eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalnica › Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Załuskie Koronne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-13

Ogłoszenie nr 500165135-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.

Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury im. Anny Dernowskiej w Kalnicy: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Załuskie Koronne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568853-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury im. Anny Dernowskiej w Kalnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 5024919500000, ul. , 17120 Kalnica, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0-85 7377623, e-mail gouk.kalnica0@op.pl, faks 0-85 7377623.
Adres strony internetowej (url): www.gouk.bransk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Załuskie Koronne

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Załuskie Koronne na działce o nr ewidencyjnym 78 gmina Brańsk, powiat bielski, województwo podlaskie. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:roboty ogólno-budowlanych,instalacje sanitarnych, instalacje elektrycznych, utwardzenie działki,ogrodzenie, montaż zestawu 2 szt. kolektorów słonecznych płaskich z pompą ciepła na powietrze obiegowe do pracy z obiegiem wewnętrznym powietrza, pojemność podgrzewacza 300l +/- 10 l z automatyką, osprzętem. Kolektor słoneczny o powierzchni całkowitej max 2,58 m2, powierzchni absorbera min. 2,34 m2, sprawności optycznej w odniesieniu do powierzchni absorbera min. 80 %, obudowa wykonana z aluminium, materiał absorbera aluminium z powłoką Miro- Therm. Parametry kolektora słonecznego muszą mieć swoje potwierdzenie zgodności z normą PN-EN 12975-1:2007, PN-EN 12975-2:2007 lub innego równoważnego dokumentu potwierdzającego równoważność jakościową oferowanych kolektorów słonecznych. Podgrzewacz pojemnościowy c.w.u. z wbudowaną pompą ciepła ze stali nierdzewnej, z emaliowaną powłoką oraz anodą ochronną, wyposażony w grzałkę elektryczną o mocy 1,5 kW, zakres stosowania - temperatura powietrza min. - 6/ +35 °C. W zestawie kolektorów słonecznych należy przewidzieć zastosowanie sterowników solarnych zabezpieczających kolektor słoneczny i całą instalację przed zamarznięciem i nadmiernym przegrzewem. Ponadto w instalacji należy przewidzieć wykorzystanie dodatkowych zestawów bezpieczeństwa, znajdujących się przy pompie i naczyniu wzbiorczym, zabezpieczających układ solarny przed zbyt dużym ciśnieniem spowodowanym wzrostem temperatury i brakiem odbioru wody przez użytkownika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlanego oraz przedmiaru robót stanowiąca odpowiednio załącznik Nr 6 do SIWZ. Zamawiający informuję, że zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania prac ujętych w przedmiarze robót poz. 68, 85, 107, 108. Przedmiot zamówienia nie obejmuje również wykonania fundamentów budynku, które zostały wykonane przez Zamawiającego. 2. Równoważność rozwiązań 1)Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym w dokumentacji projektowej. 2) Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji projektowej przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi to Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. 3) W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, jest on obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, by parametry i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego.4) Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób), urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, wymagane prawem certyfikaty, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne do oferty załączy dane techniczne pokazujące, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem producenta, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji co do celu jego przeznaczenia. 3. Zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: 1) Sposób zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia i okres wymaganego zatrudnienia.Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - fizyczne wykonywanie prac budowlanych na terenie placu budowy. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni od podpisania protokołu przekazania placu budowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności wskazane w pkt 4 ppkt 2 wraz z oświadczeniem, że Wykonawca uzyskał zgodę osób wskazanych w wykazie na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Wykaz ma obejmować imię i nazwisko pracownika wraz z informacją o czasie trwania umowy oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców. W przypadku zmiany zatrudnionych w trakcie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek przedstawić aktualny wykaz w terminie 5 dni od dnia dokonania zmiany osób. Wykonawca jest zobowiązany na każde wezwanie Zamawiającego udowodnić zatrudnienie na umowę o pracę wskazanych w wykazie osób w terminie 5 dni od dnia wezwania, w szczególności przedstawiając oświadczenie tych osób, że pozostają w zatrudnieniu bądź kopie aktualnych umów o pracę potwierdzających, że czynności, o których mowa pkt 4 ppkt 2 są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z przedłożonym wykazem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 4) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych Wykonawcy, o których mowa w pkt 4 Zamawiający określił we wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 09331100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 253893.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKTRO Maciej Kuczyński
Email wykonawcy: elektro_patoki@wp.pl
Adres pocztowy: Patoki 13
Kod pocztowy: 17-120
Miejscowość: Brańsk
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 332100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 332100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 369000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.