eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH I INSTALACYJNYCH W LOKALACH NR 5, 6 i 7 W BUDYNKU PRZY UL. MONIUSZKI 7 ORAZ W LOKALU NR 16 PRZY UL. DOBREJ 20

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-19

Ogłoszenie nr 500139804-N-2018 z dnia 19-06-2018 r.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH I INSTALACYJNYCH W LOKALACH NR 5, 6 i 7 W BUDYNKU PRZY UL. MONIUSZKI 7 ORAZ W LOKALU NR 16 PRZY UL. DOBREJ 20

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556370-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, Krajowy numer identyfikacyjny 015259640, ul. Władysława Raczkiewicza 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 41 06, e-mail wesola.zp@um.warszawa.pl, faks 22 443 40 01 .
Adres strony internetowej (url): www.wesola.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH I INSTALACYJNYCH W LOKALACH NR 5, 6 i 7 W BUDYNKU PRZY UL. MONIUSZKI 7 ORAZ W LOKALU NR 16 PRZY UL. DOBREJ 20

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

23/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych i instalacyjnych w lokalach nr 5,6 i 7 w budynku przy ul. Moniuszki 7 oraz w lokalu nr 16 przy ul. Dobrej 20 - należących do zasobu lokalowego Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 2 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. 1. ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH I INSTALACYJNYCH W LOKALU ul. Moniuszki 7 m 5, pow. 38,20 m 2 o Doposażenie instalacji elektrycznej (wymiana gniazd i włączników, wykonanie pomiarów). o Doposażenie lokalu w instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody (ogrzewanie z kotła gazowego zainstalowanego w lokalu). o Remont instalacji zimnej wody i kanalizacji z doposażeniem lokalu w kabinę prysznicową zlokalizowaną w kuchni. o Roboty budowlane. 2. ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH I INSTALACYJNYCH W LOKALU ul. Moniuszki 7 m 6, pow. 32,50 m 2 o Wymiana instalacji elektrycznej. o Doposażenie lokalu w instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody (ogrzewanie z kotła gazowego zainstalowanego w lokalu). o Remont instalacji zimnej wody i kanalizacji z doposażeniem lokalu w kabinę prysznicową w pomieszczeniu wydzielonym z kuchni. o Roboty budowlane. 3.ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH I INSTALACYJNYCH W LOKALU ul. Moniuszki 7 m 7, pow. 17,71 m 2 Doposażenie instalacji elektrycznej (wymiana gniazd i włączników, wykonanie pomiarów). o Doposażenie lokalu w instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody (ogrzewanie z kotła gazowego zainstalowanego w lokalu). o Remont instalacji zimnej wody i kanalizacji z doposażeniem lokalu w kabinę prysznicową zlokalizowaną w kuchni. o Roboty budowlane. 4. ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH W LOKALU ul. Dobra 20 m 16, pow. 44,25 m 2 o Doposażenie instalacji elektrycznej (wymiana gniazd i włączników, wykonanie pomiarów). o Doposażenie instalacji wodno-kanalizacyjnej (wymiana armatury sanitarnej). o Roboty budowlane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45440000-3, 45310000-3, 45330000-9, 45430000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 228371.42
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEGADOM Małgorzata Bielecka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prosta 34
Kod pocztowy: 05-152
Miejscowość: Czosnów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 150500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179900.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.