eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Wykonanie w obiekcie czynnym zadania, pn." Modernizacja budynku SPPP w P³ocku ul. Zglenickiego 42, 09-411 P³ock

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-05-24



Og³oszenie nr 562204-N-2018 z dnia 2018-05-24 r.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzib± w Radomiu: Wykonanie w obiekcie czynnym zadania, pn." Modernizacja budynku SPPP w P³ocku ul. Zglenickiego 42, 09-411 P³ock
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Wspieranie ¶rodowiska - poprawa efektywno¶ci energetycznej Policji POI¦ 01.03.01. -00-0032/16w ramach poddzia³ania 1.3.1.o¶ priorytetowa i zmniejszenie emisyjno¶ci gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014-2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzib± w Radomiu, krajowy numer identyfikacyjny 670897379, ul. 11 Listopada  37/59 , 26-600  Radom, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 483453103, e-mail monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks 483452002.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 26-600 Radom Sekcja Zamówieñ Publicznych


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie w obiekcie czynnym zadania, pn." Modernizacja budynku SPPP w P³ocku ul. Zglenickiego 42, 09-411 P³ock
Numer referencyjny: 34/18
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Wykonanie w obiekcie czynnym zadania, pn." Modernizacja budynku SPPP w P³ocku ul. Zglenickiego 42, 09-411 P³ock 1. Podstawa opracowania opisu przedmiotu zamówienia - Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. 2013, nr poz. 1129 ), ? Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz. U. z 2015r. poz.1422), ? Rozporz±dzeniu Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012r. poz. 462 z pó¼n.zm. ), ? obowi±zuj±ce normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej zwi±zane z procesem budowlanym oraz procesem projektowania instalacji cieplnych. 2. Zakres robót Zakres robót okre¶lony zosta³ przez: dokumentacjê techniczn±, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi opracowanie zawieraj±ce zbiory wymagañ, które s± niezbêdne do okre¶lenia standardu i jako¶ci wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, w³a¶ciwo¶ci wyrobów budowlanych oraz oceny prawid³owo¶ci wykonania poszczególnych robót Przedmiot zamówienia obejmuje: - modernizacja systemu grzewczego oraz systemu przygotowania c. w .u. - ocieplenie ¶cian zewnêtrznych - ocieplenie pod³ogi na gruncie, - ocieplenie dachu, - wymiana drzwi i okien - modernizacj± instalacji elektrycznej w tym monta¿ energooszczêdnego o¶wietlenia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w dokumentacji technicznej STWOR, przedmiarach, które maja jedynie charakter pomocniczy oraz w SIWZ. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± Za³±czniki do SIWZ od nr 1 do nr 33. 1.Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot umowy,. zgodnie z dokumentacj± techniczn±, harmonogramem realizacji robót, obowi±zuj±cymi przepisami i normami prawnymi maj±cymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu nale¿ytej staranno¶ci oraz wed³ug najlepszej i profesjonalnej wiedzy, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych, a tak¿e z wytycznymi i zaleceniami Zamawiaj±cego, uzgodnionymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 2. Przy wykonywaniu robót budowlanych bêd± stosowane wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. 3. Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia ochrony mienia znajduj±cego siê na terenie robót budowlanych, jak równie¿ do jej ubezpieczenia z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej, a tak¿e od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków pracowników Wykonawcy. Umowa ubezpieczenia nie mo¿e zawieraæ postanowieñ ograniczaj±cych odpowiedzialno¶æ ubezpieczyciela w zakresie kwoty do jakiej ubezpieczyciel nie ponosi odpowiedzialno¶ci. 4. Z chwil± przekazania Wykonawcy terenu robót budowlanych, na Wykonawcê przechodzi pe³na odpowiedzialno¶æ za: 1) szkody i nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±cych pracowników i osób trzecich przebywaj±cych w rejonie prowadzenia robót, 2) szkody wynikaj±ce ze zniszczenia obiektów, materia³ów, sprzêtu i innego mienia ruchomego zwi±zanego z prowadzeniem robót podczas realizacji przedmiotu umowy, 3) szkody osobowe i maj±tkowe wobec osób trzecich, 4) szkody wynik³e z nieterminowego wykonania umowy. 