eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Wykonanie w obiekcie czynnym zadania, pn." Modernizacja budynku SPPP w P³ocku ul. Zglenickiego 42, 09-411 P³ock

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2018-07-11

Og³oszenie nr 500162149-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzib± w Radomiu: Wykonanie w obiekcie czynnym zadania, pn." Modernizacja budynku SPPP w P³ocku ul. Zglenickiego 42, 09-411 P³ock

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 562204-N-2018

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji z siedzib± w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 670897379, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 483453103, e-mail monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks 483452002.
Adres strony internetowej (url): http:// bip.mazowiecka.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja rz±dowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Wykonanie w obiekcie czynnym zadania, pn." Modernizacja budynku SPPP w P³ocku ul. Zglenickiego 42, 09-411 P³ock

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

34/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Wykonanie w obiekcie czynnym zadania, pn." Modernizacja budynku SPPP w P³ocku ul. Zglenickiego 42, 09-411 P³ock 1. Podstawa opracowania opisu przedmiotu zamówienia - Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. 2013, nr poz. 1129 ), ? Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz. U. z 2015r. poz.1422), ? Rozporz±dzeniu Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012r. poz. 462 z pó¼n.zm. ), ? obowi±zuj±ce normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej zwi±zane z procesem budowlanym oraz procesem projektowania instalacji cieplnych. 2. Zakres robót Zakres robót okre¶lony zosta³ przez: dokumentacjê techniczn±, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi opracowanie zawieraj±ce zbiory wymagañ, które s± niezbêdne do okre¶lenia standardu i jako¶ci wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, w³a¶ciwo¶ci wyrobów budowlanych oraz oceny prawid³owo¶ci wykonania poszczególnych robót Przedmiot zamówienia obejmuje: - modernizacja systemu grzewczego oraz systemu przygotowania c. w .u. - ocieplenie ¶cian zewnêtrznych - ocieplenie pod³ogi na gruncie, - ocieplenie dachu, - wymiana drzwi i okien - modernizacj± instalacji elektrycznej w tym monta¿ energooszczêdnego o¶wietlenia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w dokumentacji technicznej STWOR, przedmiarach, które maja jedynie charakter pomocniczy oraz w SIWZ. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± Za³±czniki do SIWZ od nr 1 do nr 33. 1.Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot umowy,. zgodnie z dokumentacj± techniczn±, harmonogramem realizacji robót, obowi±zuj±cymi przepisami i normami prawnymi maj±cymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu nale¿ytej staranno¶ci oraz wed³ug najlepszej i profesjonalnej wiedzy, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych, a tak¿e z wytycznymi i zaleceniami Zamawiaj±cego, uzgodnionymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 2. Przy wykonywaniu robót budowlanych bêd± stosowane wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. 3. Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia ochrony mienia znajduj±cego siê na terenie robót budowlanych, jak równie¿ do jej ubezpieczenia z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej, a tak¿e od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków pracowników Wykonawcy. Umowa ubezpieczenia nie mo¿e zawieraæ postanowieñ ograniczaj±cych odpowiedzialno¶æ ubezpieczyciela w zakresie kwoty do jakiej ubezpieczyciel nie ponosi odpowiedzialno¶ci. 4. Z chwil± przekazania Wykonawcy terenu robót budowlanych, na Wykonawcê przechodzi pe³na odpowiedzialno¶æ za: 1) szkody i nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±cych pracowników i osób trzecich przebywaj±cych w rejonie prowadzenia robót, 2) szkody wynikaj±ce ze zniszczenia obiektów, materia³ów, sprzêtu i innego mienia ruchomego zwi±zanego z prowadzeniem robót podczas realizacji przedmiotu umowy, 3) szkody osobowe i maj±tkowe wobec osób trzecich, 4) szkody wynik³e z nieterminowego wykonania umowy. 