eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › USŁUGI WYNAJMU I SERWISU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA ZABEZPIECZENIE ĆWICZEŃ SABER STRIKE- SPRAWA NR 49/2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-25

Ogłoszenie nr 500117685-N-2018 z dnia 25-05-2018 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: USŁUGI WYNAJMU I SERWISU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA ZABEZPIECZENIE ĆWICZEŃ SABER STRIKE- SPRAWA NR 49/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500113354-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGI WYNAJMU I SERWISU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA ZABEZPIECZENIE ĆWICZEŃ SABER STRIKE- SPRAWA NR 49/2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

49/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi wynajmu i serwisu urządzeń sanitarnych na zabezpieczenie ćwiczeń SABER STRIKE zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z zakresem wykonania usługi i na warunkach określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ. Miejsce wykonywania usługi: kompleksy wojskowe następująco: Grupa, ul. Dworcowa 6a (gm. Dragacz); Chełmno - rejon przeprawy w dwóch lokalizacjach (po obu stronach Wisły) oraz kompleks w Grubnie. Zamawiający poprzez definicję użytą w SIWZ "urządzenie sanitarne" uznaje kontener i kabiny sanitarne, wyposażonych w wymaganą przez Zamawiającego ilość stanowisk toaletowych, umywalkowych i natryskowych zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia. Serwis urządzeń sanitarnych stanowi zespół czynności składających się na obsługę techniczną, wykonywanych przez przeszkolony personel w częstotliwościach określonych w Załączniku nr 1 do umowy. Serwis urządzeń obejmuje całość wyposażenia wchodzącego w skład danego urządzenia technicznego. 1) Zakres przedmiotu zamówienia: a) wynajem i serwis węzła sanitarnego składającego się z: * kontenera / kontenerów (toaletowych, umywalkowych, prysznicowych lub umywalkowo - prysznicowych w zależności od decyzji Wykonawcy) wyposażonego/wyposażonych łącznie w 24 toalety, 10 pisuarów, 24 umywalki i 24 natryski. Całkowita ilość kontenerów nie może przekroczyć 12 szt. * 3 szt. przenośnych kabin toaletowych; b) wynajem i serwis 5 szt. przenośnych kabin toaletowych o standardzie podstawowym; c) wynajem i serwis 10 szt. przenośnych kabin toaletowych o standardzie podwyższonym. d) Określenie ilości kontenerów i ich dobór z zastrzeżeniem wymagań ilościowo-rodzajowych określonych w ppkt. a) pozostaje w gestii Wykonawcy. Wykonawca jest jednak zobowiązany do uwzględnienia tzw. minimalnego wyposażenia urządzeń sanitarnych (wieszaki, grzejniki elektryczne, zbiorniki na czystą wodę i ścieki, lustra, dozowniki do mydła itp. - określone poniżej) zależnego od rodzaju kontenerów jak poniżej, ich wielkości oraz zastosowanych rozwiązań technicznych. e) wymagania techniczne wynajmowanych urządzeń sanitarnych (parametry minimalne): kabiny sanitarne WC o standardzie podstawowym: * wysokość - powyżej 2,0 m * podstawa - minimum 1,05 x 1,2 m * zbiornik na fekalia pojemności min 250 l z odpowietrzaczem * minimalne wyposażenie kabiny - bezodpływowy zbiornik na fekalia z odpowietrzaczem - pisuar - zamek wewnętrzny - podłoga antypoślizgowa - pojemnik na min. 2 rolki papieru toaletowego kabiny sanitarne WC o standardzie podwyższonym: * wysokość - powyżej 2,0m * podstawa - minimum 1,1 x 1,2m * zbiornik na fekalia pojemności min. 250 l z odpowietrzaczem; * minimalne wyposażenie kabiny: - bezodpływowy zbiornik na fekalia z odpowietrzaczem - pisuar - zamek wewnętrzny - podłoga antypoślizgowa - umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę - dozownik do mydła w płynie - pojemnik na min. 2 rolki papieru toaletowego - podajnik ręczników papierowych - podwójny system wentylacji - lustro. Kontenery składające się na węzeł sanitarny (toaletowe, umywalkowe, prysznicowe lub umywalkowo - prysznicowe w zależności od decyzji Wykonawcy): * oferowane urządzenia sanitarne powinny być wyposażone w: ? stanowiska natryskowe i/lub umywalkowe, toalety i pisuary w ilościach zgodnych z Załącznikiem Nr 1 do umowy, ? przeciwpoślizgową podłogę, ? nad umywalkami muszą być zawieszone lustra, ? zamykane pojemniki na papier toaletowy, ? pojemniki na ręczniki papierowe przy umywalkach, ? dozowniki do mydła w płynie, ? kosze na śmieci, ? wieszaki na ubrania, ? bojlery elektryczne do podgrzania wody, lub inny system podgrzewania wody w ilości pozwalającej na zapewnienie ciepłej wody o temperaturze 50° C, ? instalację elektryczną wyposażoną w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo prądowe, ? grzejniki elektryczne, ? hermetyczne oświetlenie wewnętrzne, ? zamek ze wskaźnikiem - wolny, zajęty, ? papier toaletowy i ręczniki papierowe, Ilość pozostałego wyposażenia minimalnego każdego urządzenia sanitarnego, określonego powyżej, musi zostać dostosowana do przyjętego przez Wykonawcę rozwiązania w kwestii ilości kontenerów lub kabin (dotyczy to zwłaszcza ilości grzejników i systemów podgrzewania wody) 2) Wykonawca jest zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt do: wynajmu urządzeń sanitarnych, który obejmuje: a) transport urządzeń sanitarnych w terminach i w miejsce ich przeznaczenia określone w Załączniku nr 1 do umowy, b) ustawienie urządzeń