eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Aktywna Integracja w ramach projektu Dobra Przyszłość

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-27

Ogłoszenie nr 500148216-N-2018 z dnia 27-06-2018 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej: Aktywna Integracja w ramach projektu Dobra Przyszłość

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Dobra Przyszłość"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554101-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
- nie dotyczy -


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 85166548500000, ul. Szpitalna 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 642 44 15, e-mail marzena.gubernat@interia.pl, faks 14 642 44 15.
Adres strony internetowej (url): www.pcprdt.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.pcprdt.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Aktywna Integracja w ramach projektu Dobra Przyszłość

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

nie dotyczy

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ PIERWSZA 1.1. Poradnictwo psychologiczne w formie spotkań indywidualnych z psychologiem w ilości 138 godzin (1 godzi. = 60 min) - zajęcia indywidualne Założenia - m.in. ogólna poprawa i wzmocnienie sprawności psychicznej uczestników projektu. Spotkania z psychologiem winny obejmować w szczególności nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów interpersonalnych, likwidacji barier w komunikacji interpersonalnej, doskonalenie komunikacji werbalnej i pozawerbalnej, nabycie większej pewności siebie i wiary we własne możliwości, budowanie poczucia własnej wartości, budowanie pozytywnego obrazu siebie oraz motywacji do podejmowania nowych zadań, zdobywanie umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji oraz skutecznego realizowania zadań. 1.2. Poradnictwo psychologiczne w formie spotkań osób z otoczenia Uczestników Projektu z psychologiem w ilości 12 godzin (1 godzi. = 45 min) - zajęcia grupowe Założenia - Doskonalenie umiejętności wychowawczych, umiejętności komunikacji z dzieckiem, w trym z dzieckiem z niepełnosprawnościami, wsparcie rodziców w pełnieniu ról rodzicielskich, pomoc rodzicom w rozwiązywaniu doraźnych problemów wychowawczych i rodzinnych, pomoc rodzinie w rozpoznawaniu i przeżywanych przez nią trudności z uwzględnieniem roli każdego z jej członków, nauka jak zachęcić dziecko do współpracy, nauka reagowania na niewłaściwe zachowania dziecka (kara czy konsekwencja), nauka jak ukierunkować dobre zmiany w dziecku (pochwała i zachęta), nauka jak wychowywać dziecko aby było samodzielne, jak nauczyć odpowiedzialności za swoje zachowanie itp. Spotkania powinny mieć charakter rozmów, wykładów, prelekcji, burzy mózgów, odgrywania scenek z możliwością zadawania pytań. Forma oraz zakres warsztatów powinien być dynamiczny nakierowany na rozwiązywanie bieżących problemów rodziców/opiekunów, ale także powinna to być nauka teoretyczna, wykładowa. CZĘŚĆ DRUGA 2.1. Trening kompetencji i umiejętności społecznych, którego założeniem jest nabycie, przywrócenie, wzmocnienie kompetencji społecznych, zaradności, samodzielności i aktywności społecznej dla 23 Uczestników Projektu, którzy mogą zostać podzieleni na grupy w zależności od sytuacji społecznej, kryterium kwalifikującego ich do udziału w projekcie. W skład treningu kompetencji i umiejętności społecznych powinny wejść następujące moduły: a) Moduł I - Trening zarządzania budżetem domowym i bycia świadomym konsumentem w wymiarze 8 godzin/1UP, w tym zajęcia praktyczne jak i teoretyczne - zajęcia grupowe - (1 godzi. = 45 min) Założenia - m.in. doskonalenie umiejętności racjonalnego gospodarowania budżetem domowym, zwiększenie kompetencji w zakresie systematycznego planowania oraz kontrolowania stanu domowych finansów, podniesienie świadomości konsumentów, w zakresie przysługujących im praw konsumenckich oraz ochrony ich interesów przed niewłaściwymi praktykami rynkowymi przedsiębiorców. b) Moduł II - Trening w zakresie prozdrowotnego trybu życia i alternatywnych form spędzania czasu wolnego, w formie zajęć praktycznych jak i teoretycznych. Założenia - m.in. wypracowanie optymalnego modelu aktywności ruchowej i prozdrowotnego stylu życia dla Uczestników Projektu i upowszechnienie go wśród tej grupy, podniesienie świadomości dotyczącej znaczenia aktywności ruchowej i prozdrowotnego