To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-19
Ogłoszenie nr 500139804-N-2018 z dnia 19-06-2018 r.
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH I INSTALACYJNYCH W LOKALACH NR 5, 6 i 7
W BUDYNKU PRZY UL. MONIUSZKI 7 ORAZ W LOKALU NR 16 PRZY UL. DOBREJ 20
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556370-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, Krajowy numer identyfikacyjny 015259640,
ul. Władysława Raczkiewicza
33,
05-075
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 41 06, e-mail
wesola.zp@um.warszawa.pl, faks
22 443 40 01 .
Adres strony internetowej (url): www.wesola.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH I INSTALACYJNYCH W LOKALACH NR 5, 6 i 7 W BUDYNKU PRZY UL. MONIUSZKI 7 ORAZ W LOKALU NR 16 PRZY UL. DOBREJ 20
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):23/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych i instalacyjnych w lokalach nr 5,6 i 7 w budynku przy ul. Moniuszki 7 oraz w lokalu nr 16 przy ul. Dobrej 20 - należących do zasobu lokalowego Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 2 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. 1. ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH I INSTALACYJNYCH W LOKALU ul. Moniuszki 7 m 5, pow. 38,20 m 2 o Doposażenie instalacji elektrycznej (wymiana gniazd i włączników, wykonanie pomiarów). o Doposażenie lokalu w instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody (ogrzewanie z kotła gazowego zainstalowanego w lokalu). o Remont instalacji zimnej wody i kanalizacji z doposażeniem lokalu w kabinę prysznicową zlokalizowaną w kuchni. o Roboty budowlane. 2. ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH I INSTALACYJNYCH W LOKALU ul. Moniuszki 7 m 6, pow. 32,50 m 2 o Wymiana instalacji elektrycznej. o Doposażenie lokalu w instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody (ogrzewanie z kotła gazowego zainstalowanego w lokalu). o Remont instalacji zimnej wody i kanalizacji z doposażeniem lokalu w kabinę prysznicową w pomieszczeniu wydzielonym z kuchni. o Roboty budowlane. 3.ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH I INSTALACYJNYCH W LOKALU ul. Moniuszki 7 m 7, pow. 17,71 m 2 Doposażenie instalacji elektrycznej (wymiana gniazd i włączników, wykonanie pomiarów). o Doposażenie lokalu w instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody (ogrzewanie z kotła gazowego zainstalowanego w lokalu). o Remont instalacji zimnej wody i kanalizacji z doposażeniem lokalu w kabinę prysznicową zlokalizowaną w kuchni. o Roboty budowlane. 4. ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH W LOKALU ul. Dobra 20 m 16, pow. 44,25 m 2 o Doposażenie instalacji elektrycznej (wymiana gniazd i włączników, wykonanie pomiarów). o Doposażenie instalacji wodno-kanalizacyjnej (wymiana armatury sanitarnej). o Roboty budowlane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45440000-3, 45310000-3, 45330000-9, 45430000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
228371.42
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEGADOM Małgorzata Bielecka
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
150500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
- ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA SPECJALNEGO OREWIACZEK PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 19 A W OSTRÓDZIE
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.