sanitarnych, wraz z wymaganym wyposażeniem, w miejscach przeznaczenia, z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa, ustawiane urządzenia muszą być czyste, zdezynfekowane, gotowe do użycia, sprawne technicznie; c) odbiór i demontaż urządzeń sanitarnych; d) uporządkowania terenu wokół postawionych urządzeń i po ich demontażu; e) dokonania podłączenia do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i energetycznej w Chełmnie przy Al. 3- go Maja 4, przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy. Odległość od przyłączy do węzła sanitarnego - ok. 150 m. Koszty zużycia wody, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków ponosi Zamawiający. f) zapewnienie korzystania z ciepłej wody przez Użytkowników (o temperaturze 50oC) przez minimum 8 godzin na dobę, okresy korzystania z ciepłej wody ustalane będą z bezpośrednimi użytkownikami polowych węzłów sanitarnych. obsługi serwisowej urządzeń sanitarnych obejmującej: a) całkowite opróżnienie zbiornika z nieczystości płynnych, umycie go i napełnienie preparatem dezynfekującym przeciwdziałającym odorom i hamującym rozkład fekaliów przy każdorazowym serwisie pośrednim, z częstotliwością określoną w Załączniku Nr 1 do SIWZ; b) całkowite opróżnienie zbiornika z nieczystości płynnych przy każdorazowym serwisie końcowym z częstotliwością określoną w Załączniku Nr 1 do SIWZ; c) bieżące uzupełnianie zbiornika na wodę w Grupie. Źródła poboru wody - sieć wodociągowa znajduje się na obszarze kompleksu wojskowego w Grupie, ul. Dworcowa 6a. Wykonawca dostarcza wodę z miejsc wskazanych przez Zamawiającego (będących w jego dysponowaniu) środkami transportu i zbiornikami Wykonawcy umożliwiającymi z nich korzystanie. d) unieszkodliwienia odebranych od Zamawiającego nieczystości płynnych, zgodnie z regulacją prawną w tym zakresie; e) posprzątanie urządzeń sanitarnych wewnątrz i na zewnątrz przy każdym serwisie oraz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych urządzenia; f) zmycie i zdezynfekowanie urządzeń wewnątrz i na zewnątrz przy każdym serwisie środkami posiadającymi atest (lub certyfikat) dopuszczający do stosowania na terytorium Polski; g) usunięcie i utylizację wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonego serwisu; h) naprawienie niesprawnego urządzenia lub jego wyposażenia, aby nie zagrażała zdrowiu osób korzystających z kabiny; i) bieżące uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych oraz papieru toaletowego, bieżące utrzymanie czystości, dezynfekcję - obszar Chełmno - Al. 3- go Maja 4 w okresie pomiędzy 23.05 a 06.06.2018 r.; (Załącznik nr 1 do SIWZ - pozycja nr 1). Przewidywana liczba korzystających w ciągu jednej doby z urządzeń sanitarnych - 200 osób. bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, odbiór fekaliów, dezynfekcję oraz bieżące utrzymanie kabin w czystości - Chełmno, rejon przeprawy w okresie pomiędzy 29.05 a 03.06.2018 r. (Załącznik nr 1 do SIWZ - pozycja nr 2), bieżące uzupełnianie mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego, odbiór fekaliów, uzupełnianie wody oraz utrzymanie czystości - Grupa, gm. Dragacz w okresie pomiędzy 27 a 29.05.2018 r., Ilość serwisów urządzeń sanitarnych przewidziana w ramach kompleksowej obsługi serwisowej - 24 serwisów. 2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi zgodnie z opisem i zakresem przedmiotu zamówienia oraz Ogólnych Warunkach Umowy. 3. Podmiot wykonujący usługę jest zobowiązany do posiadania na etapie realizacji umowy: - aktualnego zezwolenia właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych (o kodzie 20 03 04), zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U. 2017 r. poz. 1289 j.t.), potwierdzonego na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem; - obowiązującej umowy z oczyszczalnią ścieków, zawartej w związku z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2017 r. poz. 1289 j.t.); - zabezpieczenia technicznego m.in. w sprzęt, pojazdy oraz potencjał ludzki przygotowany do realizacji fachowej i profesjonalnej powierzonych czynności. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby osoby wykonujące czynności związane z obsługą serwisową urządzeń sanitarnych były zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia. a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej: Wykonawca w terminie dwóch dni roboczych od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy. "Wykaz" winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli "Wykaz osób" stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę "TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA" z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli. b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w Rozdziale III ust. 6 SIWZ, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże do wglądu Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób określonych w Rozdziale III SIWZ. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Wykonawcę w sposób i wysokości określonej w § 8 Ogólnych Warunkach umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. 5. W przypadku wyrządzenia jakichkolwiek szkód, w szczególności uszkodzenia infrastruktury technicznej, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. 6. Szczegółowa realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90400000-1


