami lub inną uzgodnioną projektowo technologią, f) ewentualne odwodnienie wykopów, np. zestawami igłofiltrów; w zależności od pory roku stan wód gruntowych podlega dużym zmianom; Wykonawca na swój koszt i ryzyko przyjmie oszacowanie łącznie z możliwością odprowadzenia wód i kosztów z tym związanych, g) roboty rozbiórkowe dróg wraz z wcześniejszym zatwierdzeniem tymczasowej organizacji ruchu, h) roboty odtworzeniowe jak wyżej, i) kanalizacja ciśnieniowa - rurociągi PE średnicy 50 mm, zgrzewane wraz z wydrukiem, j) jak wyżej, lecz średnicy 90 mm wraz z wydrukiem, k) ak wyżej, lecz średnicy 125 mm wraz z wydrukiem, l) kształtki żeliwne ciśnieniowe, kołnierzowe o średnicy 125 mm - Trójnik 125/80 - T1, m) kształtki ciśnieniowe kielichowe i kołnierzowe z obudową na rurociągach z PCW i PE o średnicy nominalnej zasuwy 80 mm, n) oznakowanie trasy rurociągu taśmą ostrzegawczą z wkładką metalową, o) próby szczelności, ciśnieniowe, p) kompleksowa obsługa geodezyjna. III.2.4. PROCEDURY a) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji na zabudowę wszelkich materiałów. Akceptacja będzie udzielana w formie zatwierdzania WNIOSKÓW MATERIAŁOWYCH. Do wniosku Wykonawca załączy wszelkie dokumenty potwierdzające dopuszczenie do wbudowania, a w przypadkach wątpliwych zgodę Projektanta. b) Obowiązują wymagania wynikające z Warunków Technicznych wydanych przez Samorządowy Zakład Budżetowy Leoncin SZB-5024-2-3/DS/16 z dnia 28.01.2016. III. 3 Zadanie w zakresie sieci wodociągowej w ulicy Szkolnej i w ulicy Widnej. III.3.1. DOKUMENTY ODNIESIENIA a) Projekt budowlany pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej sieci sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowościach: Teofile, Wincentówek, Michałów, Leoncin gm. Leoncin" Branża Sanitarna. Projektant mgr inż. Anna Mikulska, w którym znajdują się między innymi informacje o działkach na których będą prowadzone roboty. b) Decyzja o Pozwoleniu na budowę, decyzja 28/2016 z dnia 29.01.2016. AB.6740.13.2016. c) Przedmiar robót. III.3.2. USTALENIA OGÓLNE a) Rozpoczęcie robót na warunkach określonych w Pozwoleniu na budowę, decyzja 28/2016 z dnia 29.01.2016. AB.6740.13.2016. b) Obowiązuje zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót, w tym na poszczególnych odcinkach do Użytkownika, którym jest Samorządowy Zakład Budżetowy Leoncin z siedzibą w Leoncinie. c) Zamawiający zwraca uwagę na możliwość występowania uzbrojenia podziemnego, które może być nie ujawnione na istniejących mapach. Ryzyko z tym związane należy do Wykonawcy i przyjętej przez niego technologii wykonywania robót. Zespół geodezyjny wykonawcy jest odpowiedzialny za aktualizację map oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej wraz ze zgłoszeniem do właściwego ośrodka. d) Wykonawca opracuje i przedstawi do akceptacji przez Zamawiającego: a. Plan BIOZ, b. Ogłoszenie zgodnie z obowiązującym przepisami, c. Tablice informacyjną i pamiątkową zgodnie z wytycznymi POIiŚ, d. Plan Zapewnienia Jakości (PZJ). III.3.3. OPIS ROBÓT a) opracowanie, wdrożenie i uzyskanie uzgodnień projektów tymczasowej organizacji ruchu, i umieszczenie komunikatów w lokalnych mediach o utrudnieniach w ruchu, b) roboty ziemne wykonywane zarówno ręcznie jak i mechanicznie; wykopy liniowe o szerokości 0,80 - 2,5 m; głębokość wykopów do 3,0 m, c) do zasypek należy przewidzieć kruszywa dowożone; ocena przydatności do zasypek gruntów z wykopu należy do ryzyka wykonawcy, d) umacnianie ścian wykopów wypraskami lub inną uzgodnioną projektowo technologią, e) ewentualne odwodnienie wykopów, np. zestawami igłofiltrów; w zależności od pory roku stan wód gruntowych podlega dużym zmianom; Wykonawca na swój koszt i ryzyko przyjmie oszacowanie łącznie z możliwością odprowadzenia wód i kosztów z tym związanych, f) naprawa dróg gruntowych po robotach, g) rurociągi z rur polietylenowych (PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 110 mm i 160 mm, h) hydranty p. poż. nadziemne, średnica 