eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-20

Ogłoszenie nr 500141152-N-2018 z dnia 20-06-2018 r.

Powiat Pruszkowski: Wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544333-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500092897-N-2018, 500094116-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Pruszkowski, Krajowy numer identyfikacyjny 013267144, ul. ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7381400, e-mail zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl, faks 22 7289247.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.pruszków.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego, którego zakres obejmować będzie: 1. Oznakowanie pionowe remont, wymiana, uzupełnienie: a) Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 ( I generacji ) - 50 szt.; b) Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 60 mm - 750 szt.; c) Zdejmowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych - 850 szt.; d) Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0.3 m2 (z odzysku) - 800 szt.; e) Rozebranie słupków do znaków - 250 szt.; f) Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 60 mm (z odzysku) - 50 szt.; g) Bariery ochronne przy ciągach pieszych typu olsztyńskiego w kolorze żółtym i czarnym - 25 m; h) Przymocowanie tablic znaków drogowych informacyjnych typu D o powierzchni ponad 0.3 m2 - 60 x 60 cm (I lub II generacji) - 80 szt.; i) Przymocowanie tablic znaków drogowych informacyjnych poza wymiarami oraz tablice typu E, F, G, U - 100 m2; j) Przymocowanie tablic znaków drogowych ostrzegawczych o powierzchni ponad 0.3 m2 (I generacji) - 120 szt.; k) Przymocowanie tablic znaków drogowych ostrzegawczych, o powierzchni ponad 0.3 m2 (II generacji) - 120 szt.; l) Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu i nakazu o powierzchni ponad 0.3 m2 (I generacji) - 120 szt.; m) Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu i nakazu o powierzchni ponad 0.3 m2 (II generacji) - 50 szt.; n) Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu typu U-5a - 50 szt.; o) Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu typu U-5b - 50 szt.; p) Przymocowanie znaków U-18a - Lustra - 15 szt.; q) Przymocowanie znaków U-9 - 15 szt.; r) Bariery ochronne stalowe SP-04/M/2, słupek co 2 m - 100 mb; s) Bariera poprzeczna stalowa słupek mostowy z C 140 pochwyt rurowy - 50 mb; t) Bariery ochronne stalowe łukowe SP-06 wg pomiarów dokonanych w terenie - 50 mb; u) Łącznik skośny do barier energochłonnych - 20 szt.; v) Zakończenie barier ochronnych stalowych energochłonnych - 20 szt.; w) Poręcze ochronne łańcuchowe podwójne o rozstawie słupków z rur śr. 60 mm 1.5 m - 50 mb; x) Słupki ochronne typu 12 C- 50 szt.; y) Słupki ochronne typu 12 B - 50 szt.; z) Przymocowanie tablic typu T do 0.3 m2 - 100 szt.; aa) Przymocowanie tablic znaków D-6 ( II generacji ) o powierzchni ponad 0.3 m2 - 120 szt.; bb) Montaż słupków ozdobnych ze stali z kołnierzem - 20 szt.; cc) Znak U3a(600x600) i U3b(600x600)-tablica kierunkowa zasilana solarnie - 10 szt.; dd) Aktywne punktowe elementy odblaskowe wpuszczone w asfalt - 50 szt.; ee) Bariera prętowa U11a - 25 szt.; ff) Przymocowanie tablic znaków D ( I generacji ) o powierzchni ponad 0.3 m2 - 150 szt.; gg) Aktywny znak D-6 z czujnikiem ruchu SIGN Flash zasilany solarnie (komplet 2 szt.) - 17 kompletów; hh) Separator U-14 wysokość 80 cm napełniany wodą lub piaskiem - 10 szt. 2. oznakowanie pionowe konserwacja i utrzymanie; a) Utrzymywanie i konserwacja (naprawy) znaków tj. - zdjęcie znaku, wyprostowanie pogiętej tablicy i ponowny montaż - 200 szt.; b) Utrzymywanie oznakowania pionowego - drobne prace polegające na korekcie kierunku znaku, wyprostowaniu pochylonego (nie pogiętego) znaku - 700 szt.; c) Utrzymywanie oznakowania pionowego - przycięcie zasłaniających gałęzi - odsłonięcie 1 znaku - 200 szt.; d) Utrzymanie i konserwacja - pionowanie, prostowanie pochylonego słupka - 800 szt.; e) Naprawa barier drogowych - bez wymiany (prostowanie) - 100 mb. 2.2 Wykonawca udzieli 2 letniej gwarancji na ustawione aktywne znaki drogowe ( poz. 29,30 i 33 kosztorysu), 5 letniej gwarancji na ustawione znaki drogowe oraz 5 letniej gwarancji na ustawione słupki do znaków drogowych 2.3 Wykonawca przystąpi do realizacji etapu zamówienia w czasie określonym w formularzu ofertowym. Każdorazowe rozpoczęcie realizacji zadania następować będzie w ciągu maksymalnie 72 godzin (minimalny czas przystąpienia do prac wynosi 4 godziny) od zlecenia przez Zamawiającego, a czas jego realizacji wynosi 7 dni. Przez przystąpienie do prac rozumie się faktyczne wejście w teren i rozpoczęcie prac. 2.4 Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem opisuje Szczegółowa Specyfikacja Techniczna załącznik nr A oraz obmiar załącznik nr B do SIWZ. 2.5 Odzyski materiałowe należy zabezpieczyć we własnym zakresie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 670762.50
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PZM WIMET Zbigniew Wiśniewski Sp. j.
Email wykonawcy: sekretariat@pzmwimet.pl
Adres pocztowy: ul. Krucza 22
Kod pocztowy: 05-420
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 546279.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 546279.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 546279.90
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.