To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-13
Ogłoszenie nr 500165135-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.
Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury im. Anny Dernowskiej w Kalnicy: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Załuskie Koronne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568853-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury im. Anny Dernowskiej w Kalnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 5024919500000,
ul.
,
17120
Kalnica, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
0-85 7377623, e-mail
gouk.kalnica0@op.pl, faks
0-85 7377623.
Adres strony internetowej (url): www.gouk.bransk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Załuskie Koronne
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Załuskie Koronne na działce o nr ewidencyjnym 78 gmina Brańsk, powiat bielski, województwo podlaskie. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:roboty ogólno-budowlanych,instalacje sanitarnych, instalacje elektrycznych, utwardzenie działki,ogrodzenie, montaż zestawu 2 szt. kolektorów słonecznych płaskich z pompą ciepła na powietrze obiegowe do pracy z obiegiem wewnętrznym powietrza, pojemność podgrzewacza 300l +/- 10 l z automatyką, osprzętem. Kolektor słoneczny o powierzchni całkowitej max 2,58 m2, powierzchni absorbera min. 2,34 m2, sprawności optycznej w odniesieniu do powierzchni absorbera min. 80 %, obudowa wykonana z aluminium, materiał absorbera aluminium z powłoką Miro- Therm. Parametry kolektora słonecznego muszą mieć swoje potwierdzenie zgodności z normą PN-EN 12975-1:2007, PN-EN 12975-2:2007 lub innego równoważnego dokumentu potwierdzającego równoważność jakościową oferowanych kolektorów słonecznych. Podgrzewacz pojemnościowy c.w.u. z wbudowaną pompą ciepła ze stali nierdzewnej, z emaliowaną powłoką oraz anodą ochronną, wyposażony w grzałkę elektryczną o mocy 1,5 kW, zakres stosowania - temperatura powietrza min. - 6/ +35 °C. W zestawie kolektorów słonecznych należy przewidzieć zastosowanie sterowników solarnych zabezpieczających kolektor słoneczny i całą instalację przed zamarznięciem i nadmiernym przegrzewem. Ponadto w instalacji należy przewidzieć wykorzystanie dodatkowych zestawów bezpieczeństwa, znajdujących się przy pompie i naczyniu wzbiorczym, zabezpieczających układ solarny przed zbyt dużym ciśnieniem spowodowanym wzrostem temperatury i brakiem odbioru wody przez użytkownika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlanego oraz przedmiaru robót stanowiąca odpowiednio załącznik Nr 6 do SIWZ. Zamawiający informuję, że zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania prac ujętych w przedmiarze robót poz. 68, 85, 107, 108. Przedmiot zamówienia nie obejmuje również wykonania fundamentów budynku, które zostały wykonane przez Zamawiającego. 2. Równoważność rozwiązań 1)Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym w dokumentacji projektowej. 2) Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji projektowej przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi to Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. 3) W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, jest on obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, by parametry i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego.4) Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób), urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, wymagane prawem certyfikaty, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne do oferty załączy dane techniczne pokazujące, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem producenta, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji co do celu jego przeznaczenia. 3. Zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: 1) Sposób zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia i okres wymaganego zatrudnienia.Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - fizyczne wykonywanie prac budowlanych na terenie placu budowy. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni od podpisania protokołu przekazania placu budowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności wskazane w pkt 4 ppkt 2 wraz z oświadczeniem, że Wykonawca uzyskał zgodę osób wskazanych w wykazie na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Wykaz ma obejmować imię i nazwisko pracownika wraz z informacją o czasie trwania umowy oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców. W przypadku zmiany zatrudnionych w trakcie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek przedstawić aktualny wykaz w terminie 5 dni od dnia dokonania zmiany osób. Wykonawca jest zobowiązany na każde wezwanie Zamawiającego udowodnić zatrudnienie na umowę o pracę wskazanych w wykazie osób w terminie 5 dni od dnia wezwania, w szczególności przedstawiając oświadczenie tych osób, że pozostają w zatrudnieniu bądź kopie aktualnych umów o pracę potwierdzających, że czynności, o których mowa pkt 4 ppkt 2 są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z przedłożonym wykazem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 4) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych Wykonawcy, o których mowa w pkt 4 Zamawiający określił we wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 09331100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
253893.74
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELEKTRO Maciej Kuczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
332100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Remont dachu w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących dostosowania instalacji elektrycznych w pomieszczeniach ZS2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.