eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narol › ZAKUP , DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA BIUROWEGO I SOCJALNEGO DO POMIESZCZEŃ 2 BUDYNKÓW KANCELARII LEŚNICZEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-17

Ogłoszenie nr 500167915-N-2018 z dnia 17-07-2018 r.

Nadleśnictwo Narol: ZAKUP , DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA BIUROWEGO I SOCJALNEGO DO POMIESZCZEŃ 2 BUDYNKÓW KANCELARII LEŚNICZEGO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568215-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500128883-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Narol, Krajowy numer identyfikacyjny 65001672700000, ul. ul. Bohaterów Września 1939 roku 38, 37610 Narol, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 317 020, e-mail narol@krosno.lasy.gov.pl, faks 166 317 020.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP , DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA BIUROWEGO I SOCJALNEGO DO POMIESZCZEŃ 2 BUDYNKÓW KANCELARII LEŚNICZEGO

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup , dostawa i montaż wyposażenia biurowego i socjalnego do pomieszczeń 2 budynków kancelarii Leśniczego, w miejscowościach Łozy (obręb ewidencyjny Płazów) i Ruda Różaniecka (obręb ewidencyjny Ruda Różaniecka). Są to dwa identyczne budynki, w każdym z nich znajdują się 2 kancelarie Leśniczego. Do każdego budynku wymagana jest dostawa i montaż takiej samej ilości wyposażenia. Łączna ilość wyposażenia jest następująca : BIURKO-8 szt.,KONTENEREK ZAMYKANY - 10 szt.,FOTEL PRACOWNICZY - 4szt.,KRZESŁO DOSTAWNE -12szt.,KOMODA - 4szt.,DOSTAWKA PÓŁOKRĄGŁA DO BIURKA -4szt., SZAFA AKTOWA-12szt.,SZAFA UBRANIOWA - 4szt.,ANEKS KUCHENNY + ZABUDOWA WODOMIERZA - 2szt.,LODÓWKA PODBLATOWA 2 szt.,PŁYTA INDUKCYJNA 2 PALNIKOWA -2szt.,STÓŁ DO ANEKSU SOCJALNEGO-2szt.,KRZESŁO DO ANEKSU SOCJALNEGO-8szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34684.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Salon Krzeseł i Mebli Biurowych P.P.H.U. "EURO-STYL'' s.c.
Email wykonawcy: biuro@euro-styl.com.pl
Adres pocztowy: Al. Batalionów Chłopskich 2A
Kod pocztowy: 35-103
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40572.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40572.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 202152.96
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.