To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-13
Ogłoszenie nr 500165203-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.
"Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o.: Sukcesywna dostawa materiałów chodnikowych dla Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575729-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500146878-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 220793020,
ul. Pod Otomino
44,
83-330
Żukowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48 (58) 586 75 86, e-mail
k.redzimska@skzukowo.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.skzukowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka komunalna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów chodnikowych dla Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/10/D/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: 1) Betonowa kostka brukowa - HOLLAND 6 cm szara (1500 m2) i kolor (1500 m2) 2) Betonowa kostka brukowa - HOLLAND lub BEHATON 8 cm szara (12000m2) i kolor (6000 m2) 3) Krawężnik betonowy drogowy 15/30/100 cm (6000 sztuk) 4) Obrzeże chodnikowe betonowe 8/25/100 cm (6000 sztuk) 5) Opornik drogowy betonowy 12/25/100 cm (4000 sztuk) 6) Korytko drogowe betonowe 15/60/33 cm (1500 sztuk) 7) Płyta betonowa ażurowa "MEBA" 60/40/10 cm (5000 sztuk) 8) Betonowa kostka brukowa - Beganit lub Moderna szlachetna 6 cm (2000 m2) 9) Krawężnik Kamienny Granitowy15/30/100 (100 sztuk) 10) Bruk klinkierowy 20/10/min 5,2 cm (500 m2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ. 2. Ilość przedmiotu zamówienia została podana szacunkowo na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w ilościach wskazanych powyżej, a wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. 3. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości przedmiotu zamówienia dostarczonego w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez wykonawcę. 4. Wszystkie dostarczane przez wykonawcę materiały chodnikowe muszą odpowiadać odpowiednim normom, a także posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie drogowym. 5. Dostawa materiałów chodnikowych oprócz sprzedaży obejmuje również: załadunek, transport i rozładunek w miejscach wskazanych przez zamawiającego na terenie gminy Żukowo. Materiały należy dostarczać na paletach. Odbiór palet w miarę ich uwalniania odbywać się będzie na koszt wykonawcy w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego. 6. Obowiązek ubezpieczenia przedmiotu dostawy na czas transportu i rozładunku spoczywa na wykonawcy. 7. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb zamawiającego, na podstawie telefonicznego zamówienia, potwierdzonego pocztą elektroniczną, w ilości nie mniejszej niż 10 palet jednym kursem. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w max czasie 10 dni roboczych zamawiającego. Przez dni robocze zamawiającego należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. 9. W każdym zamówieniu zamawiający określi miejsce oraz wielkość dostawy. 10. Każdorazowa ilość dostarczonego materiałów chodnikowych winna być udokumentowana dokumentem WZ oraz atestem (deklaracją zgodności) potwierdzającym jakość dostarczanego materiału drogowego z odpowiednią normą. 11. W przypadku dostarczenia materiału w ilości lub jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia opisanemu w SIWZ, zamawiający może odmówić odbioru dostawy, a wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia materiału zgodnego z zamówieniem w ciągu 5 dni roboczych zamawiającego. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli ilości i jakości dostarczanych materiałów w całym okresie realizacji umowy. Na żądanie zamawiającego, wykonawca winien w każdym czasie przedstawić deklarację zgodności dostarczonego materiału. 13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do jakości dostarczonego materiału, zamawiający może przy udziale wykonawcy pobrać próbkę i przekazać ją do przebadania w specjalistycznym laboratorium. W przypadku negatywnych wyników badań, wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą partię materiałów i pokryje koszty zleconych badań. 14. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił - minimum 12 miesięcy gwarancji na dostarczone materiały. 15. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
914000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH Stanisław Repiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1160550
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŻUKOWO
więcej: przetargi ŻUKOWO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.