stylu życia w utrzymaniu zdrowia i dobrej kondycji fizycznej i psychicznej, propagowanie aktywnego trybu życia, aktywnego spędzania czasu wolnego i zwiększenie dostępu do zorganizowanych i indywidualnych form spędzania czasu wolnego poprzez umożliwienie Uczestnikom Projektu udziału w różnych zajęciach fizycznych i wydarzeniach kulturalnych oraz wskazanie sposobów na podtrzymywanie sprawności i dobrego samopoczucia psychofizycznego, upowszechnienie wiedzy z zakresu odpowiednio planowanej i kontrolowanej aktywności ruchowej. Część teoretyczna w wymiarze 6 godzin/1 UP - zajęcia grupowe - (1 godzi. = 45 min) Część ta powinna mieć na celu przekazanie Uczestnikom Projektu wiedzy na temat kształtowania i utrwalania prozdrowotnych i prosomatycznych postaw i nawyków, dostępnych form spędzania czasu wolnego (obiekty kulturalne, obiekty sportowo - rekreacyjne), radzenie sobie z sytuacjami trudnymi (m.in. redukcja frustracji, kontrola emocji, radzenie sobie ze stanami depresyjnymi) poprzez aktywność fizyczną, rozwijanie pasji, umiejętności. Część praktyczna powinna mieć na celu zapewnienie optymalnego rozwoju sprawności fizycznych i umiejętności ruchowych każdego Uczestnika Projektu w nawiązaniu do jego możliwości fizycznych i zdrowotnych, poprzez udział w wydarzeniach kulturalnych (każdy z Uczestników Projektu powinien wziąć udział w jednym wybranym wydarzeniu kulturalnym np. kino, teatr) oraz poprzez udział w zajęciach sportowych zarówno indywidualnych jak i grupowych (każdy z Uczestników Projektu - 2 UP powinno mieć możliwość skorzystania przynajmniej z 16 godzin zajęć na siłowni lub/i zajęć fitness lub/i zajęć na krytej pływalni) - (1 godzi. = 60 min) c) Moduł III - Trening samodzielności w zakresie prowadzenia gospodarstwa domowego w wymiarze 24 godzin/1 UP, w tym zajęcia praktyczne jak i teoretyczne - zajęcia grupowe - (1 godzi. = 45 min) Założenia - m.in. Uczestnicy Projektu powinni nabyć wiedzę dotyczącą obowiązków wynikających z codziennego prowadzenia samodzielnego gospodarstwa domowego oraz czynności, których wykonywanie jest niezbędne do funkcjonowania w życiu codziennym. Uczestnicy Projektu powinni posiąść wiedzę z zakresu planowania zadań, realizacji codziennych zakupów, racjonalnego odżywiania się, przygotowywania posiłków, sprzątania i utrzymywania czystości i porządku w gospodarstwie domowym, a także zachowania się podczas sytuacji nietypowych, które mogą zaskoczyć ich w domu. W ramach zajęć praktycznych Uczestnicy Projektu powinni uczyć się samodzielnie przygotowywać posiłki z wykorzystaniem przeróżnych elementów sprzętu gospodarstwa domowego. d) Moduł IV - Trening kreowania własnego wizerunku w kontaktach społecznych w wymiarze 8 godzin/1UP, w tym zajęcia praktyczne jak i teoretyczne - zajęcia grupowe - (1 godzi. = 45 min). Założenia - m.in. Uczestnicy Projektu powinni posiąść wiedzę z zakresu autoprezentacji i wpływu autoprezentacji na środowisko zewnętrzne, a także na nich samych. Trening powinien składać się z części teoretycznej podczas której uczestnicy będą mieli okazję zdobyć ciekawe informacje związane z szeroko pojętym tematem autoprezentacji oraz części praktycznej gdzie Uczestnicy Projektu zastanowią się nad własnym stylem autoprezentacji, a następnie nauczą się świadomie zarządzać obrazem własnej osoby i budować w sobie poczucie wartości - m.in. praktyczne zajęcia z makijażu, doboru stroju do okazji. e) Moduł V - Warsztaty interpersonalne przeznaczone dla osób zainteresowanych rozwojem osobistym, osób chcących zwiększyć swoją efektywność osobistą, chcących rozwijać swoje kompetencje społeczne, w wymiarze 7/1 UP godzin, w tym zajęcia praktyczne jak i teoretyczne - zajęcia grupowe - (1 godzi. = 45 min) Założenia - warsztaty powinny uświadomić Uczestnikom Projektu rolę jaką kompetencje społeczne odgrywają w dzisiejszym świecie, pomoc Uczestnikom Projektu w podjęciu aktywności pozwalającej rozwijać swój potencjał, doskonalić procesy komunikacji interpersonalnej. Uczestnicy powinni dowiedzieć się: jak skutecznie zwiększyć swoją efektywność w codziennych działaniach, jakie umiejętności są im potrzebne, aby skutecznie realizować swoje cele, jaką rolę pełnią w grupie/zespole. Uczestnicy powinni nabyć umiejętności samodzielnego rozwiązywania sytuacji konfliktowych, efektywnego zarządzania sobą w czasie, budowania precyzyjnych i jasnych komunikatów, skutecznego