80 mm, i) oznakowanie trasy rurociągu taśmą ostrzegawczą z wkładką metalową, j) próby szczelności, ciśnieniowe, k) dezynfekcja rurociągów wodociągowych, l) płukanie rurociągów wodociągowych, m) kompleksowa obsługa geodezyjna, n) ułożenie kostki brukowej na terenie przepompowni, o) opracowanie, uzgodnienie i wdrożenie projektów tymczasowej organizacji ruchu wraz z zajęciem pasa drogowego. III.3.4. PROCEDURY a) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji na zabudowę wszelkich materiałów. Akceptacja będzie udzielana w formie zatwierdzania WNIOSKÓW MATERIAŁOWYCH. Do wniosku Wykonawca załączy wszelkie dokumenty potwierdzające dopuszczenie do wbudowania, a w przypadkach wątpliwych zgodę Projektanta. Obowiązują wymagania wynikające z Warunków Technicznych wydanych przez Samorządowy Zakład Budżetowy Leoncin SZB-5024-2-4/DS/16 z dnia 28.01.2016. III.4. Poza zakresem prac określonych wyżej Wykonawca zobowiązany jest ująć w cenie ofert następujące warunki i czynności: 1) Dokonanie rozruchu urządzeń; 2) Zamawiający wymaga aby gwarancja na urządzenia dostarczone w ramach wykonywanego zadania była przekazane w momencie rozruchu; 3) Do obowiązków Wykonawcy należy również: a) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, w tym szkicu geodezyjnego powykonawczego obrazującego zakres wykonanych prac; b) uzyskanie zgody na zajęcie znajdujących się na placu budowy lub okalających plac budowy pasów drogowych lub ich części dla potrzeb prowadzenia robót i zaplecza, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych oraz naprawa ewentualnych szkód. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w pasach drogowych ściśle według warunków określonych w zgodach na ich zajęcie oraz zgodnie z przepisami prawa, c) opracowanie projektu organizacji ruchu zapewniającego należyte wykonywanie robót, uzgodnienie organizacji ruchu z właściwym organem oraz wykonanie wszelkich niezbędnych czynności związanych z zapewnieniem czasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót; w przypadku konieczności dokonania aktualizacji i zmian w projekcie czasowej organizacji ruchu - opracowanie projektu zamiennego i jego zastosowanie (jeżeli istnieje taka konieczność), d) uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem (jeżeli istnieje taka konieczność), e) poniesienie kosztów wycinki drzew oraz kosztów przesadzenia i pielęgnacji drzew, zgodnie z decyzjami właściwych organów (jeżeli istnieje taka konieczność), f) uzgodnienie warunków zabezpieczenia znaków geodezyjnych (jeżeli istnieje taka konieczność), g) zgłoszenie zniszczenia lub uszkodzenia znaków geodezyjnych do właściwego organu; w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia osnowy geodezyjnej w trakcie wykonywania umowy Wykonawca zleci na własny koszt wznowienie (odtworzenie) punktów geodezyjnych (jeżeli istnieje taka konieczność); h) utrzymanie w należytym stanie terenu budowy oraz wywóz nieczystości, itp.; i) zapoznanie i stosowanie się do regulaminów wewnętrznych przedstawionych przez Zamawiającego; j) aktualizacja i przedłużenie wszelkich niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy uzgodnień z właścicielami sieci oraz organami administracji publicznej i z Zamawiającym; k) bieżąca obsługa geodezyjna i geotechniczna oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej robót wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą. Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót; l) zgłaszanie w formie pisemnej Zamawiającemu oraz Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonywania robót zamiennych, zanikających lub ulegających zakryciu co najmniej na 3 dni przed planowanym terminem ich wykonania; W zgłoszeniu konieczności wykonania robót zamiennych Wykonawca obowiązany jest do szczegółowego opisania tych robót oraz przyczyn uzasadniających konieczność ich wykonania. Wykonawca może przystąpić i jest obowiązany do wykonywania robót zamiennych wyłącznie po wyrażeniu przez Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgody na takie roboty. Zgoda Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na wykonanie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy. Roboty zamienne Wykonawca wykonuje w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w Umowie i z tytułu ich wykonywania Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek dodatkowe wynagrodzenie; m) zawiadomienie Zamawiającego o wykonaniu robót określonych w Harmonogramie Rzeczowo-Finansowym jako objętych odbiorami częściowymi, w tym o robotach zanikających lub ulegających zakryciu, oraz o wykonaniu robót w całości; n) usuwanie wszystkich zanieczyszczeń lub uszkodzeń dróg powstałych w związku z wykonywaniem robót oraz bieżące utrzymywanie ich w czystości. W przypadku prowadzenia robót w pasie drogowym Wykonawca zobowiązany jest wykonywać je ze szczególnym zwróceniem uwagi na zmniejszenie uciążliwości dla osób i pojazdów poruszających się w pasie drogowym. Oznacza to w szczególności czyszczenie części pasa drogowego zanieczyszczonej w związku z prowadzeniem robót w każdym dniu, w którym powstały zanieczyszczenia; o) wykonanie na własny koszt wszystkich niezbędnych badań, testów i prób oraz wykonanie niezbędnego rozruchu urządzeń i instalacji umożliwiających należyte wykonanie umowy i użytkowanie Obiektu/Przedmiotu Umowy; p) umożliwienie Przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy, dokonywanie oględzin wykonywanych robót, dokonywanie oględzin materiałów i instalacji dostarczanych na plac budowy, uczestniczenie przy próbach, testach i rozruchach itp.; q) uzyskanie wymaganych zaświadczeń właściwych organów warunkujących możliwość instalacji przyłączy do sieci zewnętrznych i ich eksploatacji; r) przywrócenie placu budowy, terenów sąsiadujących lub innych terenów, w szczególności dróg publicznych zgodnie z warunkami narzuconymi przez zarządcę drogi i/lub właściciela/władającego terenem, a w przypadku braku takich warunków, do stanu nie gorszego niż istniejący w dniu ich przejęcia oraz naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych na tych terenach, spowodowanych realizacją robót. W przypadku niezastosowania się do powyższego Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę kosztami za przywrócenie powyższych terenów do należytego stanu oraz kosztami poniesionymi na naprawienie szkód spowodowanych realizacją robót; s) sporządzenie dokumentacji fotograficznej placu budowy przed rozpoczęciem robót (nie później niż na dzień poprzedzający dzień podpisania protokołu przekazania placu budowy) oraz po zakończeniu robót w terenie oraz przekazanie jej Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą; t) wykonanie prób wynikających z warunków technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji techniczno - ruchowej maszyn, urządzeń wbudowanego wyposażenia oraz uzyskanie pozytywnych wyników badań przez niezależną, uprawnioną jednostkę na każde żądanie Zamawiającego; u) zapewnienie wykonania montażu wszelkich maszyn i urządzeń przez serwis producenta lub serwis autoryzowany przez producenta; v) utrzymanie w czasie realizacji robót placu budowy i terenów sąsiadujących, z dążeniem do minimalizacji przeszkód komunikacyjnych, bieżące usuwanie zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. Wykonawca musi posiadać dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów przez składowiska i dokonanie stosownych opłat; w) wykonywanie w ramach Przedmiotu Umowy, jeżeli będą konieczne, zaleceń pokontrolnych instytucji państwowych takich organów jak: Państwowa Inspekcja Pracy, Państwowa Inspekcja Sanitarna, Państwowa Straż Pożarna i innych; x) zapewnienie dostępu do zaplecza sanitarnego, w tym rozprowadzenie po placu budowy i konserwacja instalacji sanitarnych oraz dostępu do instalacji elektrycznych stosownie do potrzeb swoich i Podwykonawców; y) dokonanie rozliczenia z dostawcami mediów kosztów powyższych usług we własnym zakresie; z) wykonanie dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej na bazie projektu budowlanego i wykonawczego, przeprowadzeniu badań koniecznych do oceny jakości robót oraz innych dokumentów przewidzianych przepisami ustawy Prawo Budowlane i innych przepisów szczegółowych. 