eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › "Budowa linii kablowej średniego napięcia wraz z przyłączeniem do istniejącej sieci SN oraz budową stacji transformatorowej słupowej zasilającej budynek socjalny, budynek gospodarczy oraz budynek pompowni na szkółce leśnej "Łaziszki" zlokalizowanych na działkach nr 335, 250/203, 260/213, obręb ewidencyjny Dębina, gmina Jelcz-Laskowice oraz na działkach nr 88/7, 208, 84, 67, 70, obręb ewidencyjny Sątok, gmina Bierutów."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-28

Ogłoszenie nr 500149179-N-2018 z dnia 28-06-2018 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława: "Budowa linii kablowej średniego napięcia wraz z przyłączeniem do istniejącej sieci SN oraz budową stacji transformatorowej słupowej zasilającej budynek socjalny, budynek gospodarczy oraz budynek pompowni na szkółce leśnej "Łaziszki" zlokalizowanych na działkach nr 335, 250/203, 260/213, obręb ewidencyjny Dębina, gmina Jelcz-Laskowice oraz na działkach nr 88/7, 208, 84, 67, 70, obręb ewidencyjny Sątok, gmina Bierutów."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551523-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława, Krajowy numer identyfikacyjny 93102416100000, ul. Bystrzyca, ul. Lipowa 8, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 303 97 14, 71 303 97 26, e-mail lukasz.bloch@wroclaw.lasy.gov.pl, olawa@wroclaw.lasy.gov.pl, faks 713 036 724.
Adres strony internetowej (url): http://www.olawa.wroclaw.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa linii kablowej średniego napięcia wraz z przyłączeniem do istniejącej sieci SN oraz budową stacji transformatorowej słupowej zasilającej budynek socjalny, budynek gospodarczy oraz budynek pompowni na szkółce leśnej "Łaziszki" zlokalizowanych na działkach nr 335, 250/203, 260/213, obręb ewidencyjny Dębina, gmina Jelcz-Laskowice oraz na działkach nr 88/7, 208, 84, 67, 70, obręb ewidencyjny Sątok, gmina Bierutów."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.13.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej średniego napięcia wraz z przyłączeniem do istniejącej sieci SN oraz budową stacji transformatorowej słupowej zasilającej budynek socjalny, budynek gospodarczy oraz budynek pompowni na szkółce leśnej "Łaziszki" zlokalizowanych na działkach nr 335, 250/203, 260/213, obręb ewidencyjny Dębina, gmina Jelcz-Laskowice oraz na działkach nr 88/7, 208, 84, 67, 70, obręb ewidencyjny Sątok, gmina Bierutów. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w oparciu o dokumentację projektową, w tym między innymi o: o przedmiar robót dla zakresu robót zlokalizowanego na terenie powiatu oleśnickiego - stanowiący załącznik nr 10a do SIWZ o przedmiar robót dla zakresu robót zlokalizowanego na terenie powiatu oławskiego - stanowiący załącznik nr 10b do SIWZ o projekt budowlany dla zakresu robót zlokalizowanego na terenie powiatu oleśnickiego - stanowiący załącznik nr 11a do SIWZ o projekt budowlany dla zakresu robót zlokalizowanego na terenie powiatu oławskiego - stanowiący załącznik nr 11b do SIWZ o projekt wykonawczy oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ. Zakres robót do wykonania zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie i przygotowanie do zgłoszenia linii kablowej średniego napięcia, 2. Wykonanie przyłączenia do sieci SN zgodnie z Umową nr UP/011592/2016/O05R03 z dnia 29.08.2016 r. z Tauron Dystrybucja S.A. (wraz z warunkami przyłączenia oraz obowiązującymi aneksami do umowy), 3. Budowę stacji transformatorowej, 4. Wykonanie linii kablowej niskiego napięcia celem zasilenia istniejących na szkółce budynków i budowli. 5. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Inwestora Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1. zorganizowanie na swój koszt placu budowy wraz z istniejącą infrastrukturą oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2. zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3. oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 4. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 5. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (2 egz.) 6. naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 7. pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 8. pokrycie kosztów prac archeologicznych 9. uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 10. zgłoszenie do odbioru przez odpowiednie służby i organy oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań dla właścicieli posesji za szkody spowodowane przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji, w przedmiocie wejścia z robotami na teren osób trzecich, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych, spoczywa każdorazowo na Wykonawcy. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty protokolarnego przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: 1. ochrony znajdującego się na nim mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, 2. zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 650 z późn. zm.); 3. zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; 4. nadzoru nad przestrzeganiem przepisów i norm bhp, 5. ustalania i utrzymywania porządku, 6. odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, 7. dostarczenia ocen, certyfikatów, atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w opracowanej odrębnie dla zakresu robót zlokalizowanego na terenie powiatu oleśnickiego oraz powiatu oławskiego dokumentacji obejmującej m.in.: 1. Projekty budowlane, 2. Projekt wykonawczy, 3. Specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 4. Przedmiary robót. Zamawiający załącza przedmiary robót, wyłącznie jako materiał poglądowy w zakresie niezbędnym do oszacowania zakresu pozostałych