eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-04

Ogłoszenie nr 500155313-N-2018 z dnia 04-07-2018 r.

Gmina Miejska Starogard Gdański: "Senior +"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545314-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500103779-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Starogard Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny 52524000000, ul. ul. Gdańska 6, 83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 306 006, e-mail ratusz@um.starogard.pl, faks 585 306 111.
Adres strony internetowej (url): www.starogard.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Senior +"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania - przebudowa pomieszczeń zlokalizowanych na I pietrze budynku hali sportowej im. G. Podolskiego dla potrzeb funkcjonowania Dziennego Domu Seniora w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Senior +" na terenie dz. 73/45 w obr. ewid. 14 Gminy Miejskiej Starogard Gdański. Zakres prac obejmuje wszystkie czynności mające na celu przebudowę pomieszczeń istniejącego i funkcjonującego budynku miejskiej hali sportowej i dotyczy części budynku, zlokalizowanej na I piętrze. Projekt zakłada zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń restauracji na pomieszczenia Dziennego Domu Seniora "Senior+". 2.2. Zespół pomieszczeń domu seniora zawierać będzie: - Strefę wejściową z przedsionkiem i aneksem szatniowym; - Salę spotkań, jadalnię, salkę do ćwiczeń, pomieszczenie cichej pracy, aneks kuchenny; - Zespół pomieszczeń pomocniczych - pom. socjalne, gospodarcze, pok. zabieg., toalety dla podopiecznych, NPS i dla personelu, pom. komunikacyjne. 2.3. Na etapie realizacji należy wykonać następujące prace: a) Prace rozbiórkowe i przygotowawcze: * Wykonanie rozbiórek fr. posadzki w piwnicy; * Wyk. wykopu pod szyb windy; * Wyk. wzmocnienia istn. ław fundamentowych; * Wyk. rozbiórek fr. stropów międzypiętrowych i stropodachu; * Zdjęcie istn. posadzek, okładzin, sufitów podwieszanych; * Demontaż istn. wyposażenia instalacyjnego; * Demontaż istn. stolarki otworowej; * Demontaż fr. pokrycia stropodachu wraz z obróbkami i w-wą izolacji term.; * Wyk. otworów projektowanych w istn. ścianach; b) Prace budowlane: * Wykonanie ław fundament. szybu windy i ściany w piwnicy wraz z warstwami izolacyjnymi; * Wykonanie ścian obudowujących szyb windy; * Wykonanie ścian zewn. nadbudówki wraz z warstwami izolacji i wyprawą elewacyjną; * Wykonanie dachu nadbudówki i szybu windy wraz z pokryciem; * Wykonanie warstw stropodachu istniejącego; * Wykonanie ścian działowych i uzupełnień otworów; * Montaż stolarki otworowej; * Posadzki, podłogi wraz warstwami podposadzkowymi; * Pokrycie dachów wraz warstwami dachowymi, ocieplenie stropodachu, opierzenia rynny, rura spust.; * Tynki i okładziny ścian wewnętrznych; * Montaż wyposażenia instalacyjnego i armatury, uchwytów siedziska i luster dla osób niepełnosprawnych; c) Elementy adaptowane: * Przebudowa spocznika istn. schodów wewnętrznych; * Przebudowa balustrady istn. schodów wewnętrznych; d) Obiekt wyposażony w instalacje: a) Instalacje elektryczne i teletechniczne * oświetlenia * gniazd elektrycznych * instalacja odgromowa * instalacja uziemiająca b) Instalacje sanitarne : * wentylacja mechaniczna, * centralne ogrzewanie * instalacja wodociągowa * instalacja kanalizacji sanitarnej * instalacja hydrantowa Zakres prac nie obejmuje robot związanych z budowa szybu windowego, windy, platformy przyschodowej oraz wyposażenia ruchomego. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji technicznej będącej załącznikiem nr 3 do SIWZ UWAGA! ? Załączone przedmiary mają jedynie charakter pomocniczy i orientacyjny, natomiast podstawą dla sporządzenia indywidualnej kalkulacji ceny oferty jest załączona dokumentacja projektowa i STWiOR. (patrz pkt. - Sposób obliczenia ceny) Ewentualne użycie w projektach nazw własnych ma na celu uszczegółowienie parametrów technicznych przyjętych w obliczeniach parametrów eksploatacyjnych. Takie nazwy należy odczytywać jako nazwy przykładowe. Każde takie wskazanie należy odczytywać z dopiskiem "lub równoważne". Wykonawca może zastosować rozwiązania zamienne zaakceptowane przez projektanta i inspektora nadzoru. 2.4. Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Ustawy Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 868434.59
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Nova Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśna 13
Kod pocztowy: 83-200
Miejscowość: Nowa Wieś
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 660827.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 660827.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1162869.13
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.