eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Likwidacja dzikich wysypisk i sprzątanie terenów niezagospodarowanych na terenie Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-08

Ogłoszenie nr 500130242-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów: Likwidacja dzikich wysypisk i sprzątanie terenów niezagospodarowanych na terenie Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546673-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów, Krajowy numer identyfikacyjny 015259663, ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225651560, e-mail mokotow.wzp@um.warszawa.pl, faks 225651560.
Adres strony internetowej (url): www.mokotow.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Likwidacja dzikich wysypisk i sprzątanie terenów niezagospodarowanych na terenie Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UD-IV-WZP.271.43.2018.DPE

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Likwidacja dzikich wysypisk i sprzątanie terenów niezagospodarowanych na terenie Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy w tym: A. Likwidacja dzikich wysypisk Opis wykonywania czynności: 1. przygotowanie terenu do zebrania odpadów poprzez: - usunięcie roślinności - krzewów do 10 lat, - drzew, których obwód pnia na wysokości 5 cm nie przekracza 35 cm dla topoli, wierzb, kasztanowca zwyczajnego, klonu jesionolistnego, klonu srebrzystego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego; 25 cm dla pozostałych gatunków drzew, (o ile taka roślinność występować będzie na terenie wysypiska), - likwidację prowizorycznych wygrodzeń (pozostałości po dzikich ogródkach, o ile wygrodzenia wystąpią na terenie wysypiska). 2. Zebranie, wywóz i zagospodarowanie zebranych zanieczyszczeń. 3. Uporządkowaniu terenu (wyrównaniu, zagrabieniu - zgodnie z potrzebami). Zalecenia do prowadzenia prac w pobliżu drzew, krzewów niepodlegających usunięciu prace z użyciem sprzętu mechanicznego należy tak prowadzić, aby nie doszło do uszkodzenia ich systemów korzeniowych, pni bądź koron drzew. Jeżeli zostanie potwierdzona przez zamawiającego kolizja w/w roślin (zgodnie z pkt 1) z planowanymi pracami będą one usuwane na podstawie decyzji administracyjnej w ramach zawartej przez Dzielnicę Mokotów odrębnej umowy na wycinkę drzew. B. Sprzątanie terenów niezagospodarowanych Opis wykonywania czynności: Czynność polega na ręcznym zebraniu w worki (o kolorze właściwym dla odpadów niesegregowanych) rozsianych po terenie zanieczyszczeń oraz usunięciu gałęzi, zdrewniałych pędów chwastów, warstwy zalegających liści a w przypadku dużego rozdrobnienia zanieczyszczeń również ich wygrabienie lub zamiecenie, wywóz i zagospodarowanie zebranych zanieczyszczeń. Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych wyniku realizacji zamówienia o kodach minimum: 20.02.01 -odpady ulegające biodegradacji; i sposób gospodarowania nimi musi być zgodny z przepisami obowiązującej w dacie realizacji zamówienia ustawy o odpadach (Dz.U. z 2018 poz. 21 j.t.) oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2017r. 1289 j.t.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90722200-6


Dodatkowe kody CPV: 90511300-5, 90511000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 166666.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INTATTO Michał Grelus
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 27
Kod pocztowy: 05-850
Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 171499.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 171499.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179999.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.