Dodatkowe kody CPV: 90600000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

NIE DOTYCZY

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46890.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WC SERWIS Sp. z o o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Szybowa 2
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50641.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50641.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78537.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

NIE DOTYCZY


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust 1 pkt 4) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie publiczne udzielono w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie art. 61 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.); Podstawa prawna: art. 62 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn.zm..) "ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem". Uzasadnienie: Pilność udzielenia zamówienia jest konsekwencją zaistnienia okoliczności, których wcześniej nie dało się przewidzieć. "Pilność" jest w przedmiocie postępowania podyktowana koniecznością uniknięcia negatywnych konsekwencji, które spowodowane byłyby nie podjęciem w określonym czasie stosownych działań na skalę międzynarodową - brak zabezpieczenia wojsk państw obcych. Należy dodać, że wszczynane postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia jest udzielane jedynie w zakresie koniecznym do ograniczenia i zapobieżenia skutkom nieprzewidzianego zdarzenia - wycofanie z ćwiczeń wojsk niemieckich i poniesienie sankcji po stronie polskiej. Wystąpiły okoliczności, których Zamawiający nie mógł i nie był w stanie przewidzieć. Zamawiający wszczął postępowanie na "usługi wynajmu i serwisu urządzeń sanitarnych" - sprawa nr 39/2018, realizując zadanie przewidywalne i zaplanowane, po wszczęciu postępowania jak powyżej Zamawiający otrzymał natomiast polecenie o pilnej realizacji zabezpieczenia ćwiczenia SABER STRIKE w dniu 10.05.2018 r. (SI ARCUS - 18230/18) z dniem 23.05.2018 r., Potrzeby w zakresie zabezpieczenia w asortyment objęty niniejszym postępowaniem zgłoszono dopiero w dniu 09.05.2018 r.) oraz ze względu na pilny termin realizacji zamówienia przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zastosowaniem trybu przetargu nieograniczonego w tej sprawie byłoby niemożliwe z zachowaniem obowiązujących terminów jak również krótki czas mógłby powodować zagrożenie terminów realizacji umowy przez Wykonawcę.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.