eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont wybranych ulic na terenie miasta Łodzi - z podziałem na 3 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-18

Ogłoszenie nr 500137631-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu: Remont wybranych ulic na terenie miasta Łodzi - z podziałem na 3 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532670-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu, Krajowy numer identyfikacyjny 47317005200000, ul. ul. Piotrkowska 173, 90447 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 6384959, 6384911, e-mail k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl, faks 42 638-49-58.
Adres strony internetowej (url): www.zdit.uml.lodz.pl; http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont wybranych ulic na terenie miasta Łodzi - z podziałem na 3 części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDiT-DZ.3321.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wybranych ulic na terenie Miasta Łodzi w następujących lokalizacjach ul. Betonowa, ul. A. Krzywoń, ul. Blokowa, ul. Płytka w podziale na 3 części: - Część 1 - Remont nawierzchni ul. Betonowej; - Część 2 - Remont nawierzchni ul. A. Krzywoń i ul. Blokowej Zadanie 1 - remont nawierzchni ul. A. Krzywoń Zadanie 2 - remont ul. Blokowej; - Część 3 - Remont ul. Płytkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych dla części 1-3 (nr od 2a do 2c), w Tomie II SIWZ Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych"oraz w Tomie III SIWZ - ,,Formularz aktu umowy". 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności: 2.1.Część 1 Remont nawierzchni ul. Betonowej Remont nawierzchni ul. Betonowej od ul. Skrajnej do ul. Przyjemnej obejmuje wykonanie bitumicznych warstw wiążącej i ścieralnej na podbudowie z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie. Szczegółowy zakres robót: a)Korytowanie pod jezdnię wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz wywozem urobku; b)Wykonanie podbudowy pod jezdnię z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie; c)Wykonanie bitumicznej warstwy wiążącej gr. 4 cm, dla kategorii ruchu KR 2 (AC 11W); d)Wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej gr. 4 cm, dla kategorii ruchu KR 2 (AC 8S); e) Wykonanie poboczy o szer. 0,5 m z destruktu asfaltowego zagęszczonego mechanicznie gr. 10 cm; f) Regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów wodociągowych; g) Regulacja wysokościowa studzienek włazów kanałowych oraz wpustów ulicznych. 2.2. Część 2 Remont nawierzchni ul. A. Krzywoń i ul. Blokowej 1.Zadanie 1 - remont nawierzchni ul. A. Krzywoń remont nawierzchni ul. A. Krzywoń od ul. Gombrowicza do nr 17 - obejmuje wykonanie bitumicznych warstw wiążącej i ścieralnej na istniejącej podbudowie z brukowca oraz naprawa nawierzchni chodnika i zjazdów. Szczegółowy zakres robót: a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm; b) Wymiana na nowe krawężników betonowych 100x15x30 na ławie betonowej z oporem - beton B-15 z wywozem gruzu; c) Przełożenie krawężników betonowych 100x15x30; d) Miejscowe przełożenie nawierzchni brukowcowej; e)Wykonanie bitumicznej warstwy wyrównawczej średniej gr. 4 cm, dla kategorii ruchu KR 2 (AC 11W) wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni brukowcowej emulsją asfaltową; f)Wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej gr. 4 cm, dla kategorii ruchu KR 2 (AC 8S); g) Rozebranie nawierzchni chodnika z płyt betonowych wraz z wywozem; h) Korytowanie pod zjazdy i chodnik wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz wywozem urobku; i) Wykonanie podbudowy na zjazdach i chodniku z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie gr. 15 cm; j) Nawierzchnia z płyt betonowych fazowanych koloru szarego 25x25x8 na podsypce cementowo - piaskowej; k)Ustawienie obrzeża trawnikowego 30x8x100 na podsypce cementowo-piaskowej; l) Remont cząstkowy chodnika z płyt betonowych; m) Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na zjazdach;n) Regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych; o) Regulacja wysokościowa armatury kanalizacyjnej, wpustów ulicznych oraz studni telekomunikacyjnych 2.Zadanie 2.- remont ul. Blokowej remont ul. Blokowej od ul. Komunalnej do ul. Zjednoczenia - obejmuje wykonanie bitumicznych warstw wiążącej i ścieralnej na istniejącej podbudowie z brukowca oraz naprawa nawierzchni chodnika i zjazdów. Szczegółowy zakres robót: a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm; b) Wymiana na nowe krawężników betonowych 100x15x30 na ławie betonowej z oporem - beton B-15 z wywozem gruzu; c) Przełożenie krawężników betonowych 100x15x30; d)Miejscowe przełożenie nawierzchni brukowcowej; e) Wykonanie bitumicznej warstwy wyrównawczej średniej gr. 4 cm, dla kategorii ruchu KR 2 (AC 11W) wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni brukowcowej emulsją asfaltową; f) Wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej gr. 4 cm,dla kategorii ruchu KR 2 (AC8S); g) Rozebranie nawierzchni chodnika z płyt betonowych wraz z wywozem; h) Korytowanie pod zjazdy i chodnik wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz wywozem urobku; i) Wykonanie podbudowy na zjazdach i chodniku z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie gr. 15 cm; j) Nawierzchnia z płyt betonowych fazowanych koloru szarego 25x25x8 na podsypce cementowo - piaskowej; k) Ustawienie obrzeża trawnikowego 30x8x100 na podsypce cementowo-piaskowej; l) Remont cząstkowy chodnika z płyt betonowych; m) Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na zjazdach; n) Regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych; o) Regulacja wysokościowa armatury kanalizacyjnej, wpustów ulicznych oraz studni telekomunikacyjnych. 