eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wińsko › Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół Publicznych w Wińsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-22

Ogłoszenie nr 500143669-N-2018 z dnia 22-06-2018 r.

Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole: Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół Publicznych w Wińsku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565659-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole, Krajowy numer identyfikacyjny 93302247900000, ul. ul. Nowa 2, 56160 Wińsko, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-71 389 80 29, e-mail zszpip@tlen.pl, faks 0-71 389 88 50.
Adres strony internetowej (url): bip.winsko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka oświatowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół Publicznych w Wińsku

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie dotyczy dostawy słomy i siana do miejsca wskazanego przez zamawiającego tj. kotłowni szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Wińsku. Dostawy odbywać się będą czterech okresach od 01.08.2018 do 31.07.2021 tj. 01.08.2018 r. - 31.12.2018 r. 01.01.2019 r. - 31.12.2019 r. 01.01.2020 r. - 31.12.2020 r. 01.01.2021 r. - 31.07.2021 r. Słoma/siano powinna być ciasno sprasowana w balotach okrągłych o średnicy 150-180 cm i wysokości 150 cm , waga każdego balotu: 150-300 kg oraz wilgotności każdego balotu 14% w każdym jego miejscu. Szacunkowa ilość dostawy słomy/siana wynosi : do 1350 ton Przechowywanie słomy/siana jest nieodpłatne. Słoma/siano winny być odpowiednio zabezpieczone (do terminu dostawy określonego przez Zamawiającego) we własnych magazynach, stodołach i innych zadaszonych miejscach zabezpieczając przed nadmiernym zawilgoceniem lub pogorszeniem jakości słomy. Płatność za dostarczoną słomę następować będzie miesięcznymi fakturami wystawionymi przez Wykonawcę. 1.Wymagania organizacyjne: * zamawiana słoma/siano musi być dostarczana na bieżąco na telefoniczne żądanie Zamawiającego przesłane dodatkowo faksem lub mailem lub pocztą oraz rozładowywana własnymi środkami transportu Wykonawcy i na jego koszt, * dostawa zamówionej słomy/siana będzie następowała najpóźniej w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, * dostarczana słoma/siano jest ważona, w punkcie ważenia wskazanym przez Zamawiającego i na jego koszt w obecności osoby wskazanej przez Zamawiającego i palacza, * słoma rozładowywana jest po zmierzeniu wilgotności przez osoby przyjmujące w obecności i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, * w przypadku przekroczenia norm wilgotności (wskazanie higrometru) kwestionowana partia słomy/siana nie będzie przyjęta. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia słomy o odpowiedniej wilgotności, * Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia biomasy w ciasno sprasowanych balotach o parametrach: > średnica balotu 150 -180 cm > wysokość balotu 150 cm > waga balotu 150 - 300 kg > wilgotność w każdym miejscu balotu 14% * baloty, które przekroczą wilgotność 14% -16% będą przyjęte z pomniejszeniem ich wartości o 25% ceny 1 tony brutto. Baloty powyżej 18% wilgotności nie będą przyjęte, * słoma będzie dostarczana partiami (ok. 3-5 ton) w zależności od pojemności magazynu w kotłowni, w terminach ustalonych z obsługą kotłowni i Zamawiającym, * Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do bieżącego odbioru pozostałości po wypalonej biomasie (popiołu).Wywóz popiołu odbywać się winien: ? w okresie grzewczym (15.10 - 15.04) 4 pojemniki a' 1200 L - 2 razy w m-cu ? w okresie poza sezonem (16.04. -14.10) 4 pojemniki a' 1200 L - 1 raz w m-cu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 03.11.40.00 - Słoma i siano


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 249750.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Andrzej Szumlański Usługi Rolnicze
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Baszyn 27
Kod pocztowy: 56-160
Miejscowość: Wińsko
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 269730.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 269730.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 269730.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.