eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › "Zakup wyposażenia do powierzchni przeznaczonych na nową ofertę kulturalną w Centrum Kultury "Scena to dziwna" ul. Roosevelta 42 w Gnieźnie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-27

Ogłoszenie nr 500177979-N-2018 z dnia 27-07-2018 r.

Centrum Kultury "Scena to dziwna": "Zakup wyposażenia do powierzchni przeznaczonych na nową ofertę kulturalną w Centrum Kultury "Scena to dziwna" ul. Roosevelta 42 w Gnieźnie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576404-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kultury "Scena to dziwna", Krajowy numer identyfikacyjny 30116188800000, ul. ul. Roosevelta 42, 62200 Gniezno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 424 07 72, e-mail ckestede@powiat-gniezno.pl, faks 61 424 07 72.
Adres strony internetowej (url): www.scenatodziwna.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup wyposażenia do powierzchni przeznaczonych na nową ofertę kulturalną w Centrum Kultury "Scena to dziwna" ul. Roosevelta 42 w Gnieźnie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CK.272.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wszystkich przedmiotów wymienionych w załączniku do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zakupić lub wykonać, dostarczyć a także rozładować, wnieść, zamontować jak i rozmieścić wyposażenie przy uwzględnieniu zaleceń Zamawiającego. Dostawy będą następować do pomieszczeń w budynku Centrum Kultury "Scena to dziwna" 62-200 Gniezno, ul. Roosevelta 42. Zamawiający informuje, iż obecnie odbywają się prace remontowo-budowalne w budynku Centrum Kultury w Gnieźnie. Centrum Kultury "Scena to dziwna" realizuje projekt pt. "Zwiększenie atrakcyjności instytucji kultury powiatu gnieźnieńskiego Centrum Kultury "Scena to dziwna" przy ul. Roosevelta 42 w Gnieźnie" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014 - 2020 dla działania 4.4. "Zachowanie, ochrona, programowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego" Poddziałanie 4.4.1. "Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu.". Celem projektu jest zwiększenie atrakcyjności instytucji kultury powiatu gnieźnieńskiego Centrum Kultury "Scena to dziwna" znajdującego się przy ul. Roosevelta 42 w Gnieźnie na terenie działki 32/2 w Gnieźnie. Projekt przyczyni się do poprawy stanu i funkcjonalności infrastruktury Centrum Kultury "Scena to dziwna", które odgrywa znaczącą rolę w rozwoju kultury na terenie miasta Gniezna oraz powiatu gnieźnieńskiego, a tym samym będzie służył zachowaniu wartości historycznych oraz dziedzictwa kulturowego. Projekt przyczyni się również do rozwoju i poprawy jakości oferty kulturalnej Centrum Kultury "Scena to dziwna" oraz do zwiększenia dostępności do kultury w powiecie gnieźnieńskim, w tym dla osób niepełnosprawnych i osób wykluczonych społecznie, a ponadto umożliwi wprowadzenie nowego programu kulturalnego dla wszystkich grup społecznych oraz wiekowych, w tym zaproponowanie nowych form uczestnictwa w kulturze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określa załączony do SIWZ dokument w postaci Wykazu wyposażenia - załącznik nr 9 do SIWZ Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii. Dostarczane wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi posiadać aktualne atesty wytrzymałościowe, atesty higieniczne, protokoły oceny ergonomicznej lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu, wystawione przez niezależne podmioty, określające wymagania wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa. Zamówienie obejmuje transport (na koszt i ryzyko) Wykonawcy. Wykonawca dostarczony towar ustawi i zamontuje w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy dostarczone wyposażenie lub jego elementy będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu lub montażu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru. Wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu prac montażowych jest zobowiązany do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu z winy Wykonawcy będą usuwane przez niego na jego koszt. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w wykazie wyposażenia. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów przez Zamawiającego mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością Zamawiający zażąda dodatkowych wyjaśnień do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczonego wyposażenia, i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39111100-4, 39112000-0, 39113000-7, 39113100-8, 39120000-9, 39121000-6, 39121100-7, 39121200-8, 39130000-2, 39131000-9, 39131100-0, 39131100-0, 39132100-7, 39136000-4, 39150000-8, 39151000-5, 39152000-7, 39151300-8, 39154000-6, 39154100-7, 39156000-0, 39161000-8, 39162000-5, 39162100-6, 30195912-8, 39224340-3, 39141000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 134000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BRYŁA PLUS Jacek Kociura
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poznańska 33A/5
Kod pocztowy: 60-850
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 153750
Oferta z najniższą ceną/kosztem 153750
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 287909.79
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.