5. Wykonawca zobowi±zuje siê do : 1) wykonania i utrzymania na koszt w³asny zaplecza budowy, w tym pomieszczenia magazynowe, biurowe, sk³adowiska itp. 2) ponoszenia kosztów zu¿ytych mediów do celów robót budowlanych (m.in.: woda, ¶cieki, energia elektryczna, koszty ogrzewania) na podstawie zamontowanego licznika lub w formie rycza³tu, 3) ponoszenia kosztów za zu¿yt± do celów robót budowlanych wodê i energie elektryczn± na podstawie zamontowanego licznika lub w formie rycza³tu, 4) ponoszenia kosztów utrzymania oraz konserwacji wszelkich urz±dzeñ i obiektów tymczasowych na placu robót budowlanych, 5) ponoszenia kosztów zwi±zanych z próbami, badaniami przewidzianymi Prawem Budowlanym, niezbêdnymi do prawid³owego prowadzenia budowy i przekazania obiektów i terenu w u¿ytkowanie, 6) utrzymywania terenu robót budowlanych w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania i sk³adowania wszelkich urz±dzeñ pomocniczych i zbêdnych materia³ów, odpadów oraz niepotrzebnych urz±dzeñ prowizorycznych na koszt w³asny, 7) do wykonania na swój koszt oznakowania na czas robót budowlanych oraz do bie¿±cego utrzymania tego oznakowania i jego likwidacji po zakoñczeniu robót, 8) utrzymania bezpieczeñstwa, porz±dku, p.po¿. i BHP na terenie robót budowlanych, 9) skierowania pracowników do realizacji zamówienia odpowiednio przeszkolonych, 10) zapewnienia dozoru placu robót budowlanych, 11) uczestniczenie na ¿±danie Zamawiaj±cego w naradach i innych czynno¶ciach w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz w okresie gwarancji i rêkojmi. 6. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego /inspektora nadzoru/ Wykonawca obowi±zany jest dostarczyæ: 1) certyfikaty na znak bezpieczeñstwa, 2) certyfikaty zgodno¶ci lub deklaracje zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi normami, 3) inne wymagane Prawem Budowlanym protoko³y, próby badañ itp 7. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot umowy z materia³ów w³asnych zgodnie z ofert±. 8. Wykonawca zapewni potrzebne oprzyrz±dowanie, potencja³ ludzi oraz materia³y do zbadania na ¿±danie Zamawiaj±cego, jako¶ci robót wykonywanych z materia³ów Wykonawcy na terenie budowy, a tak¿e do sprawdzenia ciê¿aru, jako¶ci i ilo¶ci zu¿ytych materia³ów. 9. Wykonawca zobowi±zuje siê do umo¿liwienia wstêpu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których nale¿y wykonanie zadañ okre¶lonych ustaw± - Prawo Budowlane oraz udostêpni im informacje wymagane t± ustaw±. 10. W przypadku udostêpnienia przez Zamawiaj±cego poboru wody oraz energii elektrycznej Wykonawcy dla celów robót budowlanych, nale¿no¶æ za zu¿yt± wodê i energiê elektryczn± Zamawiaj±cy mo¿e potr±ciæ z faktury wystawionej przez Wykonawcê za wykonanie przedmiotu umowy albo z zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy znajduj±cego siê w dyspozycji Zamawiaj±cego, a Wykonawca wyra¿a na to zgodê. 11. Wykonawca powiadamiania inspektora nadzoru o gotowo¶ci do odbioru robót zanikaj±cych i ulegaj±cych zakryciu. Zamawiaj±cy przyst±pi do odbioru tych robót w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania zawiadomienia. W razie nie dope³nienia tego warunku Wykonawca obowi±zany jest na w³asny koszt wykonaæ odkrywki niezbêdne do zbadania wykonanych robót, a nastêpnie przywróciæ je do stanu poprzedniego. 12. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich czê¶ci, b±d¼ urz±dzeñ, Wykonawca zobowi±zany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na koszt w³asny. 3. Warunki gwarancji i rêkojmi: Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy (Za³±cznik nr 40 do SIWZ) Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela zamawiaj±cemu minimum 3 lata gwarancji licz±c od daty bezusterkowego odbioru koñcowego przedmiotu umowy oraz zobowi±zuje siê do usuwania wad powsta³ych w okresie gwarancji na w³asny koszt, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 7 dni kalendarzowych licz±c od daty zg³oszenia przez Zamawiaj±cego. Bieg gwarancji rozpoczyna siê w dniu nastêpnym, po odbiorze koñcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materia³owe oraz wady w roboci¼nie. 