5. Wykonawca zobowi±zuje siê do : 1) wykonania i utrzymania na koszt w³asny zaplecza budowy, w tym pomieszczenia magazynowe, biurowe, sk³adowiska itp. 2) ponoszenia kosztów zu¿ytych mediów do celów robót budowlanych (m.in.: woda, ¶cieki, energia elektryczna, koszty ogrzewania) na podstawie zamontowanego licznika lub w formie rycza³tu, 3) ponoszenia kosztów za zu¿yt± do celów robót budowlanych wodê i energie elektryczn± na podstawie zamontowanego licznika lub w formie rycza³tu, 4) ponoszenia kosztów utrzymania oraz konserwacji wszelkich urz±dzeñ i obiektów tymczasowych na placu robót budowlanych, 5) ponoszenia kosztów zwi±zanych z próbami, badaniami przewidzianymi Prawem Budowlanym, niezbêdnymi do prawid³owego prowadzenia budowy i przekazania obiektów i terenu w u¿ytkowanie, 6) utrzymywania terenu robót budowlanych w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania i sk³adowania wszelkich urz±dzeñ pomocniczych i zbêdnych materia³ów, odpadów oraz niepotrzebnych urz±dzeñ prowizorycznych na koszt w³asny, 7) do wykonania na swój koszt oznakowania na czas robót budowlanych oraz do bie¿±cego utrzymania tego oznakowania i jego likwidacji po zakoñczeniu robót, 8) utrzymania bezpieczeñstwa, porz±dku, p.po¿. i BHP na terenie robót budowlanych, 9) skierowania pracowników do realizacji zamówienia odpowiednio przeszkolonych, 10) zapewnienia dozoru placu robót budowlanych, 11) uczestniczenie na ¿±danie Zamawiaj±cego w naradach i innych czynno¶ciach w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz w okresie gwarancji i rêkojmi. 6. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego /inspektora nadzoru/ Wykonawca obowi±zany jest dostarczyæ: 1) certyfikaty na znak bezpieczeñstwa, 2) certyfikaty zgodno¶ci lub deklaracje zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi normami, 3) inne wymagane Prawem Budowlanym protoko³y, próby badañ itp 7. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot umowy z materia³ów w³asnych zgodnie z ofert±. 8. Wykonawca zapewni potrzebne oprzyrz±dowanie, potencja³ ludzi oraz materia³y do zbadania na ¿±danie Zamawiaj±cego, jako¶ci robót wykonywanych z materia³ów Wykonawcy na terenie budowy, a tak¿e do sprawdzenia ciê¿aru, jako¶ci i ilo¶ci zu¿ytych materia³ów. 9. Wykonawca zobowi±zuje siê do umo¿liwienia wstêpu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których nale¿y wykonanie zadañ okre¶lonych ustaw± - Prawo Budowlane oraz udostêpni im informacje wymagane t± ustaw±. 10. W przypadku udostêpnienia przez Zamawiaj±cego poboru wody oraz energii elektrycznej Wykonawcy dla celów robót budowlanych, nale¿no¶æ za zu¿yt± wodê i energiê elektryczn± Zamawiaj±cy mo¿e potr±ciæ z faktury wystawionej przez Wykonawcê za wykonanie przedmiotu umowy albo z zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy znajduj±cego siê w dyspozycji Zamawiaj±cego, a Wykonawca wyra¿a na to zgodê. 11. Wykonawca powiadamiania inspektora nadzoru o gotowo¶ci do odbioru robót zanikaj±cych i ulegaj±cych zakryciu. Zamawiaj±cy przyst±pi do odbioru tych robót w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania zawiadomienia. W razie nie dope³nienia tego warunku Wykonawca obowi±zany jest na w³asny koszt wykonaæ odkrywki niezbêdne do zbadania wykonanych robót, a nastêpnie przywróciæ je do stanu poprzedniego. 12. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich czê¶ci, b±d¼ urz±dzeñ, Wykonawca zobowi±zany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na koszt w³asny. 