eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przebudowa Al. Jana Pawła II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-01

Ogłoszenie nr 500123061-N-2018 z dnia 01-06-2018 r.

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów: Przebudowa Al. Jana Pawła II.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541726-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Krajowy numer identyfikacyjny 24013698900000, ul. ul. Smolenia 35, 41902 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 969 700, e-mail zamowiani@mzdim.bytom.pl, faks 323 969 702.
Adres strony internetowej (url): www.mzdim.bytom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa Al. Jana Pawła II.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DNP.260.8.2018.PN.RB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Al. Jana Pawła II w Bytomiu, na odcinku pomiędzy zjazdem/ wyjazdem z drogi krajowej DK 94 (ul. Siemianowicka), a skrzyżowaniem z ul. Kędzierzyńską, obejmująca m.in. następujące rodzaje robót: ? wzmocnienie podłoża gruntowego geokratami z wypełnieniem kruszywem łamanym, ? wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego, ? wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego, ? ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej, ? wykonanie nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej dostosowanej do ruchu ciężkiego, ? wykonanie nowych barier energochłonnych, ? wymiana osłon trakcyjnych, ? wzmocnienie konstrukcji nasypu, ? wykonanie oznakowania poziomego, ? regulacja pionowa studzienek oraz kratek ściekowych, ? wykonanie nowych krawężników oraz wymiana krawężników w miejscach uszkodzeń. 3.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w: ? Przedmiarze Robót, ? Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWORB), ? Wzorze Umowy, które stanowią odpowiednie załączniki do specyfikacji. 3.3. Materiały pozyskane w trakcie realizacji zamówienia (w tym zdemontowane bariery stalowe, osłony trakcyjne itp.) stanowią własność Wykonawcy. Gruz betonowy, kamienny, bitumiczny oraz ziemia może być przez Wykonawcę zagospodarowany i niekoniecznie musi podlegać utylizacji. Utylizacji podlega również ziemia po oczyszczeniu poboczy. 3.4. W wycenie robót Wykonawca winien uwzględnić koszty opracowania oraz wykonania tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót oraz powykonawczych pomiarów geodezyjnych (wykonanych przez uprawnionego geodetę z naniesieniem na gminne zasoby mapowe). 3.5. Zamawiający określa minimalny wymagany 36 - miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty nawierzchniowe oraz zastosowane materiały (w tym bariery drogowe stalowe), liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym). Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z pkt 15 SIWZ. Równocześnie Zamawiający określa 24 - miesięczny okres gwarancji i rękojmi na oznakowanie poziome grubowarstwowe liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym). 3.6. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). Zamawiający oczekuje, aby roboty wykonywane były przy wyłączeniu jednej jezdni i przeniesieniu ruchu na drugą jezdnię. 3.7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji zamówienia co najmniej 8 osób wykonujących czynności w zakresie robót drogowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233223-8, 45233221-4, 34928300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1788614.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SILESIA INVEST spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Email wykonawcy: przertargi@silesia-invest.com.pl
Adres pocztowy: ul. o. Jana Siemińskiego 18-20
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1796000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1796000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2575885.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.