4. Sposób wyceny oferty: Podstawê do okre¶lenia ca³kowitej ceny stanowi zakres robót okre¶lony w dokumentacji technicznej (przedmiary maj± jedynie charakter pomocniczy), STWOR oraz w SIWZ, realizowanych zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego Dz.U. 2012 poz. 462 , ustaw± Prawo budowlane i innymi przepisami. Wykonawca powinien przewidzieæ wszystkie okoliczno¶ci, które mog± wp³yn±æ na cenê oferty - Zamawiaj±cy udostêpni obiekty budowlane w zakresie niezbêdnym dla oglêdzin, pomiarów i inwentaryzacji. Cena okre¶lona w ofercie musi zawieraæ wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± wg SIWZ jak równie¿ pominiête a niezbêdne do wykonania zadania, wraz z wszelkimi kosztami towarzysz±cymi jak ubezpieczenie i inwentaryzacja . Zamawiaj±cy ustanowi³ rycza³towe wynagrodzenie dla Wykonawcy, za wykonane i bezusterkowo odebrane roboty. Zamawiaj±cy przewiduje czê¶ciowe fakturowanie wykonanych i odebranych robót. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu kosztorys ofertowy uproszczony w celach informacyjnych . 3.2. WYMAGANIA DOT. ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCÊ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACÊ OSÓB WYKONUJ¡CYCH WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJ¡CEGO CZYNNO¦CI stosownie do zapisu art. 29 ust. 3a ustawy PZP. 1.) Wykonawca zobowi±zuje siê do zatrudnienia w rozumieniu art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z pó¼n. zm.) lub analogicznych przepisów pañstw cz³onkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia, w pe³nym wymiarze czasu pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych okre¶lonych w dokumentacji technicznej, czyli pracowników wykonuj±cych w tym zakresie prace fizyczne w szczególno¶ci z bran¿: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, w ca³ym okresie realizacji zamówienia na czas zapotrzebowania wykonywania prac przez fachowców w poszczególnych bran¿ach. 2.)W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³nienia przez Wykonawcê obowi±zku, o którym mowa w ppkt. 1.) Zamawiaj±cy w szczególno¶ci uprawniony jest do wezwania Wykonawcy do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie dowodu spe³nienia tego obowi±zku w postaci: a)Pisemnego o¶wiadczenia w tym zakresie zawieraj±cego w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy. b)Potwierdzonych przez Wykonawcê lub podwykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em kopii umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy w/wym. o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umów o pracê powinna zastaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 28 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególno¶ci bez adresów, numerów PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania. c)Dokumentów potwierdzaj±cych op³acanie sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê ( wraz z informacj± o liczbie odprowadzonych sk³adek), które mog± przyj±æ postaæ za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub zanonimizowanych z wyj±tkiem imienia i nazwiska dowodów potwierdzaj±cych zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ. 3.)Nie wywi±zanie siê Wykonawcy z obowi±zku przed³o¿enia Zamawiaj±cemu w wyznaczonym terminie dowodów, o którym mowa w ppkt. 2) bêdzie traktowane jako niespe³nienie obowi±zku zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób, o którym mowa w ppkt. 1). 4.)Obowi±zek zatrudnienia osób, o którym mowa w ppkt.1) zostanie spe³niony równie¿ poprzez zatrudnienie ju¿ wcze¶niej, przed z³o¿eniem przez Wykonawcê oferty na przedmiotowe zamówienie. 5.) Zobowi±zanie Wykonawcy do zatrudnienia osób na zasadach, o których mowa w ppkt.1) dotyczy równie¿ faktycznie zaanga¿owanych w realizacjê przedmiotu zamówienia podwykonawców. W tym przypadku zapisy umów Wykonawcy z podwykonawcami musz± regulowaæ kwestiê zatrudnienia osób analogicznie jak umowa Wykonawcy z Zamawiaj±cym, by bezwzglêdnie umo¿liwiæ Wykonawcy realizacjê obowi±zku przed³o¿enia dowodów, o których mowa w ppkt. 2) z³o¿onych w tym przypadku przez podwykonawcê. Niespe³nienie w tych okoliczno¶ciach wymienionych wymagañ umów o podwykonawstwo poci±gnie za sob± zg³oszenie przez Zamawiaj±cego odpowiednio zastrze¿eñ lub sprzeciwu stosownie do zapisów umowy Wykonawcy z Zamawiaj±cym o realizacjê przedmiotu zamówienia. 