eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie robót budowlanych w projekcie pn. " Rewitalizacja infrastruktury Muzeum Sztuki w Łodzi - Gdańska 43" przebudowa nawierzchni - branża sanitarna i architektura

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-25

Ogłoszenie nr 500145279-N-2018 z dnia 25-06-2018 r.

Muzeum Sztuki w Łodzi: Wykonanie robót budowlanych w projekcie pn. " Rewitalizacja infrastruktury Muzeum Sztuki w Łodzi - Gdańska 43" przebudowa nawierzchni - branża sanitarna i architektura

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Działania 8.1. Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury VIII oś priorytetowa Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIS) - projekt POIS.08.01.00-00-0025/16.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546462-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500096888-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Sztuki w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 27750000000, ul. ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 633-97-90 w 33, e-mail muzeum@msl.org.pl, zamowienia@msl.org.pl, faks 42 632 99 41.
Adres strony internetowej (url): www.msl.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w projekcie pn. " Rewitalizacja infrastruktury Muzeum Sztuki w Łodzi - Gdańska 43" przebudowa nawierzchni - branża sanitarna i architektura

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AG.271.11.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w projekcie pn. "Rewitalizacja infrastruktury Muzeum Sztuki w Łodzi - Gdańska 43" dotyczących przebudowy nawierzchni - branża sanitarna i architektura. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Częściową przebudowę wraz z wymianą istniejącej nawierzchni ciągów utwardzonych, w tym: o demontaż istniejącej posadzki asfaltowej wraz z betonowymi obrzeżami; o zamówienie nie obejmuje wykonania nawierzchni w zakresie dojazdu do budynku J poprzez bramę we wschodniej granicy działki 395/4; o montaż nowej posadzki granitowej wraz z obrzeżami. b) Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, w tym: o zdjęcie części asfaltu wraz z podbudową pod wykopy; o likwidacja 5 istniejących wypustów ulicznych; o montaż 5 nowych wpustów zintegrowanych z osadnikiem z tworzyw sztucznych wspomaganych przez 4 kratki systemowe z wpustem; o montaż studzienki kanalizacyjnej tworzywowej Ø 425; o budowa odcinków kanalizacji deszczowej Ø 110-160 mm z rur PCV-SN8 do kanalizacji zewnętrznej. 3) Wykonawca musi wziąć pod uwagę, iż prowadzone przez niego prace będą musiały być wykonywane na terenie muzeum otwartego dla zwiedzających, a teren budowy dotyczący niniejszego zamówienia jest częściowo placem zaplecza trwających budów: a. "Rewitalizacja infrastruktury Muzeum Sztuki w Łodzi - Gdańska 43" b. "Magazyn studyjny dla Muzeum Sztuki w Łodzi - budynek J" 4) Szczegółowe warunki i sposób realizacji roboty został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233251-3, 45232460-4, 45232410-9, 45232130-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 409811.16
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU BUD EWEL TRANS KRZYSZTOF SŁOWIK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Radwańska 54/34
Kod pocztowy: 93-574
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 559957.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 559957.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1181099.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.