eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawy materiałów biurowych oraz tonerów i tuszy do drukarek w okresie 2 lat.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-13

Ogłoszenie nr 500164081-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.

Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego: Dostawy materiałów biurowych oraz tonerów i tuszy do drukarek w okresie 2 lat.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573671-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego, Krajowy numer identyfikacyjny 29115054400000, ul. ul. Św. Leonarda 10, 25311 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3612344 w. 29, e-mail scrmits@post.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.scrmits.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy materiałów biurowych oraz tonerów i tuszy do drukarek w okresie 2 lat.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TP/85/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy materiałów biurowych oraz tonerów i tuszy do drukarek w okresie 2 lat." 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na zadanie nr 1 i/lub na zadanie nr 2 oddzielnie, lub na obydwa zadania razem. Zadanie nr 1 "Dostawy materiałów biurowych w ilościach opisanych poniżej (na okres 2 lat) L.p. Asortyment Ilość Jednostka miary 1. A3 80g/500 ark - Papier ksero 4 ryza 2. A4 80g/500 ark - Papier ksero 2800 ryza 3. 210mm x 30m Rolka faksowa Drescher (5 szt) 12 opakowanie (5szt) 4. 110mm x 20m - rolki termiczne (5 szt) 400 opakowanie (5szt) 5. 28mm x 25m (10 szt) rolki termiczne 40 opakowanie (10szt) 6. Dziennik korespondencyjny A4 96 k. twarda oprawa Grand 16 sztuka 7. Koperty płacowa utajniona 210x12x6 (1000sztuk w opak) 36 opakowanie (1000szt) 8. C4 HK Koperta biała / 229 x 324 / karton 250 szt. 10 opakowanie (250szt) 9. C5 HK Koperta biała /162 x 229/ karton 500 szt. 20 Opakowanie (500szt) 10. C5 HK Koperta biała /162 x 229/ okno prawe lub środek karton 500 szt. 20 Opakowanie (500szt) 11. C6 SK Koperta biała /114 x 162/ karton 1000 szt. 10 Opakowanie (1000szt) 12. Koperta przestrzenna RBD C4 HK brąz 230x324x40 60 sztuka 13. Koperta bąbelkowa na płyty CD/DVD 100 sztuka 14. A5 80 kartek kołozeszyt spirala bok TOP-2000 50 sztuka 15. A5 Skorowidz twarda oprawa 6 sztuka 16. A5 32 kartki-zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej 40 sztuka 17. A5 60 kartek-zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej 70 sztuka 18. A5 96 kartek zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej 80 sztuka 19. Okładka na zeszyt A5 40 sztuka 20. A4 96 kartek-zeszyt w kratkę w oprawie sztywnej 50 sztuka 21. A5 96 kartek zeszyt ( brulion ) w kratkę w oprawie sztywnej 8 sztuka 22. Dziurkacz 837 (25 kartek) Eagle 6 sztuka 23. Dziurkacz 103 30k. D.RECT 10 sztuka 24. Rozszywacz 1029 Eagle 14 sztuka 25. Zszywki 24/6 /1000szt/ 1000 Opakowanie (1000szt) 26. Zszywacz Fashion 30 kartek Rapid 4 sztuka 27. Zszywki 24/6 Strong 1M Rapid 10 opakowanie (100szt) 28. Zszywacz 315A 30k. D.RECT 30 sztuka 29. Taśma samoprzylepna 18mm x 20m (kpl 10 szt) 140 kpl. 30. Taśma pakowa 48 mm x 50 m brązowa 140 sztuka 31. Karteczki samoprzylepne kostka mini 50x50mm 30 sztuka 32. Bloczek samoprzylepny 38x51mm (kpl. 3szt) 40 sztuka 33. Bloczek samoprzylepny 51x76mm 20 sztuka 34. Bloczek samoprzylepny 76x76mm 50 sztuka 35. Bloczek samoprzylepny 76x76 neonowy 400 kartek 6 sztuka 36. Karteczki samoprzylepne 75 x 125 mm 100 kart. 6 sztuka 37. Kostka kubikowa kolor nieklejona 85x85x40 6 sztuka 