6.) Zatrudnienie przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców na zasadach okre¶lonych w niniejszym punkcie osób do wykonywania czynno¶ci wskazanych w ppkt.1), jest równoznaczne ze spe³nieniem przez Wykonawcê obowi±zku zatrudnienia tych osób, okre¶lonego w ppkt.1) jedynie w odniesieniu do zakresu objêtego umow± o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 7.W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania przez Wykonawcê lub podwykonawcê prawa pracy Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 8.) W przypadku nie wywi±zania siê Wykonawcy z obowi±zku okre¶lonego w ppkt. 1) przez okres co najmniej 30 dni Zamawiaj±cy ma prawo wstrzymaæ realizacjê przedmiotu zamówienia do czasu, w którym Wykonawca lub Podwykonawca skieruje do wykonywania zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê. 9.)Obowi±zek zatrudnienia osób, o którym mowa w ppkt. 1) nie dotyczy Wykonawcy i podwykonawcy realizuj±cego samodzielnie czynno¶ci objête przedmiotem zamówienia bez potrzeby pozyskiwania pracowników oraz realizacji w ramach tego przedmiotu zamówienia dostaw. 10.)W przypadku zw³oki Wykonawcy w wywi±zaniu siê z obowi±zku dostarczenia dokumentów, o których mowa w ppkt.2), Wykonawca zobowi±zany jest do zap³aty Zamawiaj±cemu kary umownej w wysoko¶ci 300,00 z³ za ka¿dy dzieñ zw³oki, licz±c od terminu okre¶lonego odpowiednio w ppkt.2). 11.)Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy o realizacjê przedmiotu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca przez okres co najmniej 1 miesi±ca nie bêdzie wype³nia³ obowi±zków wskazanych w ppkt 1) i 2), 12.)Odst±pienie od umowy wymaga formy pisemnej wraz z podaniem uzasadnienia pod rygorem niewa¿no¶ci. 13.)Odst±pienie od umowy mo¿e nast±piæ w terminie 30 dni kalendarzowych od powziêcia przez stronê dokonuj±c± odst±pienia wiadomo¶ci o okoliczno¶ciach uzasadniaj±cych odst±pienie.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262120-8
45111300-1
45262310-7
45262300-4
45320000-6
45431000-7
45261300-7
45421000-4
45443000-4
45331220-4
45311200-2
45312311-0
45317000-2
45261320-3
45450000-6


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówieñ publicznych - TAK Zakres us³ug i robót budowlanych, które zostan± udzielone w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp; 1. Ocieplenie ¶cian zewnêtrznych 2. Ocieplenie pod³ogi na gruncie 3. Ocieplenie dachu 4. Wymiana drzwi i okien 5. Modernizacja instalacji elektrycznej 6. Modernizacja instalacji sanitarnych Zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zostanie udzielone na warunkach okre¶lonych w ustawie, w trybie zamówienia z wolnej rêki, oraz na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy na zamówienie podstawowe. W okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych, je¿eli takie zamówienie by³o przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz ca³kowita warto¶æ tego zamówienia zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu jego warto¶ci. Warto¶æ tych zamówieñ nie mo¿e przekroczyæ 50% warto¶ci zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-11-30
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni ten warunek, je¿eli: ? wyka¿e, ¿e wykona³, tj. zakoñczy³ nie wcze¶niej ni¿ w ci±gu ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej o warto¶ci wykonanych robót co najmniej 900.000,00 z³ brutto (Za³±cznik nr 37 do SIWZ) ? wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Za³±cznik nr 38 do SIWZ) - tj. a) osobami z uprawnieniami budowlanymi w specjalno¶ciach: ? konstrukcyjno - budowlanej, ? instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych ? instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±cymi im wa¿nymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub przepisów nie bêd±cych prawem krajowym Zamawiaj±cy dopuszcza po³±czenie wy¿ej wskazanych funkcji pod warunkiem spe³nienia przez osobê ³±cz±c± te funkcje, wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Zamawiaj±cy uwzglêdniaj±c dyspozycjê art. 26 ust. 6 ustawy Pzp wskazuje, i¿ dla potwierdzenia spe³nienia okre¶lonego warunku udzia³u w postêpowaniu skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnie dostêpnych bazach danych. Realizuj±c dyspozycjê art. 26 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i wzywaj±c wykonawcê, który z³o¿y³ ofertê najwy¿ej ocenion±, do przedstawienia dokumentów zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±daæ od takiego wykonawcy dokumentów, w takim zakresie, w jakim je posiada lub mo¿e samodzielnie pozyskaæ. Mo¿liwo¶æ pozyskania bezp³atnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porz±dku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru S±dowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze S±dowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. - o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powy¿ej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: - nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporz±dzenia w sprawie dokumentów stosuje siê. