eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › "Budowa sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Giżycku" .

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-27

Ogłoszenie nr 500147008-N-2018 z dnia 27-06-2018 r.

Państwowa Szkoła Muzyczna I St.: "Budowa sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Giżycku" .

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie finansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, PRIORYTET: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury DZIAŁANIE: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury TYTUŁ PROJEKTU: "Budowa Sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Giżycku".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556517-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Szkoła Muzyczna I St., Krajowy numer identyfikacyjny 56783000000, ul. ul. Kolejowa 22, 11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 0-87 428 23 46, e-mail psmgizycko@neostrada.pl, faks 0-87 428 23 46.
Adres strony internetowej (url): http://bip.e-cea.pl/1509
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.e-cea.pl/1509

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Szkoła Muzyczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Giżycku" .

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

l.dz. 237/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Giżycku. Głównym celem rozbudowy jest podniesienie standardu istniejącej szkoły muzycznej. Zaprojektowano do wybudowania następujące pomieszczenia:: - salę koncertową wraz z pomieszczeniami zapleczowymi, - dodatkowe sale ćwiczeń, - pomieszczenia towarzyszące: toalety, pomieszczenia porządkowe, szatnia, pomieszczenia techniczne. Miejsce inwestycji "Rozbudowa budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I St., ul. Kolejowej 22, w Giżycku na działce nr 654. Ogólna charakterystyka budynku. Nowo projektowany budynek wielkością i kształtem bryły zasadniczo nie odbiega od istniejącej zabudowy. Bryła główna nowo projektowanej rozbudowy to budynek o prostokątnym kształcie, częściowo podpiwniczony z dwoma kondygnacjami naziemnymi i strychem użytkowym, zadaszony dachem wielospadowym o kacie nachylenia 50°, 5°, pokrytym blachodachówką w kolorze czerwonym. Zalicza się do kategorii budynków średniowysokich. Budynek połączony jest z istniejącą szkołą w poziomie parteru oraz poddasza łącznikiem, przekrytym dachem płaskim dwu i jednospadowym o kątach nachylenia 5° i 7 °, pokrytym blachą tytanowo - cynkową w kolorze jasnoszarym. W ramach inwestycji przewidziano również przebudowę części pomieszczeń w budynku istniejącej szkoły. Nowoprojektowana rozbudowa mimo, iż zachowuje neoklasycystyczny charakter istniejącej szkoły to jednak wiernie go nie naśladuje. Oprócz wiodącego detalu w postaci pilastrów, gzymsów, obramień i podziałów okien posiada również elementy nowoczesne: np. prosty podział okien w poziomie poddasza w lukarnach, przeszklone nowoczesne zadaszenia nad wejściami oraz na częściowe pokrycie dachu z blachy tytanowo - cynkowej. Parametry techniczne nowo projektowanej inwestycji: - wysokość budynku (bryła główna): 12,48 m, - wysokość budynku (łącznik): 8,73 m, - długość budynku (bryła główna): 18,18 m, - szerokość budynku (bryła główna): 14,30 m, - długość budynku (łącznik): 7,97 m, - szerokość budynku (łącznik): 3,00 m, - kąt nachylenia dachu i zadaszeń lukarn (bryła główna): 15°, 50°,5° - kąt nachylenia (łącznik): 5°,7° - kąt zadaszenia nad wejściem głównym: 10 ° - kubatura brutto rozbudowy: 2996,36 m3 - kubatura brutto przebudowanych pomieszczeń: 3543,10 m3 - kubatura netto rozbudowy: 2079,43 m3 - kubatura netto przebudowanych pomieszczeń: 310,26 m3 - kubatura netto razem: 2389,69 m3 - powierzchnia zabudowy rozbudowy 284,27 m2 - schody zewnętrzne 12,34 m2 - powierzchnia całkowita zabudowy 296,61 m2 - powierzchnie utwardzone (chodnik, plac, droga pieszo jezdna) 190,70 m2 - powierzchnia użytkowa rozbudowy 521,01 m2 - powierzchnia użytkowa przebudowanych pomieszczeń 102,97 m2 - powierzchnia użytkowa razem 627,98 m2. Szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania i odbioru prac określają: 1) Dokumentacja Projektowa; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwana dalej "Specyfikacją techniczną"; 3) Decyzja pozwolenia na budowę; Dokumenty wymienione w ppkt 1-3 łącznie stanowią Załącznik E do SIWZ 4) Zapisy SIWZ i wzoru umowy. 5) Zamawiający zmniejszył zakres wykonania w branży akustycznej w stosunku do pierwotnych założeń projektu. "ZAKRES ZAMÓWIENIA Branża Akustyczna: 1) aranżacja akustyczna. 2) instalacja nagłośnienia scenicznego - zakres nie obejmuje tej instalacji i jej wyposażenia w pomieszczeniu reżyserki Nr 1.14, które przewidziano do realizacji w II Etapie. 3) oświetlenie sceniczne z wyłączeniem wyposażenia takiego jak: - wolnostojąca konsoleta mikserska oświetlenia scenicznego + laptop PC, - montaż konwertera DMX, - montaż reflektorów estradowych - LED PAR 45 st, - montaż reflektorów estradowych - Wasch and Beam - oprogramowanie systemu oświetlenia, - rozruch i dostrojenie systemu oświetlenia". Zamawiający wymaga zatrudnienia i zapewnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji niniejszego zamówienia konsultanta d/s akustyki posiadającego kwalifikacje z w/w dziedziny uzyskane na studiach wyższych na jednym z kierunków: Reżyseria Dźwięku, Inżynieria Dźwięku, Realizacja Dźwięku, Produkcja i Realizacja Muzyki, Akustyka lub posiadającym kwalifikacje z dziedziny akustyki uzyskane na studiach zawodowych, kursach, warsztatach lub w szkołach policealnych obejmujących kształcenie z dziedziny akustyki; posiadającego doświadczenie w realizacji sali koncertowej, sali widowiskowej, kinowej, teatralnej itp. o ilości miejsc nie mniejszej niż 100 obejmującym wykonanie robót związanych z zapewnieniem prawidłowej akustyki pomieszczenia. Konsultant ds. akustyki winien zostać zgłoszony przez wykonawcę w terminie 30 dni po zawarciu umowy i zaakceptowany przez Zamawiającego w terminie 14 dni. W zgłoszeniu wykonawca winien wykazać, że proponowany przez niego konsultant spełnia wymogi opisane w SIWZ. Zamawiający ma prawo nie zaakceptować osoby nie spełniającej oczekiwań opisanych w SIWZ. Ponadto, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji niniejszego zamówienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane określone w Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zamawiający nie wymaga aby kierownik budowy, kierownicy branżowi robót i akustyk byli zatrudnieni na umowę o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45262310-7, 45262300-4, 45421100-8, 45262522-6, 45320000-6, 45421150-0, 45321000-3, 45324000-4, 45421146-9, 45430000-6, 45422100-8, 45442110-1, 45450000-6, 45233140-2, 45111200-0, 45432210-9, 45314300-4, 45311000-0, 32342400-6, 32340000-8, 32341000-5, 32342000-2, 32343000-9, 32342410-9, 45310000-3, 45311200-2, 45312100-8, 45313100-5, 45331210-1, 45331220-4, 45331100-7, 45332000-3, 45333000-0, 45232150-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3873983.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Marta Machaj
Email wykonawcy: stawarz@autograf.pl
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 24 lok.1
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4765000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4765000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4765000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.