3. Warunki gwarancji i rêkojmi: Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy (Za³±cznik nr 40 do SIWZ) Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela zamawiaj±cemu minimum 3 lata gwarancji licz±c od daty bezusterkowego odbioru koñcowego przedmiotu umowy oraz zobowi±zuje siê do usuwania wad powsta³ych w okresie gwarancji na w³asny koszt, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 7 dni kalendarzowych licz±c od daty zg³oszenia przez Zamawiaj±cego. Bieg gwarancji rozpoczyna siê w dniu nastêpnym, po odbiorze koñcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materia³owe oraz wady w roboci¼nie. 4. Sposób wyceny oferty: Podstawê do okre¶lenia ca³kowitej ceny stanowi zakres robót okre¶lony w dokumentacji technicznej (przedmiary maj± jedynie charakter pomocniczy), STWOR oraz w SIWZ, realizowanych zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego Dz.U. 2012 poz. 462 , ustaw± Prawo budowlane i innymi przepisami. Wykonawca powinien przewidzieæ wszystkie okoliczno¶ci, które mog± wp³yn±æ na cenê oferty - Zamawiaj±cy udostêpni obiekty budowlane w zakresie niezbêdnym dla oglêdzin, pomiarów i inwentaryzacji. Cena okre¶lona w ofercie musi zawieraæ wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± wg SIWZ jak równie¿ pominiête a niezbêdne do wykonania zadania, wraz z wszelkimi kosztami towarzysz±cymi jak ubezpieczenie i inwentaryzacja . Zamawiaj±cy ustanowi³ rycza³towe wynagrodzenie dla Wykonawcy, za wykonane i bezusterkowo odebrane roboty. Zamawiaj±cy przewiduje czê¶ciowe fakturowanie wykonanych i odebranych robót. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu kosztorys ofertowy uproszczony w celach informacyjnych . 3.2. WYMAGANIA DOT. ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCÊ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACÊ OSÓB WYKONUJ¡CYCH WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJ¡CEGO CZYNNO¦CI stosownie do zapisu art. 29 ust. 3a ustawy PZP. 1.) Wykonawca zobowi±zuje siê do zatrudnienia w rozumieniu art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z pó¼n. zm.) lub analogicznych przepisów pañstw cz³onkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia, w pe³nym wymiarze czasu pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych okre¶lonych w dokumentacji technicznej, czyli pracowników wykonuj±cych w tym zakresie prace fizyczne w szczególno¶ci z bran¿: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, w ca³ym okresie realizacji zamówienia na czas zapotrzebowania wykonywania prac przez fachowców w poszczególnych bran¿ach. 2.)W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³nienia przez Wykonawcê obowi±zku, o którym mowa w ppkt. 1.) Zamawiaj±cy w szczególno¶ci uprawniony jest do wezwania Wykonawcy do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie dowodu spe³nienia tego obowi±zku w postaci: a)Pisemnego o¶wiadczenia w tym zakresie zawieraj±cego w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy. b)Potwierdzonych przez Wykonawcê lub podwykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em kopii umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy w/wym. o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umów o pracê powinna zastaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 28 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególno¶ci bez adresów, numerów PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania. c)Dokumentów potwierdzaj±cych op³acanie sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê ( wraz z informacj± o liczbie odprowadzonych sk³adek), które mog± przyj±æ postaæ za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub zanonimizowanych z wyj±tkiem imienia i nazwiska dowodów potwierdzaj±cych zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ. 3.)Nie wywi±zanie siê Wykonawcy z obowi±zku przed³o¿enia Zamawiaj±cemu w wyznaczonym terminie dowodów, o którym mowa w ppkt. 2) bêdzie traktowane jako niespe³nienie obowi±zku zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób, o którym mowa w ppkt. 1). 4.)Obowi±zek zatrudnienia osób, o którym mowa w ppkt.1) zostanie spe³niony równie¿ poprzez zatrudnienie ju¿ wcze¶niej, przed z³o¿eniem przez Wykonawcê oferty na przedmiotowe zamówienie. 