współdziałania w grupie i zespole. f) Moduł - warsztaty w zakresie kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów w formie zajęć przeznaczony dla Uczestników Projektu w wymiarze 12 godzin/1 UP, w tym zajęcia praktyczne jak i teoretyczne - (1 godzi. = 45 min) Założenia - warsztaty powinny nauczyć Uczestników Projektu indywidualnego i zespołowego podejścia do rozwiązywania problemów, twórczego a nietwórczego rozwiązywania problemów, zasad twórczego rozwiązywania problemów, etapów twórczego rozwiązywania problemów, pokazać jakie są bariery twórczego rozwiązywania problemów. Uczestnicy powinni dowiedzieć się jak rozwijać umiejętności komunikacyjne, umiejętności pracy w grupie, umieć obserwować siebie i innych, być otwartym na opinię innych, przestrzegać ustalonych zasad. CZĘŚĆ TRZECIA 3.1. Poradnictwo zdrowotne w formie spotkań indywidualnych z rehabilitantem w ilości 408 godzin, w tym: z wykorzystaniem metody hydroterapii w ilości 102 godzin, z wykorzystaniem metody hipoterapii w ilości 102 godzin, z wykorzystaniem metod rehabilitacji ogólnej w ilości 204 godzin - (1 godzi. = 60 min) Założenia - m.in. ogólna poprawa i wzmocnienie sprawności fizycznej i psychoruchowej Uczestników Projektu, jako narzędzie służące aktywizacji społecznej i zawodowej Uczestników Projektu. 3.2. Poradnictwo zdrowotne w formie spotkań indywidualnych z logopedą w ilości 102 godzin - (1 godzi. = 60 min) Założenia - m.in. terapia zaburzeń artykulacyjnych i zaburzeń mowy różnego pochodzenia, wspieranie rozwoju mowy i porozumiewania się alternatywnego, terapia mowy po całkowitej lub częściowej jej utracie. CZĘŚĆ CZWARTA 4.1. Zajęcia wyrównywujące braki edukacyjne jako mechanizm przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. W skład zajęć powinny wejść następujące moduły a) Moduł I - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z języka angielskiego dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami językowymi w wymiarze 120 godzin - (1 godzi. = 45 min) b) Moduł II - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z matematyki dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami matematycznymi w wymiarze 24 godzin - (1 godzi. = 45 min) c) Moduł III - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z języka rosyjskiego dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami językowymi w 24 godzin - (1 godzi. = 45 min). d) Moduł IV - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z języka polskiego dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami językowymi w 24 godzin - (1 godzi. = 45 min). CZĘŚĆ PIĄTA 5.1. Warsztaty o charakterze terapeutycznym z zakresu arteterapii w wymiarze 14/1 UP godzin, w tym zajęcia praktyczne jak i teoretyczne - zajęcia grupowe - (1 godzi. = 45 min) Założenia - warsztaty powinny nauczyć Uczestników Projektu uzewnętrznić swoje emocje, myśli i pragnienia. Powinni Oni wzbogacić słownictwo, rozwinąć twórczą wyobraźnię oraz inteligencję emocjonalną, a w szczególności nauczyć ich się identyfikować własne stany emocjonalne oraz wyrażać je w sposób akceptowany społecznie. Uczestnicy poprzez udział w zajęciach, rozwiną swoje zainteresowania, udoskonalą sprawność manualną, uwrażliwią się na otaczający ich świat i wzmocnią poczucie własnej wartości. Zajęcia te pomogą Uczestnikom Projektu uwzględnić swoje emocje i pragnienia. CZĘŚĆ SZÓSTA 6.1. Warsztaty o charakterze terapeutycznym z zakresu muzykoterapii w wymiarze 14/1 UP godzin, w tym zajęcia praktyczne jak i teoretyczne. Warsztaty powinny być prowadzone receptywnie lub aktywnie, indywidualnie lub zbiorowo. Dobór metody i formy zależy od objawów i przebiegu choroby Uczestników Projektu biorących udział w Warsztatach - (1 godzi. = 45 min) Założenia: leczenie muzyką powinno mieć na celu rozwijanie zdolności twórczych Uczestników Projektu, co pozwoliłoby na skutecznie przezwyciężenie leków. Uczestnicy Projektu poznają własne możliwości i podnosi się ich samoocena. Uczestnicy Projektu w trakcie warsztatów stawiać powinni sobie cele, ustalać normy, wspierać się nawzajem, pomagać sobie. Między Uczestnikami Projektu biorącymi udział w warsztatach dochodzić powinno do interakcji. Muzykoterapia stosowana jest jako wspomagające leczenie przewlekłych schorzeń. Leczenie muzyką pozwala wyzbyć się uczucia niepewności, bezradności, przygnębienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 85142100-7


