eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › ZAKUP INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWO-PROGRAMOWEJ W RAMACH PROJEKTU "WZMACNIANIE ZASTOSOWANIA TIK W MIEŚCIE KONIN- INTEGRACJA I HARMONIZACJA BAZ DANYCH ORAZ UDOSTĘPNIANIE ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-21

Ogłoszenie nr 500142195-N-2018 z dnia 21-06-2018 r.

Miasto Konin: ZAKUP INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWO-PROGRAMOWEJ W RAMACH PROJEKTU "WZMACNIANIE ZASTOSOWANIA TIK W MIEŚCIE KONIN- INTEGRACJA I HARMONIZACJA BAZ DANYCH ORAZ UDOSTĘPNIANIE ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
,,Wzmacnianie zastosowania TIK w Mieście Konin - integracja i harmonizacja baz danych oraz udostępnianie elektronicznych usług publicznych" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 2: Społeczeństwo informacyjne, działanie 2.1.:Rozwój elektronicznych usług publicznych, poddziałanie 2.1.1.: Rozwój elektronicznych usług publicznych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541694-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500083680-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Konin, Krajowy numer identyfikacyjny 311019036, ul. Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. +48 63 2401138, e-mail zamowienia@konin.um.gov.pl, faks +48 63 2401135.
Adres strony internetowej (url): www.konin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWO-PROGRAMOWEJ W RAMACH PROJEKTU "WZMACNIANIE ZASTOSOWANIA TIK W MIEŚCIE KONIN- INTEGRACJA I HARMONIZACJA BAZ DANYCH ORAZ UDOSTĘPNIANIE ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WP.042.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia pn. "Zakup infrastruktury sprzętowo-programowej" jest dostawa infrastruktury sprzętowo-programowej w ramach projektu ,,Wzmacnianie zastosowania TIK w Mieście Konin - integracja i harmonizacja baz danych oraz udostępnianie elektronicznych usług publicznych". Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 2: Społeczeństwo informacyjne, działanie 2.1.: Rozwój elektronicznych usług publicznych ,poddziałanie 2.1.1.: Rozwój elektronicznych usług publicznych. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę infrastruktury sprzętowo-programowej wspierającej działanie systemu KoSIT, który stanowić będzie narzędzie wspierające podejmowanie prawnych, gospodarczych i administracyjnych decyzji oraz pomoc w planowaniu i rozwoju Miasta Konina. Zakres zamówienia obejmuje realizację zadania projektowego Z4 - Zakup sprzętu, określonego na etapie Studium Wykonalności dla projektu ,,Wzmacnianie zastosowania TIK w Mieście Konin - integracja i harmonizacja baz danych oraz udostępnianie elektronicznych usług publicznych" w rozdziale V.4. Studium stanowiło Załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48820000-2


Dodatkowe kody CPV: 30230000-0, 72263000-6, 72000000-5, 48000000-8, 72268000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 482035.00
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NOVICOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świderska 114 G
Kod pocztowy: 03-128
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 592903.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 542427.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 982770.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zakres podwykonawstwa - wykonanie usługi montażu i wdrożenia oraz użyczenie referencji


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.