38. Kostka kubikowa biała klejona 85x85x40 20 sztuka 39. Kostka kubikowa kolor klejona 85x85x40 6 sztuka 40. Zakładki samoprzylepne 20x50mm (kpl. 4 szt) 14 kpl 41. Klej w sztyfcie 21g Profice 60 sztuka 42. Nożyczki SG-210 21cm gumowy uchwyt 30 sztuka 43. Teczka na akta osobowe twarda oprawa introligatorska 20 sztuka 44. Terminarz Szefa A5 dzienny 2017 Herlitz 40 sztuka 45. Kalendarz stojący ze spiralą pionowy A5 40 sztuka 46. Korektor Bin Bin w taśmie 5mmx8m 70 sztuka 47. Korektor w piórze 30 sztuka 48. Naboje krótkie 301 Pelikan 10 sztuka 49. Tusz do pieczątek wodny 30ml czarny (butelka z dozownikem) 20 sztuka 50. Tusz do pieczątek wodny 30ml czerwony (butelka z dozownikem) 30 sztuka 51. Tusz do pieczątek wodny 30ml zielony (butelka z dozownikem) 10 sztuka 52. Zakreślacz fluorescencyjny 1-5mm, różne kolory 40 sztuka 53. Marker permanentny okrągła końcówka D.RECT 200 sztuka 54. Marker permanentny ścięta końcówka D.RECT 50 sztuka 55. Marker permanentny dwustronny CD&DVD 50 sztuka 56. Wkład do długopisu uniwersalny krótki 200 sztuka 57. Długopis, wkład niebieski, na wkłady wymienne, elegancki wygląd 200 sztuka 58. Długopis żelowy, linia pisania 0,32mm, końcówka zestali nierdzewnej, dostępny w czterech kolorach 1000 sztuka 59. Wkład do długopisu żelowego, linia pisania 0,32, cztery kolory 1200 sztuka 60. Wkład plastikowy typ Zenit 140 sztuka 61. Wkład metalowy gruby typu Zenith 4 100 sztuka 62. Ołówek drewniany z gumką (kpl. 12 sztuk) 10 sztuka 63. Temperówka metal pojedyncza 20 sztuka 64. Rysiki do ołówka automatycznego 0,5mm 10 sztuka 65. Ołówek automatyczny na rysik 0,5mm 6 sztuka 66. Linijka 20cm aluminiowa 10 sztuka 67. Linijka 30 cm przezroczysta 20 sztuka 68. Gumka do ścierania ołówkowa 40 sztuka 69. Teczka na akta osobowe A4/2R/2cm 50 sztuka 70. Segregator A4/50mm 40 sztuka 71. Segregator A4/75mm, różne kolory 300 sztuka 72. Segregator A4/50 FCK okuty 062 VauPe 10 sztuka 73. Skoroszyt wpinany kartonowy 300 sztuka 74 Skoroszyt oczkowy z otworami do segregatora A4 300 sztuka 75. Deska z klipem i okładką A5 10 sztuka 76. Deska z klipem i okładką A4 (clipboard) PP 1,2mm 50 sztuka 77. Teczka kartonowa laminowana z rączką 6 sztuka 78. Teczka wiązana biała A4 500 sztuka 79. Teczka z gumką kolor A4 300 sztuka 80. Teczka skrzydłowa z gumką A4 20 mm 20 sztuka 81. Przekładka kartonowa do segregatora 1/3 A4 Q-CONNECT 10 kpl. 100 szt 82. Koszulka zamykana na suwak z perforacją 100 sztuka 83. GROSZKOWE Koszulki A4 - folia (opak. 100 szt.) 90 opakowanie (100szt) 84. KRYSTALICZNE Koszulki A4 - folia /100szt./ 6 opakowanie (100szt) 85. Koszulka groszkowa A5/100szt. 16 opakowanie (100szt) 86. Koszulki groszkowe z boczną klapką A4 /10szt/ 6 opakowanie (10szt) 87. Clip biurowy 19mm /12szt/ 2 opakowanie (12szt) 88. Clip biurowy 51mm /12szt/ 2 opakowanie (12szt) 89. Clip biurowy 25mm /12szt/ 2 opakowanie (12szt) 90. Clip biurowy 32mm /12szt/ 2 opakowanie (12szt) 91. Spinacz 28mm /100szt./ 120 opakowanie (100szt) 92. Spinacz 50mm /100szt./ 50 opakowanie (100szt) 93. Woreczki strunowe 7x10 /100szt./ 4 sztuka 94. Woreczki strunowe 10x12 /100szt./ 4 sztuka 95. Woreczki strunowe 10x15 /100szt./ 4 sztuka 96. Woreczki strunowe 10x20 /100szt./ 4 sztuka 97. Woreczki strunowe 12x18 /100szt./ 4 sztuka 98. Woreczki strunowe 15x22 /100szt./ 4 sztuka 99. Woreczki strunowe 15x25 /100szt./ 4 sztuka 100. Woreczki strunowe 23x32 /100szt./ 10 sztuka 101. Kalka ołówkowa A4/50 arkuszy niebieska 4 opakowanie (50szt) 102. Zawieszki do kluczy brelok plastik (50szt) 8 