eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horodło › Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Horodle

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-29

Ogłoszenie nr 500119434-N-2018 z dnia 29-05-2018 r.

Urząd Gminy Horodło: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Horodle

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536039-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500073157-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Horodło, Krajowy numer identyfikacyjny 54338000000, ul. ul. Jurydyka 1, 22523 Horodło, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 515 447, e-mail ug@horodlo.pl, faks 846 515 443.
Adres strony internetowej (url): www.horodlo.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Horodle

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGO.4.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres do realizacji: 3.1."Termomodernizacja Zespołu Szkół w Horodle"; 3.2. Zakres do realizacji I etap: a) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania; b) modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej; c) wymiana opraw oświetleniowych na oprawy wykonane w technologii LED; d) wymiana zewnętrznej instalacji grzewczej; e) wymiana źródła ciepła - w projekcie uwzględniono kocioł na paliwo stałe - pelet (biomasę). Do wykonania należy przyjąć kocioł spełniający warunki dofinansowania ze środków Unii Europejskiej tj. charakteryzujący się obowiązującym od końca 2020 r. minimalnym poziomem efektywności energetycznej i normami emisji zanieczyszczeń, które zostały określone w środkach wykonawczych do dyrektywy 2009/125/WE z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającej ogólne zasady ustalania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią oraz kocioł wyposażony w automatyczny podajnik paliwa i nie posiadający rusztu awaryjnego ani elementów umożliwiających jego zamontowanie. 3.3. Zakres do realizacji II etap: a) remont elewacji budynku Zespołu Szkół w Horodle: - docieplenie ścian i ościeży płytami z wełny mineralnej; - docieplenie ścian i ościeży cokołu płytami styropianowymi; - izolacja cieplna stropodachu wentylowanego wdmuchiwanym granulatem z wełny mineralnej; - wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej (pozostałej) b) budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 17,06kW. 3.4. Zgodnie z załączonymi obmiarami robót, dokumentacjami projektowymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz specyfikacją techniczną. 3.5. Wykonawca po zakończeniu prac zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu powykonawczego. 3.6.W związku z prowadzeniem robót budowlanych w funkcjonujących budynkach należy przewidzieć takie etapowanie prac, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych zapewnić bezpieczne funkcjonowanie placówki i prowadzić roboty budowlane w sposób nie utrudniający funkcjonowaniu tych budynków. Korzystanie z dostawy energii elektrycznej, wody i kanalizacji powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy placówki. Należy utrzymywać temperatury zgodne z polskimi normami. W przypadku wyłączenia winno to odbywać się poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z dyrektorem placówki. Po stronie wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia ciągłości pracy placówek.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45331000-6, 45332000-3, 45321000-3, 45310000-3, 45316000-5, 45112100-6, 45231110-9, 45223110-0, 45233253-7, 45223000-6, 45320000-6, 09330000-1, 09331200-0, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2071420.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ANTRO Andrzej Trociński
Email wykonawcy: antro@antro.pl
Adres pocztowy: ul. płk. St. Dąbka 19, 22-100 Chełm
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3592711.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3592711.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3592711.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.