4) Cena zamówienia powinna także zawierać: a) tablice z nazwami obiektów, b) oznaczenie urządzeń, armatury i rurociągów, c) oznaczenia, instrukcje i znaki zawieszone przy stanowiskach pracy (zasady postępowania przy udzielaniu pierwszej pomocy, instrukcja BHP instrukcje stanowiskowe, karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, wykonywanie prac w zbiornikach niebezpiecznych, wykaz rodzajów prac, które powinny być wykonane przez co najmniej dwie osoby i inne w uzgodnieniu z odpowiednimi służbami. III.5. Ponadto Zamawiający określa szczegółowe wymagania zasad realizacji projektu: 1) Do wykonania Przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, odpowiadających wymaganiom wynikającym z przepisów prawa, zgodnych z przepisami o badaniach i certyfikacji, dopuszczonych do stosowania na podstawie przepisów w sprawie aprobat i kryteriów technicznych oraz jednostkowego stosowania wyrobów budowlanych oraz na podstawie przepisów dotyczących systemów oceny zgodności, wzoru deklaracji zgodności oraz sposobu znakowania wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, a także zgodnych z normami przedmiotowymi; 2) Wykonawca zobowiązany jest w każdym czasie poddać się kontroli Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, jakości stosowanych przez Wykonawcę materiałów/urządzeń, a także jakości wykonywanych robót. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić zalecenia i uwagi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz udostępnić wymagane przez niego dokumenty potwierdzające jakość stosowanych materiałów/urządzeń. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego wskaże Wykonawcy, które materiały/urządzenia będą wymagały każdorazowo jego zatwierdzenia przed zastosowaniem. Użycie materiałów/urządzeń bez wymaganej akceptacji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, o której mowa w zdaniu poprzednim, upoważnia Zamawiającego do żądania ich usunięcia lub do naliczenia kary umownej. Materiały/urządzenia niespełniające warunków nie będą dopuszczone do wbudowania w trakcie trwania robót. Zamawiający ma prawo żądania od Wykonawcy dostarczenia dokumentu WZ potwierdzającego zakup materiałów i urządzeń, które wymagają akceptacji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego; 3) Wnioski materiałowe na przewidziane do wbudowania materiały i urządzenia muszą być uzgodnione z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Wykonawca zapewni typizację przewidzianych do wbudowania materiałów i zastosowanych urządzeń. Dla każdego materiału, urządzenia i maszyny Wykonawca złoży wniosek materiałowy, nie później niż na 7 dni przed dostarczeniem materiału, urządzenia i maszyny na budowę. Wniosek materiałowy musi być zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego. Zaakceptowanie materiału, urządzenia czy maszyny dokonuje się poprzez złożenie wniosku w wersji papierowej przez Wykonawcę. Wzór karty wniosku i wymaganych dokumentów zostaną uzgodnione przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego na pierwszym spotkaniu po podpisaniu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8


Dodatkowe kody CPV: 45233142-6, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 654525.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowy i Ekspolatacji Urządzeń Wodociągowo-Kanalizacyjnych Sp. z o.o
Email wykonawcy: inwestycje.pytel@interia.pl
Adres pocztowy: Garwolin
Kod pocztowy: 08-400
Miejscowość: Miętne ul. Garwolińska 3
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 793350.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 793350.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 0
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.