2.3. Część 3 Remont ul. Płytkiej Remont ul. Płytkiej od ul. Zgodnej do ul. Łukowej obejmuje wykonanie bitumicznych warstw wiążącej i ścieralnej na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem i kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie oraz naprawa nawierzchni chodnika i zjazdów. Szczegółowy zakres robót: a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm; b) Rozbiórka krawężników drogowych; c) Korytowanie pod jezdnię i zjazdy wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz wywozem urobku; d) Wykonanie podbudowy pomocniczej pod jezdnię i zjazdy z gruntu stabilizowanego cementem ( RM= 2,5 MPa ) grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm; e) Wykonanie podbudowy pod jezdnię i zjazdy z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie gr. 20 cm; f) Ustawienie krawężników betonowych 100x20x30 cm na ławie betonowej z oporem - beton B-15; g) Wykonanie bitumicznej warstwy wiążącej gr. 4 cm, dla kategorii ruchu KR 2 (AC 11W); h) Wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej gr. 4 cm, dla kategorii ruchu KR 2 (AC 8S); i) Rozebranie nawierzchni chodnika z płyt betonowych 50x50x7 wraz z wywozem; j) Korytowanie pod chodnik wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz wywozem urobku; k) Wykonanie podbudowy pod chodnik z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie gr. 15 cm; l) Nawierzchnia z płyt betonowych fazowanych, koloru szarego 25 x 25 x 8 cm nowych wibroprasowanych na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm; m) Obrzeża nowe trawnikowe o wym. 30 x 8 cm na posypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą; n)Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej; o) Regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych; p) Regulacja wysokościowa studzienek włazów kanałowych, wpustów kan. deszczowej oraz studni telekomunikacyjnych. 3.Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwanej w dalszej części SIWZ -STWiORB) stanowiących opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe,patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia,systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń,systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy,technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom,urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w STWIORB za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga, by podczas realizacji każdej z części zamówienia (t. j części 1 - 3) czynności polegające na: -kierowaniu lub operowaniu sprzętem drogowym wykonywały co najmniej 3 osoby, zatrudnione na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.). 5. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 4 powyżej oraz w Tomie III SIWZ - Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy,oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont nawierzchni ul. Betonowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 269967.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MASDROG Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@masdrog.pl
Adres pocztowy: ul. Nawrot 114 lok. 33
Kod pocztowy: 90-029
Miejscowość: Łodź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175750.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175750.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 286865.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont nawierzchni ul. A. Krzywoń i ul. Blokowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 305387.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WŁODAN Andrzej Włodarczyk Spółka Jawna
Email wykonawcy: maciej.smoliga@wlodan.pl
Adres pocztowy: Porszewice 31
Kod pocztowy: 96-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 257946.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 257946.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 302939.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Remont ul. Płytkiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 291605.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WŁODAN Andrzej Włodarczyk Spółka Jawna
Email wykonawcy: maciej.smoliga@wlodan.pl
Adres pocztowy: Porszewice 31
Kod pocztowy: 96-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 240319.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 218169.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 311075.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.