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów wymienionych w § 2, § 5, §7 Rozporz±dzenia w sprawie rodzajów dokumentów, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcê o¶wiadczenia i dokumenty.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym w pkt. 5. ppkt. 1.3) - (wzór stanowi Za³±cznik nr 37 do SIWZ) 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym w pkt. 5. ppkt. 1. 3) - (wzór stanowi Za³±cznik nr 38 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Zobowi±zanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów (nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u) - propozycjê stanowi Za³±cznik nr 35 do SIWZ 2. Formularz ofertowy - (wzór stanowi Za³±cznik nr 36 do SIWZ -nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u) 3. Dokument potwierdzaj±cy zabezpieczenie oferty akceptowaln± form± wadium - Zamawiaj±cy w przypadku wniesienia wadium w formie pieniê¿nej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wp³ynê³a na konto Zamawiaj±cego w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego na sk³adanie ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej ni¿ pieniê¿na wymagane jest za³±czenie orygina³u dokumentu potwierdzaj±cego zabezpieczenie oferty wymagan± kwot± wadium. 4. W przypadku udzielenia pe³nomocnictwa - orygina³ pe³nomocnictwa lub kopia po¶wiadczona przez notariusza. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie (w formie orygina³u) o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycjê tre¶ci o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 39 do SIWZ) 1. O¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu dotycz±ce wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy oraz dotycz±ce podwykonawców, sk³adane s± w oryginale. 2. Dokumenty, o których mowa w rozporz±dzeniu, inne ni¿ o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 1, sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. 3. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. 4. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 13.000,00z³ Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieni±dzu przyjmuje siê moment uznania rachunku Zamawiaj±cego kwot± wadium. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 2. pieni±dzu 3. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 4. gwarancjach bankowych, 5. gwarancjach ubezpieczeniowych, 6. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na rachunek bankowy: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium wnoszone w innej formie ni¿ w pieni±dzu nale¿y sk³adaæ w oryginale wraz z ofert±. W przypadku wp³at na konto za dotrzymanie terminu uwa¿a siê moment uznania rachunku Zamawiaj±cego kwot± wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wadium nie zosta³o wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. Uwaga! W tre¶ci wadium sk³adanego w formie innej ni¿ w pieni±dzu musz± byæ wyszczególnione okoliczno¶ci, w jakich zamawiaj±cy mo¿e je zatrzymaæ. Okoliczno¶ci te musz± zawieraæ sytuacje okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Poza tym z powy¿szego dokumentu powinno wynikaæ jednoznacznie gwarantowanie wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie. Wadium takie powinno obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od daty sk³adania ofert. Wadium w innej formie ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w oryginale ³±cznie z ofert±, mo¿e byæ w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uwa¿a siê za wniesione prawid³owo. Gwarant nie mo¿e uzale¿niaæ dokonania zap³aty od spe³nienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub te¿ od przed³o¿enia jakiejkolwiek dokumentacji. Zwrot wadium odbywa³ siê bêdzie na zasadach okre¶lonych w art. 46 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji35,00
do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa zostanie zawarta z Wykonawc±, którego oferta zostanie wybrana jako po up³ywie terminu przewidzianego w art. 94 ustawy Pzp. Proponowane zmiany umowy, które mog± byæ wprowadzone na etapie jej realizacji: 1. Strony dopuszczaj± waloryzacjê cen w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. 2. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy w zakresie przetwarzania danych osobowych w przypadku zmiany przepisów obowi±zuj±cych w tym zakresie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-06-08, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.