opakowanie (50szt) 103. Tacka biurowa na dokumenty 40 sztuka 104. Przybornik na biurko 10 sztuka 105. Grzbiet do bindowania, różne rozmiary (25szt) 20 opakowanie (25szt) 106. Okładki do bindowania przezroczyste A4 4 opakowanie (100szt) 107. A4 216*303mm 2x80mic 100szt. folia do laminowania 4 opakowanie (100szt) 108. kalkulator 6 sztuka Zadanie nr 2 - "Dostawy tonerów i tuszy do drukarek" w ilościach opisanych poniżej (na okres 2 lat) L.p. Asortyment Ilość Jednostka miary 1. Sharp AR-016T toner do 5015/5105/5120/5316 4 sztuka 2. Sharp AR208T toner do AR-203E/AR-M200/201/AR5420 6 sztuka 3. Sharp AR 168 T toner do122/153/5012/5415/ ARM-155 6 sztuka 4. Taśma barwiąca KBPO320 OKI do ML-182/320/3320/3390 BP zamiennik 8 sztuka 5. Printe Toner Canon Typ T do L380, L400 10 sztuka 6. Toner do HP LJ 1320/1160 (Q5949A) PRINTE pro TH49ANC 50 sztuka 7. Toner do HP LJ 1320/1160 (Q5949A) PRINTE pro TH49ANC (orginał) 10 sztuka 8. PRINTE TH53ANCToner do HP LJ 2015 (Q7553A) pro, chip 10 sztuka 9. Printe TH36ANC HP CB436A czarny (orginał) 12 sztuka 10. Printe TH36ANC Zamiennik dla tonera HP CB436A czarny 24 sztuka 11. Printe TH05ANC toner do HP P2035 (CE505A) PRO, chip 160 sztuka 12. CG898AE Zestaw HP Value Pack Nr 940xl (combo pack - cmyk) 8 sztuka 13. C4906A Nr 940XL black tusz do drukarki HP 8 sztuka 14. 343 Tusz do HP Office Jet 100 Mobile Printer color orginał 2500 sztuka 15. 337 Tusz do HP Office Jet 100 Mobile Printer black orginał 1100 sztuka 16. TRÓJPAK Toner KX-FAT92E Panasonic (KX-MB 773 ) 16 sztuka 17. Bęben KX-FAD 93E Panasonic (KX-MB 773 ) 12 sztuka 18. KX-FAT411E-T Toner Panasonic do KX-MB 2000/2010/2025/2030/2061 3-pack 12 sztuka 19. ZPD-KXFAD412NP PRISM Bęben zamiennik do Panasonic KX-FAD412A 100% 6K 10 sztuka 20. Black Point BPPA52 film do Panasonic FP 207/218 1 rolka (KX-FA 52) 6 sztuka 21. KX-FA 57 Film 70m Panasonic do FP 343/363, 1 rolka Black Point 6 sztuka Zamawiający wymaga dostaw w/w asortymentu w ilościach i jednostkach miary takich jak w opisie przedmiotu zamówienia i formularzach cenowych. Tusze i tonery oferowane przez Wykonawcę muszą być materiałami nowymi, czyli wykonanymi z elementów nowych, wcześniej nieużywanych, nie mogą być regenerowane ani prefabrykowane (dotyczy oryginałów). Tusz 343 i 337 ma być oryginalny wyprodukowany przez producenta drukarek.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5


Dodatkowe kody CPV: 30190000-7, 30197630-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawy materiałów biurowych w okresie 2 lat

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61112.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Market Leszek Kulina Spółka Jawna
Email wykonawcy: bm@biuro-market.pl
Adres pocztowy: ul. Zagórska 118
Kod pocztowy: 25-346
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75167.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75167.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75167.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawy tonerów i tuszy do drukarek w okresie 2 lat

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 326260.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ecoblack s.c. M. Szewczyk Ł. Baran
Email wykonawcy: zamowienia@ecoblack.pl
Adres pocztowy: ul. Domaniówka 1E
Kod pocztowy: 25-413
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 401299.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 401299.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 519838.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.