eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnocin › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadaniaUtworzenie Klubu Senior+ w miejscowości Soboszów, Gmina Czarnocin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-23

Ogłoszenie nr 500172592-N-2018 z dnia 23-07-2018 r.

Gmina Czarnocin: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Utworzenie Klubu Senior+ w miejscowości Soboszów, Gmina Czarnocin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572277-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Czarnocin, Krajowy numer identyfikacyjny 29101003300000, ul. Czarnocin 100, 28506 Czarnocin, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 512 028, e-mail ug@czarnocin.com.pl, faks 413 512 029.
Adres strony internetowej (url): www.czarnocin.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Utworzenie Klubu Senior+ w miejscowości Soboszów, Gmina Czarnocin

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BG.271.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 45262520-2 Roboty murowe 45262400-5 Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45410000-4 Tynkowanie 45262300-4 Betonowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45321000-3 Izolacja cieplna 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na: 1)Przebudowie budynku produkcyjno-usługowo-gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Klub Seniora, na działce nr ewid. 246 w miejscowości Soboszów: - wydzielenie sanitariatów, - powiększenie otworu drzwiowego przy wejściu głównym, - zamurowanie istniejących i wykucie nowych drzwi do szatni, - zamurowanie istniejących drzwi zewnętrznych do szatni, - podmurowanie parapetów w pomieszczeniu szatni do wysokości 185 cm, - likwidacja pieca kaflowego, - powiększenie otworu drzwiowego do pomieszczenia kuchni, - przedłużenie istniejącego okapu poprzez nadbicie istniejącej krokwi, - wymiana istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej oraz ocieplenie budynku styropianem gr. 12 cm, - wykonanie docieplenia istniejącego stropu oraz ściany kolankowej, - wymiana istniejących warstw posadzkowych, - wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę, - wykonanie wentylacji, - wykonanie wewnętrznych instalacji wod. kan., elektrycznej, - wykonanie wzmocnienia ścian zewnętrznych poprzez wkucie belek stalowych w miejscu pęknięć, - wykonanie odcinkowego wzmocnienia ław fundamentowych poprzez podbicie- zgodnie z częścią konstrukcyjną; 2) Wykonaniu zbiornika na nieczystości ciekłe wraz z przyłączem kanalizacji. 3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w ust. 1 i ust. 2 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ- Projekt budowlany: Przebudowa budynku produkcyjno- usługowo- gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na "Klub Seniora" w zabudowie usługowej, Załącznik Nr 2 do SIWZ- Projekt budowlany zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. 8,0 m3, Załącznik Nr 3 do SIWZ- Projekt techniczny przyłącza kanalizacji, Załącznik Nr 4 do SIWZ- Projekt wykonawczy Załącznik Nr 5 do SIWZ- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Załącznik Nr 6 do SIWZ- Przedmiar robót 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przedmiocie zamówienia opisanym w ust. 1, 2 i 3 niniejszego rozdziału, jednak w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszelkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako informację uściślającą i przykładową. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do jakości i docelowego przeznaczenia oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. 5. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy i warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 6. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca. 7. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w całości z materiałów Wykonawcy. 8. Przy wycenie robót w celu określenia ceny ryczałtowej brutto oferty Wykonawca sprawdzi dokumenty przetargowe, w tym Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Dokumentację Projektową. 9. Prace objęte Przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy i maksimum 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez wad. 11. Cenę oferty ryczałtową traktować należy jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 12. Przedmiot zamówienia musi być wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa lub certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności, właściwości użytkowych z PN lub aprobatę techniczną. 13. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 14. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 16. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców: 1) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik Nr 12 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców; 2) W przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał- o ile są już znane- nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowane. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Pzp; 3) Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy zastosowanie mają przepisy art. 143 a do 143 d ustawy Pzp; 4) Zgłoszenie podwykonawcy na którego zasoby Wykonawca się powołuje zobowiązuje Wykonawcę aby wraz z ofertą złożył oświadczenia i na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Wymagane dokumenty i zasady ich składania szczegółowo zostały opisane w Rozdziałach 4 i 5 niniejszej SIWZ; 5) Jeżeli późniejsza zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu niemniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 17. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowy o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców- Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zostały określone w § 4 ust. 19-22 Umowy stanowiącej załącznik Nr 13 do SIWZ. 18. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w Istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego w Rozdziale 16 niniejszej specyfikacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262300-4


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45262520-2, 45262400-5, 45410000-4, 45442100-8, 45421000-4, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 200016.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Zdzisław Gaweł
Email wykonawcy: zrbgawel@poczta.fm
Adres pocztowy: ul. Kopernika 11
Kod pocztowy: 28-100
Miejscowość: Busko-Zdrój
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 280000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 280000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 280000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.