do wykonania robót budowlanych. Przedmiary nie mogą stanowić dla wykonawcy podstawy do wyceny ryczałtowej robót. Cenę ryczałtową należy określić na podstawie dokumentacji projektowej, STWiORB, SIWZ. Zaleca się również dokonanie wizji na terenie budowy, w celu zapoznania się z lokalizacją inwestycji oraz warunkami prowadzenia robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza zmiany w przedmiarach w zakresie, w jakim pozostają one w zgodzie z dokumentacją projektową opisującą przedmiot zamówienia, w szczególności z przyjętymi w niej rozwiązaniami technicznymi i technologicznymi. Jeżeli Wykonawca zamierza zaproponować rozwiązanie alternatywne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia równoważności proponowanego rozwiązania, zarówno pod względem technicznym, jak również funkcjonalnym oraz finansowym, w odniesieniu do rozwiązania przyjętego przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej zadania. Wszelkie wyjaśnienia oraz dowody w powyższym zakresie, winne zostać złożone przez Wykonawcę wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku nieudowodnienia przez Wykonawcę Zamawiającemu powyższych kwestii, co skutkować będzie wątpliwościami Zamawiającego, co do proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań, Zamawiający odrzuci złożoną w takiej formie ofertę, jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia W przypadku rozbieżności pomiędzy zakresem prac określonym w projekcie budowlanym oraz wykonawczym, do wyceny oraz realizacji oferty, należy przyjąć zakres prac określony w najszerszym zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, stanowią integralne załączniki do SIWZ. Wykonawca, przyjmując zamówienie do realizacji, zobowiązuje się udzielić rękojmi na roboty budowlane, obejmujące pełny zakres dokumentacji projektowej, opisującej przedmiot udzielonego zamówienia, a na okres 5 lat (60 miesięcy), liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji - bez usterek (art. 568 § 1 KC w zw. z art. 46 § 1 KC). Wykonawca udzieli gwarancji jakości na całość robót budowlanych, objętych dokumentacją projektową udzielonego zamówienia na okres min. 1 roku (12 miesięcy), liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji - bez wad. Udzielenie gwarancji na okres dłuższy niż wymagany okres minimalny, jednak nie dłuższy niż 3 lat będzie punktowane dodatkowo w ramach kryteriów oceny ofert. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: a. zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 650); b. zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; c. uporządkowanie terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy oraz inne obowiązki wymienione w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. d. organizacja i zapewnienie dostępu do mediów (dostawy mediów), w tym wody i energii elektrycznej dla celów prowadzenia budowy. Wszelkie uzgodnienia i koszty z tym związane, obciążają w całości Wykonawcę Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć odrębne umowy z dostawcami mediów dla celów budowlanych oraz zapewnić instalację liczników zużycia mediów. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie objętym wykonawstwem prac (bieżące usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy). Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty zweryfikował poprawność dokumentacji projektowej opisującej przedmiot zamówienia. Przed przygotowaniem i złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenie zaplanowanych robót budowlanych, a także ewentualne wykonanie na własny koszt odkrywek, w celu prawidłowego rozpoznania warunków realizacji przedmiotu zamówienia. Złożenie oferty, równoznaczne będzie z oświadczeniem, iż wykonawca zapoznał się i nie wnosi zastrzeżeń do terenu i warunków realizacji zamówienia. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga od wykonawcy, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności zastrzeżone przez Zamawiającego na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 pzp, do osobistego wykonania przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Powyższe należy rozumieć, jako określenie wymaganych przez Zamawiającego minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) opisane znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, źródłem lub szczególnym procesem, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w SIWZ lub jej załącznikach. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W powyższym zakresie Wykonawca powinien okazać się na każde żądanie Zamawiającego stosownym dokumentem wystawionym przez producenta lub przez odpowiednie instytucje/organy certyfikujące. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane roboty nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ po wykonaniu odpowiedniego zakresu przedmiotu umowy na który zostanie wystawiona faktura po obustronnym podpisaniu protokołu odbioru robót, której dotyczy wystawiona faktura. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie zawiera pkt 14 SIWZ. Załatwienie wszystkich formalności oraz wszelkie poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie ryczałtowe. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45230000-8, 45231000-5, 45232000-2, 45315600-4, 45315700-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 466624.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TAURON Dystrybucja Serwis S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Plac Powstańców Śląskich 20
Kod pocztowy: 53-314
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 466624.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 466624.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 639165.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.