5.) Zobowi±zanie Wykonawcy do zatrudnienia osób na zasadach, o których mowa w ppkt.1) dotyczy równie¿ faktycznie zaanga¿owanych w realizacjê przedmiotu zamówienia podwykonawców. W tym przypadku zapisy umów Wykonawcy z podwykonawcami musz± regulowaæ kwestiê zatrudnienia osób analogicznie jak umowa Wykonawcy z Zamawiaj±cym, by bezwzglêdnie umo¿liwiæ Wykonawcy realizacjê obowi±zku przed³o¿enia dowodów, o których mowa w ppkt. 2) z³o¿onych w tym przypadku przez podwykonawcê. Niespe³nienie w tych okoliczno¶ciach wymienionych wymagañ umów o podwykonawstwo poci±gnie za sob± zg³oszenie przez Zamawiaj±cego odpowiednio zastrze¿eñ lub sprzeciwu stosownie do zapisów umowy Wykonawcy z Zamawiaj±cym o realizacjê przedmiotu zamówienia. 6.) Zatrudnienie przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców na zasadach okre¶lonych w niniejszym punkcie osób do wykonywania czynno¶ci wskazanych w ppkt.1), jest równoznaczne ze spe³nieniem przez Wykonawcê obowi±zku zatrudnienia tych osób, okre¶lonego w ppkt.1) jedynie w odniesieniu do zakresu objêtego umow± o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 7.W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania przez Wykonawcê lub podwykonawcê prawa pracy Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 8.) W przypadku nie wywi±zania siê Wykonawcy z obowi±zku okre¶lonego w ppkt. 1) przez okres co najmniej 30 dni Zamawiaj±cy ma prawo wstrzymaæ realizacjê przedmiotu zamówienia do czasu, w którym Wykonawca lub Podwykonawca skieruje do wykonywania zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê. 9.)Obowi±zek zatrudnienia osób, o którym mowa w ppkt. 1) nie dotyczy Wykonawcy i podwykonawcy realizuj±cego samodzielnie czynno¶ci objête przedmiotem zamówienia bez potrzeby pozyskiwania pracowników oraz realizacji w ramach tego przedmiotu zamówienia dostaw. 10.)W przypadku zw³oki Wykonawcy w wywi±zaniu siê z obowi±zku dostarczenia dokumentów, o których mowa w ppkt.2), Wykonawca zobowi±zany jest do zap³aty Zamawiaj±cemu kary umownej w wysoko¶ci 300,00 z³ za ka¿dy dzieñ zw³oki, licz±c od terminu okre¶lonego odpowiednio w ppkt.2). 11.)Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy o realizacjê przedmiotu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca przez okres co najmniej 1 miesi±ca nie bêdzie wype³nia³ obowi±zków wskazanych w ppkt 1) i 2), 12.)Odst±pienie od umowy wymaga formy pisemnej wraz z podaniem uzasadnienia pod rygorem niewa¿no¶ci. 13.)Odst±pienie od umowy mo¿e nast±piæ w terminie 30 dni kalendarzowych od powziêcia przez stronê dokonuj±c± odst±pienia wiadomo¶ci o okoliczno¶ciach uzasadniaj±cych odst±pienie.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262120-8, 45111300-1, 45262310-7, 45262300-4, 45320000-6, 45431000-7, 45261300-7, 45421000-4, 45443000-4, 45331220-4, 45311200-2, 45312311-0, 45317000-2, 45261320-3, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1

NAZWA: Wykonanie w obiekcie czynnym zadania, pn." Modernizacja budynku SPPP w P³ocku ul. Zglenickiego 42, 09-411 P³ock

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 1233870.01
Waluta 286167.87

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DEFERO Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zajêcza 5/11
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowo¶æ: Sieradz
Kraj/woj.: ³ódzkie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 1522800.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 1522800.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 1522800.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 1233870.01
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Defero Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zajêcza 5/11
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowo¶æ: Sieradz
Kraj/woj.: ³ódzkie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 1522800.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 1522800.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 1522800.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.