Dodatkowe kody CPV: 80000000-4, 85312500-4, 85320000-8, 15000000-8, 92000000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

-nie dotyczy-

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Poradnictwo Psychologiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10860
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń Adrian Janas
Email wykonawcy: adrianjanas@gmail.com
Adres pocztowy: ul. św. Brata Alberta Chmielowskiego 4
Kod pocztowy: 33-200
Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10860
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10860
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19960
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

-nie dotyczy-


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Trening kompetencji i umiejętności społecznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34520
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń Adrian Janas
Email wykonawcy: adrianjanas@gmail.com
Adres pocztowy: ul. św. Brata Alberta Chmielowskiego 4
Kod pocztowy: 33-200
Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34520
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34520
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79870
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

-nie dotyczy-


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Poradnictwo zdrowotne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 51000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń Adrian Janas
Email wykonawcy: adrianjanas@gmail.com
Adres pocztowy: ul. św. Brata Alberta Chmielowskiego 4
Kod pocztowy: 33-200
Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 213970
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

-nie dotyczy-


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zajęcia wyrównujące braki edukacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15840
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń Adrian Janas
Email wykonawcy: adrianjanas@gmail.com
Adres pocztowy: ul. św.Brata Alberta Chmielowskiego 4
Kod pocztowy: 33-200
Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15840
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15840
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18970
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

-nie dotyczy-


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Warsztaty terapeutyczne - arteterapia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1820
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń Adrian Janas
Email wykonawcy: adrianjanas@gmail.com
Adres pocztowy: ul. św. Brata Alberta Chmielowskiego 4
Kod pocztowy: 33-200
Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1820
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1820
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2870
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

-nie dotyczy-


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Warsztaty terapeutyczne - muzykoterapia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1400
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń Adrian Janas
Email wykonawcy: adrianjanas@gmail.com
Adres pocztowy: ul. św. Brata Alberta Chmielowskiego 4
Kod pocztowy: 33-200
Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1400
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1400
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3870
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

-nie dotyczy-


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
-nie dotyczy-

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.