eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieprz › "Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Wieprz w okresie 01.07.2018-31.12.2019"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-19

Ogłoszenie nr 500138955-N-2018 z dnia 19-06-2018 r.

Gmina Wieprz: "Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Wieprz w okresie 01.07.2018-31.12.2019"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547898-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Wieprz, ul. Centralna 5, 34-122 Wieprz; krajowy numer identyfikacyjny 072182143,osoba do kontaktów: Agata Kocemba, e-mail: przetargi@wieprz.pl, tel. 33 875 51 18 w.22,
Gminny Środowiskowy Dom Samopomocy, Wieprz ul. Podgórze 18, 34-122 Wieprz, krajowy numer identyfikacyjny 356899499 ,osoba do kontaktów: Agata Kocemba, e-mail: przetargi@wieprz.pl, tel. 33 875 51 18 w.22
Gminny Ośrodek Kultury ,Wieprz ul. Centralna 7, 34-122 Wieprz, krajowy numer identyfikacyjny 070706524 ,osoba do kontaktów: Agata Kocemba, e-mail: przetargi@wieprz.pl, tel. 33 875 51 18 w.22
Publiczne Przedszkole Nr 3, Wieprz ul. Centralna 15, 34-122 Wieprz, krajowy numer identyfikacyjny 070560575 ,osoba do kontaktów: Agata Kocemba, e-mail: przetargi@wieprz.pl, tel. 33 875 51 18 w.22
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieprzu, ul. Wadowicka 3, 34-122 Wieprz, krajowy numer identyfikacyjny 072135480 ,osoba do kontaktów: Agata Kocemba, e-mail: przetargi@wieprz.pl, tel. 33 875 51 18 w.22
Zespół Szkolno Przedszkolny im. Władysława Broniewskiego, Przybradz ul. Szkolna 50, 34-108 Frydrychowice, krajowy numer identyfikacyjny 356557043 ,osoba do kontaktów: Agata Kocemba, e-mail: przetargi@wieprz.pl, tel. 33 875 51 18 w.22
Zespół Szkolno Przedszkolny im. Mikołaja Kopernika, Nidek ul. Św. Judy Tadeusza 2, 34-122 Wieprz, krajowy numer identyfikacyjny 356557037 ,osoba do kontaktów: Agata Kocemba, e-mail: przetargi@wieprz.pl, tel. 33 875 51 18 w.22
Zespół Szkolno Przedszkolny im. Michała Szczygła , Gierałtowice ul. Św. Marcina 7,34-122 Wieprz, krajowy numer identyfikacyjny 356557020 ,osoba do kontaktów: Agata Kocemba, e-mail: przetargi@wieprz.pl, tel. 33 875 51 18 w.22
Zespół Szkolno Przedszkolny im. Jana Brzechwy, Frydrychowice ul. Wadowicka 77, 34-108 Frydrychowice, krajowy numer identyfikacyjny 356557008 ,osoba do kontaktów: Agata Kocemba, e-mail: przetargi@wieprz.pl, tel. 33 875 51 18 w.22
Żłobek "Misiowy Zakątek", Frydrychowice ul. Widokowa 49, 34-108 Frydrychowice, krajowy numer identyfikacyjny 122560256 ,osoba do kontaktów: Agata Kocemba, e-mail: przetargi@wieprz.pl, tel. 33 875 51 18 w.22
Zespół Szkolno Przedszkolny nr 1 im. Jana Pawła II , Wieprz ul. Centralna 19, 34-122 Wieprz, krajowy numer identyfikacyjny 356557050 ,osoba do kontaktów: Agata Kocemba, e-mail: przetargi@wieprz.pl, tel. 33 875 51 18 w.22
Zespół Szkolno Przedszkolny nr 2 im. Kard. Stefana Wyszyńskiego, Wieprz ul. Beskidzka 324, 34-122 Wieprz, krajowy numer identyfikacyjny 356557014 ,osoba do kontaktów: Agata Kocemba, e-mail: przetargi@wieprz.pl, tel. 33 875 51 18 w.22
Gminny Zakład Wodociągów, Wieprz ul. Centralna 5, 34-122 Wieprz, krajowy numer identyfikacyjny 070395834 ,osoba do kontaktów: Agata Kocemba, e-mail: przetargi@wieprz.pl, tel. 33 875 51 18 w.22


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wieprz, Krajowy numer identyfikacyjny 072182143, ul. ul. Centralna 5, 34-122 Wieprz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 8755118, e-mail ugwieprz@interia.pl, faks 33 8755100.
Adres strony internetowej (url): www.wieprz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający Gmina Wieprz jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu wszystkich objętych niniejszym postępowaniem podmiotów. Zamawiający oraz Współzamawiający zawarli oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania ( 13 umów).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Wieprz w okresie 01.07.2018-31.12.2019"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IOS.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wieprz, budynków administrowanych przez Gminę Wieprz, obiektów sieci kanalizacji sanitarnej oraz na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Wieprz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 220 ze zm. ) oraz z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w ww. ustawie i aktach wykonawczych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.31.00.00 - Elektryczność


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 447155
Waluta zł.

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Elektrociepłownia Andrychów Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 83
Kod pocztowy: 34-120
Miejscowość: Andrychów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 583254.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 583254.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 684559.01
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.