Ogłoszenie nr 500143954-N-2018 z dnia 22-06-2018 r.
Olsztyn:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 567120-N-2018
Data: 19/06/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 510022366,
ul. Al. Wojska Polskiego
37,
10-228
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
+48 (89) 5398240, e-mail
przetargi@poliklinika.net, faks
+48 (89)5269156.
Adres strony internetowej (url): www.poliklinika.net
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest opieka serwisowa nad oprogramowaniem informatycznym Infomedica/AMMS objętym nadzorem autorskim producenta,
a zainstalowanym w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko- Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie.
Serwis oprogramowania komputerowego InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A. obejmuje następujące moduły:
1 Apteczka Oddziałowa
2Apteka
3Blok Operacyjny
4Finansowo-Księgowy
5Obsługa kasy gotówkowej
6Koszty
7Rejestr Sprzedaży
8 Wycena Kosztów Normatywnych
9 Gospodarka Materiałowa
10 Symulator JGP
11 Grafik
12 Kadry
13 Płace
14 Laboratorium
15 Punkt Pobrań
16Ruch Chorych
17Środki Trwałe
18Wyposażenie
19Zlecenia
20Przychodnia AMMS - Rejestracja, Gabinet Lekarski, Statystyka i rozliczenia NFZ
21 Przychodnia AMMS - Gabinet Zabiegowy
22 MPI - e-Rejestracja AMMS
23 AMMS Patomorfologia
W ramach opieki serwisowej oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS Wykonawca musi zapewnić:
a) instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem;
b)pomoc w usunięciu awarii Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem, w tym powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych;
c)bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania, uwzględniające potrzeby Zamawiającego;
d)pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach danych;
e) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem
w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego;
f)prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania;
g)obsługę telefoniczną (hot-line) i internetową Zamawiającego;
h)nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem bazy danych Oracle 11g wykorzystywanej do obsługi systemu informatycznego InfoMedica/AMMS;
i)dwie wizyty serwisowe miesięcznie w siedzibie Zamawiającego.
W ramach obsługi telefonicznej (hot-line) i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza Oprogramowania Aplikacyjnego. Obsługa telefoniczna ma na celu pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników objętych niniejszym zamówieniem.
Opieka serwisowa będzie świadczona zdalnie za pomocą łączy lub w uzasadnionych
w siedzibie Zamawiającego (po dwustronnym uzgodnieniu, a w przypadku nieuzgodnienia terminu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego). Powyższe nie dotyczy wizyty, o której mowa w pkt 3.4 ppkt i). w ramach administracji bazy danych Oracle Wykonawca musi zapewnić:
a)utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych Oracle;
b)instalację, konfigurację oraz administrację baz danych;
c)obsługę sytuacji awaryjnych;
d)diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów, w szczególności problemów wynikających z zakleszczeń, zarządzania przestrzeniami tabel;
e)przeprowadzanie monitoringu baz danych w odniesieniu do procesów, obiektów (kompilacja niepoprawnych obiektów, tworzenie nowych obiektów, nadawanie uprawnień do obiektów itp.) oraz raportów (AWR, StatsPack), monitorowanie integralności danych;
f)rozwijanie i przeprowadzanie konkretnych procesów baz danych tj: bezpieczeństwo, backup (przygotowywanie oraz implementacja procedur backup'owych);
g)informowanie placówki medycznej o pojawiających się problemach związanych
z pracą bazy danych;
h)opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemowej;
i)liczba godzin administratora Wykonawcy do wykorzystania w ciągu miesiąca 6 h;
j)strojenie bazy danych (segmenty pamięci SGA, UNDO, TEMP, Pliki dzienników, buforów dziennika, strojenie CBO) w zakresie administracyjnym (nie dotyczy strojenia aplikacji);
k)rozwiązywanie pojawiających się problemów i dostarczanie wsparcia Zamawiającemu (nie dotyczy optymalizacji aplikacji umieszczonej w bazie danych).
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest opieka serwisowa nad oprogramowaniem informatycznym Infomedica/AMMS objętym nadzorem autorskim producenta,
a zainstalowanym w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko- Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie.
Serwis oprogramowania komputerowego InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A. obejmuje następujące moduły:
1 Apteczka Oddziałowa
2Apteka
3Blok Operacyjny
4Finansowo-Księgowy
5Obsługa kasy gotówkowej
6Koszty
7Rejestr Sprzedaży
8 Wycena Kosztów Normatywnych
9 Gospodarka Materiałowa
10 Symulator JGP
11 Grafik
12 Kadry
13 Płace
14 Laboratorium
15 Punkt Pobrań
16Ruch Chorych
17Środki Trwałe
18Wyposażenie
19Zlecenia
20Przychodnia AMMS - Rejestracja, Gabinet Lekarski, Statystyka i rozliczenia NFZ
21 Przychodnia AMMS - Gabinet Zabiegowy
22 MPI - e-Rejestracja AMMS
23 AMMS Patomorfologia
W ramach opieki serwisowej oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS Wykonawca musi zapewnić:
a) instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem;
b)pomoc w usunięciu awarii Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem, w tym powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych;
c)bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania, uwzględniające potrzeby Zamawiającego;
d)pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach danych;
e) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem
w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego;
f)prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania;
g)obsługę telefoniczną (hot-line) i internetową Zamawiającego;
h)nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem bazy danych Oracle wykorzystywanej do obsługi systemu informatycznego InfoMedica/AMMS;
i)dwie wizyty serwisowe miesięcznie w siedzibie Zamawiającego.
W ramach obsługi telefonicznej (hot-line) i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza Oprogramowania Aplikacyjnego. Obsługa telefoniczna ma na celu pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników objętych niniejszym zamówieniem.
Opieka serwisowa będzie świadczona zdalnie za pomocą łączy lub w uzasadnionych
w siedzibie Zamawiającego (po dwustronnym uzgodnieniu, a w przypadku nieuzgodnienia terminu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego). Powyższe nie dotyczy wizyty, o której mowa w pkt 3.4 ppkt i). w ramach administracji bazy danych Oracle Wykonawca musi zapewnić:
a)utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych Oracle;
b)instalację, konfigurację oraz administrację baz danych;
c)obsługę sytuacji awaryjnych;
d)diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów, w szczególności problemów wynikających z zakleszczeń, zarządzania przestrzeniami tabel;
e)przeprowadzanie monitoringu baz danych w odniesieniu do procesów, obiektów (kompilacja niepoprawnych obiektów, tworzenie nowych obiektów, nadawanie uprawnień do obiektów itp. oraz raportów (AWR, Stats Pack),monitorowanie integralności danych;
f)rozwijanie i przeprowadzanie konkretnych procesów baz danych tj: bezpieczeństwo, backup (przygotowywanie oraz implementacja procedur backup'owych);
g)informowanie placówki medycznej o pojawiających się problemach związanych
z pracą bazy danych;
h)opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemowej;
i)liczba godzin administratora Wykonawcy do wykorzystania w ciągu miesiąca 6 h;
j)strojenie bazy danych (segmenty pamięci SGA, UNDO, TEMP, Pliki dzienników, buforów dziennika, strojenie CBO) w zakresie administracyjnym (nie dotyczy strojenia aplikacji);
k)rozwiązywanie pojawiających się problemów i dostarczanie wsparcia Zamawiającemu (nie dotyczy optymalizacji aplikacji umieszczonej w bazie danych).
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
1.3
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca zapewni wykwalifikowany personel skierowany do realizacji zamówienia tj.:
? minimum jedną osobę posiadającą wiedzę w zakresie administrowania oprogramowaniem bazodanowym ORACLE, potwierdzoną minimum jednym z certyfikatów oprogramowania bazodanowego Oracle Database 11g Administrator Workshop I oraz Oracle Database Administrator Workshop II;
? minimum trzech specjalistów posiadających certyfikaty w zakresie świadczenia usług informatycznych dla oprogramowania InfoMedica/AMMS (wystawione przez producenta oprogramowania, firmę ASSECO S.A.).
Zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
? oraz wykaże, iż wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę opieki serwisowej nad oprogramowaniem InfoMedica firmy Asseco przez okres 12 miesięcy o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, a usługa została lub jest wykonywana należycie.
Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca zapewni wykwalifikowany personel skierowany do realizacji zamówienia tj.:
? minimum jedną osobę posiadającą wiedzę w zakresie administrowania oprogramowaniem bazodanowym ORACLE, potwierdzoną minimum jednym z certyfikatów oprogramowania bazodanowego Oracle Database Administrator Workshop I oraz Oracle Database Administrator Workshop II;
? minimum trzech specjalistów posiadających certyfikaty w zakresie świadczenia usług informatycznych dla oprogramowania InfoMedica/AMMS (wystawione przez producenta oprogramowania, firmę ASSECO S.A.).
Zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
? oraz wykaże, iż wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę opieki serwisowej nad oprogramowaniem InfoMedica firmy Asseco przez okres 12 miesięcy o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, a usługa została lub jest wykonywana należycie.
Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
6
W ogłoszeniu jest:
Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w postępowaniu,
w celu potwierdzenia że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego złoży w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni:
1)dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca dysponuje wymaganą liczbą pracowników o kompetencjach wskazanych zgodnie z pkt 8.1. ppkt 2 lit. c SIWZ;
2)aktualne zaświadczenie producenta oprogramowania InfoMedica/AMMSF firmy Asseco Poland S.A., potwierdzające uprawnienia w zakresie dystrybucji oprogramowania oraz świadczenia usług informatycznych z nim związanych;
3)certyfikat Oracle potwierdzający specjalizację w zakresie instalacji i administracji serwera bazy danych Oracle.
W ogłoszeniu powinno być:
Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w postępowaniu,
w celu potwierdzenia że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego złoży w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni:
1)dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca dysponuje wymaganą liczbą pracowników o kompetencjach wskazanych zgodnie z pkt 8.1. ppkt 2 lit. c SIWZ;
2)aktualne zaświadczenie producenta oprogramowania InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A., potwierdzające uprawnienia w zakresie dystrybucji oprogramowania oraz świadczenia usług informatycznych z nim związanych;
3)certyfikat Oracle potwierdzający specjalizację w zakresie instalacji i administracji serwera bazy danych Oracle.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-06-27, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-06-28, godzina: 10:00
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie przyłącza do sieci światłowodowej do budynków: Biblioteki nr 12 w Olsztynie, ZDZiT przy ul. Dąbrowszczaków w Olsztynie, Żłobka nr 3 w Olsztynie według posiadanych projektów
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- Pieczywo i jaja kurze na potrzeby Kuchni szpitalnej
- Zakup i dostawa samochodu typu Bus-pasażerski
- Dostawa gadżetów promocyjnych w postaci cukierków promocyjnych w spersonalizowanych opakowaniach.
- Produkcja spotu i skrótu spotu promującego województwo warmińsko-mazurskie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.